Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Se tarvii säätää koneelta verkkoasetuksista.

Mitenkäs tämä tapahtuu? Oon ihan newbie näissä verkko asetuksissa. Nat portti on päällä. Netti on suojaamaton ja tietokoneilla voi olla useampiakin samaan aikaan netissä. En muista enää sitä osoitetta millä pääsi sinne modeemin asetuksiin, mutta se löytyy modeemin ohjekirjasta. Pitääkö minun säätää reittimen asetuksia vai modeemin? Yhteys täytyy ilmeisesti jakaa? Modeemi on d-link. Ei toiminut kun koitin yhdistää: Tietokone nettiin-----> kaapeli boxiin.
Jos mikään muu ei auta joudun tilaamaan amazonista (saa halvimmalla) sen verkkosovittimen. Selittäkää asia minulle niin kuin pikkulapselle koska muuten en älyä. Kuten jo sanoin olen tosi appari näissä verkkojutuissa:eek:.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Pelit jumiutuvat levyltä pelattaessa. Kovolta toimivat hyvin ja välillä asema sanoo "The Disk Is Unreadable" Boxi jo korjauksessa toisen kerran samasta viasta. Ja varmaan lähtee vielä kolmannenkin kerran! aika syvältä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mikä vika tää tämmönen on:
Pelasin Creekissä CoD4sessa ja sitten yhtäkkiä tilttasi ja boksissa kaikki muuten normaalisti niinkuin aina kun kone on päällä paitsi tuo pieni piste tuossa keskellä rupesi vilkkumaan vihreänä....

-> Pikku piste vilkkui vihreänä lyhyesti.. mistä kyse?
E: Käynnistyi kone uudelleen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

olisin sellasta kysyny että mistä johtuu että uudeen xbox 360 kuvan frame rate laskee videoissa ja peleissä todella paljon...videot nykii samoin kuin pelitkin..näyttää siltä kuin lagaisi vaikka on tosiaan vaan video tai yksinpeli päällä.
Olen vaihtanut boxin paikkaa paremmin ilmastoituun sijaintiin ja silti sama ongelma, boxi on kiinni hdmi johdolla ja tieten 60hzr on päällä
Televisio on LG "42" full hd.
Olisin kiitollinen jos joku osaisi keinon saada toi ongelma loppumaan..
kiittäen:deathadder
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ah, ihanuutta.
Pelasin HC HQ:ta, tietysti maailman parhaimmassa sotapelissä olevaa nettipelimuotoa.
Olin 4 Lvl, M16 paukuttelin...noin 60 tappoa, 12 kuolemaa, pari 10 tapon streakkia, pari kopteria, pari airstrikeä, ja tietysti lukuisia reconeita. Eihän se hyvin ole mutta tuntui hyvältä saada tämmönen lista. Sitten...sitten tämä saatan valkoinen romu restarttii konsolin itsestään, viemällä kaikki hard-earned expat helvettiin.

Tämä ei ole CoD-ketju mutta tekee hyvää läpsytellä.

-Mistä on kyse? Konsolini restarttii itekseen!
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Yritin hakea foorumilta tästä, mutta en löytänyt niin postaampa itse. Elikkä, onko muilla tullu sellasia ongelmia kun pelaa että kuva "nykii" ja "pätkii" välillä? Eli Race Prota ajaessa tulee välillä sellasta jännää kuvahäiriötä (mustaa poikkiviivaa) n.sekunnin verran, ja nyt tänään kävi 2 kertaa sillai että kun autosta hajosi motti, niin peli ja boxi jääty kans.. yritin katella ohjaamossa ympärille niin kuvapätki oudosti että päivitti kuvaa vain 2-3s välein ja teki samaa sit ku painoin ohjaimen xbox-nappia ja yritin sammuttaa konetta sitä kautta? Viestiikö tämä RROD:Stä? ja jos niin mitenkäs tuon huollon kanssa? Kun kone on ostettu netanttilasta osamaksulla, ja kaikki maksut on maksettu, mut en ole varma onko tästä mitään kuittia, että varmistaisivat micropehmeällä että takuu on vielä voimassa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Yritin hakea foorumilta tästä, mutta en löytänyt niin postaampa itse. Elikkä, onko muilla tullu sellasia ongelmia kun pelaa että kuva "nykii" ja "pätkii" välillä? Eli Race Prota ajaessa tulee välillä sellasta jännää kuvahäiriötä (mustaa poikkiviivaa) n.sekunnin verran, ja nyt tänään kävi 2 kertaa sillai että kun autosta hajosi motti, niin peli ja boxi jääty kans.. yritin katella ohjaamossa ympärille niin kuvapätki oudosti että päivitti kuvaa vain 2-3s välein ja teki samaa sit ku painoin ohjaimen xbox-nappia ja yritin sammuttaa konetta sitä kautta? Viestiikö tämä RROD:Stä? ja jos niin mitenkäs tuon huollon kanssa? Kun kone on ostettu netanttilasta osamaksulla, ja kaikki maksut on maksettu, mut en ole varma onko tästä mitään kuittia, että varmistaisivat micropehmeällä että takuu on vielä voimassa?

Itse olen huomannut pientä nykimistä Farcry 2 kanssa. ja joskus pelissä näkyy outoja värejä esim vesi on vaaleanpunaista ynnä muuta sellaista. kokeile asentaa peli kovolle.

Mutta osaako joku auttaa kun pelit jumiutuvat satunnaisen peli ajan jälkeen. boxi meenee ihan totaaliseen tiltiin virrat pois. kokeilin asentaa pelit kovolle ja sieltä toimivat hyvin. kerran DVD asema ei suostunut lukemaan edes uuni tuoretta levyä osaako joku auttaa ettei tarvisi lähettää uudestaan saksaan tämän takia. ollut nimittäin jo kaksi kertaa ja sama vika yhä. raportissa sanovat että vikaa ei muka löydetty.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitenkäs tämä tapahtuu? Oon ihan newbie näissä verkko asetuksissa. Nat portti on päällä. Netti on suojaamaton ja tietokoneilla voi olla useampiakin samaan aikaan netissä. En muista enää sitä osoitetta millä pääsi sinne modeemin asetuksiin, mutta se löytyy modeemin ohjekirjasta. Pitääkö minun säätää reittimen asetuksia vai modeemin? Yhteys täytyy ilmeisesti jakaa? Modeemi on d-link. Ei toiminut kun koitin yhdistää: Tietokone nettiin-----> kaapeli boxiin.
Jos mikään muu ei auta joudun tilaamaan amazonista (saa halvimmalla) sen verkkosovittimen. Selittäkää asia minulle niin kuin pikkulapselle koska muuten en älyä. Kuten jo sanoin olen tosi appari näissä verkkojutuissa:eek:.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/738170
Kokeiles jos tuolta löytys jotain hyödyllistä, ei ole itse tarvinnut näiden kanssa pelleillä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitenkäs tämä tapahtuu? Oon ihan newbie näissä verkko asetuksissa. Nat portti on päällä. Netti on suojaamaton ja tietokoneilla voi olla useampiakin samaan aikaan netissä. En muista enää sitä osoitetta millä pääsi sinne modeemin asetuksiin, mutta se löytyy modeemin ohjekirjasta. Pitääkö minun säätää reittimen asetuksia vai modeemin? Yhteys täytyy ilmeisesti jakaa? Modeemi on d-link. Ei toiminut kun koitin yhdistää: Tietokone nettiin-----> kaapeli boxiin.

Jos yhdistät tietokoneen ja boksin verkkokaapelilla, niin kaapelin pitää olla ristiinkytketty.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Yritin hakea foorumilta tästä, mutta en löytänyt niin postaampa itse. Elikkä, onko muilla tullu sellasia ongelmia kun pelaa että kuva "nykii" ja "pätkii" välillä? Eli Race Prota ajaessa tulee välillä sellasta jännää kuvahäiriötä (mustaa poikkiviivaa) n.sekunnin verran, ja nyt tänään kävi 2 kertaa sillai että kun autosta hajosi motti, niin peli ja boxi jääty kans.. yritin katella ohjaamossa ympärille niin kuvapätki oudosti että päivitti kuvaa vain 2-3s välein ja teki samaa sit ku painoin ohjaimen xbox-nappia ja yritin sammuttaa konetta sitä kautta? Viestiikö tämä RROD:Stä? ja jos niin mitenkäs tuon huollon kanssa? Kun kone on ostettu netanttilasta osamaksulla, ja kaikki maksut on maksettu, mut en ole varma onko tästä mitään kuittia, että varmistaisivat micropehmeällä että takuu on vielä voimassa?

Ongelma tulikin ilmi... Telkkarista on kuvaputki menossa :D Ennemmin se niin saa nopeammin ostettua uuden telkkarin mikä on ollut ostoslistalla jo kauan... mutta tuo jäätyminen sit onkin ihan xboxin ongelma..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt kun ovat 3 vuoden takuut loppuneet niin ainakin rod korjauksen hinta on 87 euroa, tiedoksi ihmisille ketkä siitä ovat kiinnostuneet. Näin ilmoitti microsoftin saitti kun korjauspyynnön tein.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt en edes ehdi asentaa pelejä kovolle kun tuo piece of shit tilee!
Mitään en ehdi paljoa pelaamaan, mitään en voi kovolle asentaa, en varmaan edes demoja ladata...voi saatana...
Kiitos **tusti Microsoft!

Onko se nyt Saksan reissun paikka?
Vai kenties vaikka PS3:n osto. En vain jaksa. Ei voinut tehdä konetta joka ei hajoa parissa kuukaudessa? ...ei tietenkään.

E: Kaveri ehdotti että ois lukija paskana.
Asetin aamulla CoD4 koneesee, väitti et tarttee olla Xbox 360 peli. Mikä muuka se oli ku 360 peli!
Päällä pysyy vaikka oon sitä läiminy. AoTin kovolle latauski melkee suoriutu, 95% mut sit tiles... ihanaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mitenkäs kun tuli nuo punaiset valot ja kun koitan soittaa tuki puhelimeen tulee vaan että se on suljettu. Eli miten tuon romun saa huoltoo kuitti hukassa mutta kone valmistettu 19.9.2006 eikös tämän pitäisi takuuseen mennä?

Tämä ollut jo kerran huollossa ala tosiaan maksamaan pennin jeniä jos 100e huollolla saa pelata puoli vuotta stn
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

mitenkäs kun tuli nuo punaiset valot ja kun koitan soittaa tuki puhelimeen tulee vaan että se on suljettu. Eli miten tuon romun saa huoltoo kuitti hukassa mutta kone valmistettu 19.9.2006 eikös tämän pitäisi takuuseen mennä?

Tämä ollut jo kerran huollossa ala tosiaan maksamaan pennin jeniä jos 100e huollolla saa pelata puoli vuotta stn
Kolmen valon RoDD? Jos on, niin menee takuuseen (3 vuotta). Muutoin ei.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

joo kolme punaista valoa ja virhe koodi 0102 (huonot kolvaukset) mutta mihin ihmeeseen ilmoitan asiasta kun tuo tuki numero on kiinni :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kauan kestää huolto, äsken tuli 3 valon rodd? :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

huolto kestää 2 viikkoa.

Menin tuonne nettisivulle ja siellä lukee näin.

# Laite: Xbox360 Hardware
# Sarjanumero: 511xxxxxxxxxxx
# Takuun tila: Vakiotakuu päättynyt
# Takuutyyppi: Vakio
# Takuun alkamispäivä:
# Takuun päättyminen: 12/16/2008 6:59:59 PM

kun menen "tilaa uusi huolto" niin ruudulle pamahtaa

Antamasi asiakastiedot eivät vastaa mitään käytössä olevaa osoitetta. Voit jatkaa pyynnön käsittelyä tekemällä jonkin seuraavista toimista:

* Muokkaa asiakastietoja alkuperäisten tietojen muuttamiseksi
* Ota yhteyttä tuotetukeen puhelimitse pyynnön käsittelemiseksi tuotetukihenkilön kanssa

osoite tiedot ovat ihan oikein tuossa. Ja puhelin numero ei toimi (väliaikaisesti suljettu) eli mitä tehdä?

eli eikö tuo kolme punasta mene vielä takuuseen enivei?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Sain ups rahtikirjan xboxin huollosta, tarkoittaako se sitä että minun pitää viedä laatikko tampereelle ups:sän pisteeseen josta se lähetetään huoltoon?Ja lähettääkö microsoft minulle laatikon jolla lähetän boxin ?
 
Ylös Bottom