Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ihan mukavasti alkanu nyt boxille tuleen noita E74 erroreja. Just päässy rrod eroon, niin alkaa boxit laukeileen toisesta viasta. Taitaa tuolla E74 emo mennä vaihtoon tai niin ainakin mulla kävi.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ihan mukavasti alkanu nyt boxille tuleen noita E74 erroreja. Just päässy rrod eroon, niin alkaa boxit laukeileen toisesta viasta. Taitaa tuolla E74 emo mennä vaihtoon tai niin ainakin mulla kävi.
Ei kai kuitenkaan Falconeiden tai etenkään Jaspereiden kanssa tuota E74:stä ole pahemmin ilmennyt?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei kai kuitenkaan Falconeiden tai etenkään Jaspereiden kanssa tuota E74:stä ole pahemmin ilmennyt?

Falconeissa tota vikaa justiinsa ilmestyy ja eiköhän se vuoden loppuun mennessä selviä onko Jaspereissakin sama vika...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Falconeissa tota vikaa justiinsa ilmestyy ja eiköhän se vuoden loppuun mennessä selviä onko Jaspereissakin sama vika...
No toivotaan, että tämä Jasper nyt sitten kestäisi. Alkaa kuullostaa vähitellen jo hieman naurettavalta, kun koneiden emolevyjä täytyy koko ajan uusia. Ammattitaito missä pelaa.. :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

No mutta onneksi toi microsoftin huolto systeemi on ehkä parhaita mitä normaalikuluttajan hintatason tuotteissa on. Aika vähällä vaivalla toimii toi palvelu, että siitä isot plussat microsoftille. Mutta eihän tuo varmaan kovin halpaa ole.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

No mutta onneksi toi microsoftin huolto systeemi on ehkä parhaita mitä normaalikuluttajan hintatason tuotteissa on. Aika vähällä vaivalla toimii toi palvelu, että siitä isot plussat microsoftille. Mutta eihän tuo varmaan kovin halpaa ole.
Sietääkin olla toimivaa palvelu takuuhuollon puolella, koska muuten ei kyllä tulisi mistään mitään. Hyvä, että se edes toimii. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mikä tähän boxiin nyt tuli? Konsolilla on pelatte ehkä tunti ja nytkö jo sanoi itsensä irti. Boksi ei lue levyä enään, vaan pitää erikoisen äänen levyä pyörittäessä. Tekee niinkun spurtteja ihmeellisellä äänensävyllä ja sitten "laita DVD tai CD levy sisään" Mitä ***** paskaa Microsoftilla on liikkunut päässä kun tätä konsolia on tehty/suunniteltu. ***** palaa naama... ps. levy naarmuton
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voiko siitä tulla ongelmaa, kun ja jos ostan live pisteitä, enkä tainnut pistää niitä jotain "postal code" tai jotain sinnepäin oikein, onnistuuko pisteillä osto marketplacesta silti?

Kiitoksia
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voiko siitä tulla ongelmaa, kun ja jos ostan live pisteitä, enkä tainnut pistää niitä jotain "postal code" tai jotain sinnepäin oikein, onnistuuko pisteillä osto marketplacesta silti?

Kiitoksia

Ei pitäisi olla mitään ongelmia.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko normaalia/yleistä, että kone aiheuttaa, minun tapauksessa Skate 2 pelilevyyn, levyä myötäileviä pyöreitä uurteita/naarmuja, jonka jälkeen peli ei yht`äkkiä enää toimikkaan. Pelasin itse 45min normaalisti, sitten iskin Liveen kiinni ja latasin päivityksen, jonka jälkeen katsoin levyä ja huomasin naarmut, koska peli ei päivityksen jälkeen enää toiminut. Olen poistanut myöskin päivityksen ja kokeillut sen jälkeen uudelleen, mutta ei auta asiaan!

Soitin myöskin Xbox-tukeen viron/venäjän-tytöille ja ne käski ottaa yhteyttää sinne mistä peli on ostettu, jos ne suostuisivat vaihtamaan pelin uuteen. Eli tässä tapauksessa Jyväskylän GameStop, uskallan väittää, että ei tuu vaihdos onnistumaan. Kertokaas nyt kuitenkin vielä miten ootte ite menetelly tässä kohtaa/kokemuksia?

Lueskelin ketjua ja löysin jotain Scratching Discs -nimisestä ilmiöstä. Levyni naarmut ovat tämänkaltaisia nättejä viiltoja http://www.llamma.com/xbox360/news/images/120205%20063.jpg

Kellään käynyt samoin? Mitä avuksi?
__________________
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko normaalia/yleistä, että kone aiheuttaa, minun tapauksessa Skate 2 pelilevyyn, levyä myötäileviä pyöreitä uurteita/naarmuja, jonka jälkeen peli ei yht`äkkiä enää toimikkaan. Pelasin itse 45min normaalisti, sitten iskin Liveen kiinni ja latasin päivityksen, jonka jälkeen katsoin levyä ja huomasin naarmut, koska peli ei päivityksen jälkeen enää toiminut. Olen poistanut myöskin päivityksen ja kokeillut sen jälkeen uudelleen, mutta ei auta asiaan!

Soitin myöskin Xbox-tukeen viron/venäjän-tytöille ja ne käski ottaa yhteyttää sinne mistä peli on ostettu, jos ne suostuisivat vaihtamaan pelin uuteen. Eli tässä tapauksessa Jyväskylän GameStop, uskallan väittää, että ei tuu vaihdos onnistumaan. Kertokaas nyt kuitenkin vielä miten ootte ite menetelly tässä kohtaa/kokemuksia?

Lueskelin ketjua ja löysin jotain Scratching Discs -nimisestä ilmiöstä. Levyni naarmut ovat tämänkaltaisia nättejä viiltoja http://www.llamma.com/xbox360/news/images/120205%20063.jpg

Kellään käynyt samoin? Mitä avuksi?
__________________


Kyllähän tuo on ihan tuttu ongelma XO:n kanssa. mm. tuolla keskustelua aiheesta:
http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-xbox-360-konsolista/31963-xbox360-naarmutti-forza-motorsport-cd-n.html

Voi olla melko nihkeää saa ainakaan MS:ää korvaamaan levyä eikä tuo tietysti Gamestopinkaan vika ole, että boksi pilasi levyn.
Itsellä yksi vastaava tapaus on käynyt ja lääkkeeksi auttoi hammastahna. Sillä kun hinkkasi levyn alapinnan ja putsasi kunnolla niin alkoi toimimaan. Levystä tuli aivan hirveän näköinen mutta toimi ongelmitta. Koita omalla vastuulla ja viimeisenä keinona! :)

Voisi myös olettaa, että Gamestopissa on hiontapalvelu naarmuntuneiden levyjen varalle.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt vituttaa ja lujaa. Keskiviikkona haettiin boxi huoltoon (rrod) ja tänäpä näytti toinen boxi sitten E74 virhettä. Tiistaina sitten taas soittoa, että saa tuon paskan matkaan
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mikähän mahtaa olla vikana kun poksu ei hyväksy 1080 tilaa? on ollut ennenkin päällä mutta nyt tulee vain musta ruutu kun sen valitsee, eli tarvii odottaa että menee takaisin 1080i tilaan. Oli toinen poksu väliaikaisesti komponentilla kiinni tölsyssä ja kun tuon hdmi mallin laitoin takaisin niin tällainen ongelma ilmeni. Pleikkarilla tuo toimii moitteetta että ei varmaan tölsyn asetuksissa mitään vikaa pitäisi olla.

problem solved.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Xbox:n levykelkka ei enää aukea, yrittää avata tuota niin alkaa vaan tuo valo vilkkumaan eikä mitään tapahdu ja jäi pelikin sisälle Voiko tuota avata mitenkään muuten kuin tuosta napista, jos peli on sisällä? Vai pitääkö pistää menemäään huoltoon?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Xbox:n levykelkka ei enää aukea, yrittää avata tuota niin alkaa vaan tuo valo vilkkumaan eikä mitään tapahdu ja jäi pelikin sisälle Voiko tuota avata mitenkään muuten kuin tuosta napista, jos peli on sisällä? Vai pitääkö pistää menemäään huoltoon?

Ainoa vaihtoehto taitaa olla koko koneen ja aseman avaaminen. Jos on takuuta niin kannataa lähettää huoltoon.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

hey tota noin koitin tuossa ettiä samanlaista ongelmaa ku itellä mut empä löytäny muusta kun (RROD) pari pvää sitten ostin uuden boxin ku vanha sano itsensä irti...ja nyt on sellaista ongelmaa että laitan pelin koneeseen pelaan noin 10min niin kuva jähmettyy paikoillee ja ohjaimesta ei pysty menee valikkoihin eikä sammuttamaan konetta vaan pitää käynnistää koko paska uudelleen nappia painaen...sehän ei tietenkää ongelma ole :) mutta lähinnä tuo että miksi pelit tilttaa / jäätyvät !!! jos jollain samanlaista ongelmaa ilmennyt ja saanut asian korjattua nii kerrohan tännekki päin :) ......


Selvis sitten tääki paska ku huoltoon soitin joku virolainen Mirri vastas kyseli niitä näitä ja noita...sähköpostii tulee neuvot ja rahti laput ehtihän toi boxi melkee vkon olemaan ja paskana sekin !! elikkäs boxi kesälomalle saksaan :( ei voi muuta sanoa ku että VIT** Microsoft !!!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ainoa vaihtoehto taitaa olla koko koneen ja aseman avaaminen. Jos on takuuta niin kannataa lähettää huoltoon.

Ite tiirikoin aseman auki varovasti ohuen veitsen terän kanssa. Sitten kun sain hieman kynsillä kelkasta kiinni, niin vedin väkisten ulos. Boksini hyytyi samalla dvd-kelkan kanssa, joten en voinut lähettää korjattavaksi kun Battlefield oli sisällä. En tietenkään tätä suosittele, mutta itellä oli niin pakko tehdä. Ei mulla jälkiä siitä jäänyt mutta olinkin hyvin varovainen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Jees, mulla hajos boksi jo toisen kerran. 3 punaista valoa. Ed kerralla, kun takuuta oli vielä jäljellä vaihdettiin emolevy ja dvd-asema. Nyt kokeilin youtubesta näkemääni kikkaa, jolla sain boksin toimimaan 3 päivän ajan, jonka jälkeen jälleen RROD.
Ei vakuuta boksin laatu meikäläistä. Kaverilla toinen boksi jo kierrossa, joka sekin E74 koodin vuoksi huollossa. Ens viikolla saapuu PS3 tilalle. :cool:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kaverilla toinen boksi jo kierrossa, joka sekin E74 koodin vuoksi huollossa. Ens viikolla saapuu PS3 tilalle. :cool:

Veljellä menossa varmaan yhdeksäs boksi :D

ite oon päättänyt, että jos Alan Wake floppaa niin boksi lähtee myyntiin
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Xbox:n levykelkka ei enää aukea, yrittää avata tuota niin alkaa vaan tuo valo vilkkumaan eikä mitään tapahdu ja jäi pelikin sisälle Voiko tuota avata mitenkään muuten kuin tuosta napista, jos peli on sisällä? Vai pitääkö pistää menemäään huoltoon?
Itse availin tuossa tilanteessa koneen ja otin DVD-asemasta kumilenkin irti, joka huolehtii aseman aukeamisesta. Sitä sitten keitin tulikuumassa vedessä js tämä auttoi. Ilmeisesti melko yleinen ongelma Toshiba-Samsung asemien kanssa, mutta mitä sitä turhaan aukomaan itse jos koneessa on vielä takuuta jäljellä.
 
Ylös Bottom