Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Kuvia tästä tulevasta lisäosasta:
http://i37.tinypic.com/6yocv7.jpg
http://i36.tinypic.com/1zbfgk1.jpg
http://i34.tinypic.com/apd9xs.jpg
http://i38.tinypic.com/1610rk0.jpg
http://i37.tinypic.com/21khshi.jpg

Jun Takeuchi on sanonu, että tätä extrasisältöä on suunniteltu jo heti pelinkehityksen alkuvaiheilla ja että tää on liian iso kokone DLC:ksi (tulee varmaa levyllä boxille sitte, niinku Lost and Damned). Kesto on parisen tuntia ja co-op toiminto löytyy luonnollisesti.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Saa nähä että jaksaako vaivautua 2h takia maksaa vaikka Ressa fani olenki, kiinnostaa kyllä eniten että mitä vihollisia kartanossa on.. muitakin kuin Weskers.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Tänään tai huomenna pitäisi Ressa vitonen napsahtaa postiluukusta sisään. Löytyisikö täältä kaveria pelaamaan peli läpi? Mielellään vaikeimmalla mahdollisella tasolla koska nelosta tuli hakattua noin 150 tuntia.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Tänään tai huomenna pitäisi Ressa vitonen napsahtaa postiluukusta sisään. Löytyisikö täältä kaveria pelaamaan peli läpi? Mielellään vaikeimmalla mahdollisella tasolla koska nelosta tuli hakattua noin 150 tuntia.

Sun on pelattava se eka ainakin kerran läpi niin sit vasta saat sen vaikeimman tason auki..
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Sun on pelattava se eka ainakin kerran läpi niin sit vasta saat sen vaikeimman tason auki..

Jees. Pelailin tossa Veteranilla (?) ekan chapterin, hyvältä vaikuttaa.

Tarjous on silti voimassa, lisäilkää GT: KING PHONICS jos tekee mieli pelata
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Tänään tai huomenna pitäisi Ressa vitonen napsahtaa postiluukusta sisään. Löytyisikö täältä kaveria pelaamaan peli läpi? Mielellään vaikeimmalla mahdollisella tasolla koska nelosta tuli hakattua noin 150 tuntia.

Täytyykin tarkistaa onko mulla vielä tallennukset jäljellä niin vois huitasta vaikeimmalla...

EDIT: Tallennus on vielä tallella.
Lisäilin sut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Täytyykin tarkistaa onko mulla vielä tallennukset jäljellä niin vois huitasta vaikeimmalla...

Itsellä juuri menossa myös Professional vaikeusaste. On kyllä nihkeätä kun se on kerrasta poikki menoa mutta se lisää sellasta intoakin periaatteessa. Voisi tottakai juosta raketinheitin kädessä infinite ammo päällä muttei olisi haastetta :)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Täytyykin tarkistaa onko mulla vielä tallennukset jäljellä niin vois huitasta vaikeimmalla...

EDIT: Tallennus on vielä tallella.
Lisäilin sut.

Pistä viestiä livessä kun haluat pelaa, oon linjoilla aika lailla 24/7, nukun kyllä silloin tällöin
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Onkos kellään kokemusta tuosta Versus modesta? Onko ostamisen arvoinen? On meinaan tuo Versus mode "viikon diilinä" ensi viikon maanantaista alkaen, jolloin se ei maksa luultavasti kuin jotain 200-300 pistettä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Onkos kellään kokemusta tuosta Versus modesta? Onko ostamisen arvoinen? On meinaan tuo Versus mode "viikon diilinä" ensi viikon maanantaista alkaen, jolloin se ei maksa luultavasti kuin jotain 200-300 pistettä.

Ostin sen samana päivänä kun se tuli ja on mielestäni ihan hauska, tosin moni ei sitä enään pelaa.
Mielestäni on 400 pisteen arvoinen jos pitää The Mercenaries moodista.
Minut voi lisäillä jos haluaa pelata, mieluiten niihin mistä en ole saanut achievementtiä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Vielä on viimeinen rytistys (laiva) vetämättä veteranilla. Sitten olis professional...
Tänään jatkuu?

Ai niin, jos joku haluaa Egg hunt achin niin voin lainailla noita munia :D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Vielä on viimeinen rytistys (laiva) vetämättä veteranilla. Sitten olis professional...
Tänään jatkuu?

Ai niin, jos joku haluaa Egg hunt achin niin voin lainailla noita munia :D

ainiin se professional ois kanssa. Pistä viestiä livessä jos kiinnostaa vedellä, samalla vois kerätä noita achievementtejä. Nyt löytyy Aavikko Kotka loppumattomilla ammuksilla niin saa jotain tapettuakin :)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Juu, eiköhän sitä linjoilla taas notkuta joskus 18-19 alkaen.

Kertokaas professionaalin läpäisseet onko se kuinka paljon vaikeampi kuin Veteran?
Tuo kun tuntui menevän melko kivuttomasti läpi.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Juu, eiköhän sitä linjoilla taas notkuta joskus 18-19 alkaen.

Kertokaas professionaalin läpäisseet onko se kuinka paljon vaikeampi kuin Veteran?
Tuo kun tuntui menevän melko kivuttomasti läpi.

Itse tuossa testailin chapteria 1-2 ja sain heitetystä kirveestä naamaan ja health tippu täysistä lähes nolliin. Ja oli vielä melee vest mukana.

Chapterit joissa on noita aseita käytteleviä vihuja saattaa olla aika tuskasia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Kertokaas professionaalin läpäisseet onko se kuinka paljon vaikeampi kuin Veteran?

Läpäisin Professionaalin läpi yksin ja mielestäni se on aika paljon vaikeampi kuin Veteran.
Eniten kuolin Jill tappelussa, joten kannattaa käyttää tätä taktiikkaa jolla vihdoin pääsin siitä (itse tehty):

Resident Evil 5 - Easy Way To Defeat Jill on Professional

Toki Flash kranaatteja tai Kranaatinheittimen Flash panoksia voi käyttää, mutta itse en pidä niistä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Nyt on ressa hakattu kaksi kertaa läpi 4 päivässä sekä veteraanilla että professionallilla.

Professional oli vähän turhankin helppo infinite ammo magnumeilla paukutellessa, varmasti olisi ollut todella tuskaista toimintaa ilman loppumattomia kuteja. Muutamia 1 hit-KO kohtia lukuunottamatta peli meni juoksemalla läpi. Eniten kuolemia aiheuttivat vissiin nuolet.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Lisä tietoo DLC:stä:

LOST IN NIGHTMARES
It seems this scenario will be puzzle based and is split into 4 parts.
1)This part take place in a REmake-like mansion. There's no enemies, but the gamers will have to solve various puzzles to advance.
2)After the mansion, this part take place in a jail/torture chamber area, where the executioner-type enemy that was revealed a couple of days ago, shows up here. You'll have to solve puzzles again, to advance.
3)The characters landed in the sewer, where they lost all their items. A couple of those executioners show up here and it means you're screwed, unless you goes to operate the spiked walls by the cranks
4)Here's where you battle Wesker


DESPERATE ESCAPE
Spoiler:
This scenario depict Jill and Josh's trying to escape in RE5 and is more action based.
1)You'll be attacked by various enemies, especially those Plaga-headed troops. This take place in the refinery area.
2)Pretty similar to the first, but you'll face with those launcher-troops. Here's where Jill contacts Chris about Wesker's weakness in the main game. Both of them took off in a chopper to where Sheva/Chris are.
3)Apparently you'll have to survive in an extreme battle or sort for several minutes.


They have stated that both will take up about 1:30 to 2 hours to complete each. Sheva's executive costume will be included as well as a Chris Mad Max costume which haven't been revealed yet. The source of their news is a document send by Capcom to the official importers.
Lähde: THIA
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Apua,

Pelattiin eilen kaverin kanssa co-oppina ressaa ja nyt kun tänään päätettiin jatkaa pelaamista niin toisella hahmolla ei ole aseita laisinkaan repussa eikä mitään muutakaan. Mikä neuvoksi?

Olen omistanut boksin vasta muutaman viikon etten ymmärrä tämän laitteen päälle yhtikäs mitään.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Apua,

Pelattiin eilen kaverin kanssa co-oppina ressaa ja nyt kun tänään päätettiin jatkaa pelaamista niin toisella hahmolla ei ole aseita laisinkaan repussa eikä mitään muutakaan. Mikä neuvoksi?

Olen omistanut boksin vasta muutaman viikon etten ymmärrä tämän laitteen päälle yhtikäs mitään.

Pelasko molemmat omilla gamertageilla? En tiiä onko mahdollista kaverin pelata 'vieraana' jolloin ei tietystikkään kaverin tavarat tallennu, kun ei ole gamertagia.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [X360]

Pelasko molemmat omilla gamertageilla? En tiiä onko mahdollista kaverin pelata 'vieraana' jolloin ei tietystikkään kaverin tavarat tallennu, kun ei ole gamertagia.

Kyllä, molemmat pelattiin omilla gamertageilla. Jos minä käynnistän omalla gamertagilla pelin niin kummallakaan ei ole tavaroita mutta jos kaveri käynnistää omalla gamertagilla niin se saa aseet mutta minä en.
 
Ylös Bottom