Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei kai kuitenkaan Falconeiden tai etenkään Jaspereiden kanssa tuota E74:stä ole pahemmin ilmennyt?Ihan mukavasti alkanu nyt boxille tuleen noita E74 erroreja. Just päässy rrod eroon, niin alkaa boxit laukeileen toisesta viasta. Taitaa tuolla E74 emo mennä vaihtoon tai niin ainakin mulla kävi.
Ei kai kuitenkaan Falconeiden tai etenkään Jaspereiden kanssa tuota E74:stä ole pahemmin ilmennyt?
No toivotaan, että tämä Jasper nyt sitten kestäisi. Alkaa kuullostaa vähitellen jo hieman naurettavalta, kun koneiden emolevyjä täytyy koko ajan uusia. Ammattitaito missä pelaa..Falconeissa tota vikaa justiinsa ilmestyy ja eiköhän se vuoden loppuun mennessä selviä onko Jaspereissakin sama vika...
Sietääkin olla toimivaa palvelu takuuhuollon puolella, koska muuten ei kyllä tulisi mistään mitään. Hyvä, että se edes toimii.No mutta onneksi toi microsoftin huolto systeemi on ehkä parhaita mitä normaalikuluttajan hintatason tuotteissa on. Aika vähällä vaivalla toimii toi palvelu, että siitä isot plussat microsoftille. Mutta eihän tuo varmaan kovin halpaa ole.
Voiko siitä tulla ongelmaa, kun ja jos ostan live pisteitä, enkä tainnut pistää niitä jotain "postal code" tai jotain sinnepäin oikein, onnistuuko pisteillä osto marketplacesta silti?
Kiitoksia
Onko normaalia/yleistä, että kone aiheuttaa, minun tapauksessa Skate 2 pelilevyyn, levyä myötäileviä pyöreitä uurteita/naarmuja, jonka jälkeen peli ei yht`äkkiä enää toimikkaan. Pelasin itse 45min normaalisti, sitten iskin Liveen kiinni ja latasin päivityksen, jonka jälkeen katsoin levyä ja huomasin naarmut, koska peli ei päivityksen jälkeen enää toiminut. Olen poistanut myöskin päivityksen ja kokeillut sen jälkeen uudelleen, mutta ei auta asiaan!
Soitin myöskin Xbox-tukeen viron/venäjän-tytöille ja ne käski ottaa yhteyttää sinne mistä peli on ostettu, jos ne suostuisivat vaihtamaan pelin uuteen. Eli tässä tapauksessa Jyväskylän GameStop, uskallan väittää, että ei tuu vaihdos onnistumaan. Kertokaas nyt kuitenkin vielä miten ootte ite menetelly tässä kohtaa/kokemuksia?
Lueskelin ketjua ja löysin jotain Scratching Discs -nimisestä ilmiöstä. Levyni naarmut ovat tämänkaltaisia nättejä viiltoja http://www.llamma.com/xbox360/news/images/120205%20063.jpg
Kellään käynyt samoin? Mitä avuksi?
Xbox:n levykelkka ei enää aukea, yrittää avata tuota niin alkaa vaan tuo valo vilkkumaan eikä mitään tapahdu ja jäi pelikin sisälle Voiko tuota avata mitenkään muuten kuin tuosta napista, jos peli on sisällä? Vai pitääkö pistää menemäään huoltoon?
Ainoa vaihtoehto taitaa olla koko koneen ja aseman avaaminen. Jos on takuuta niin kannataa lähettää huoltoon.
Kaverilla toinen boksi jo kierrossa, joka sekin E74 koodin vuoksi huollossa. Ens viikolla saapuu PS3 tilalle.
Itse availin tuossa tilanteessa koneen ja otin DVD-asemasta kumilenkin irti, joka huolehtii aseman aukeamisesta. Sitä sitten keitin tulikuumassa vedessä js tämä auttoi. Ilmeisesti melko yleinen ongelma Toshiba-Samsung asemien kanssa, mutta mitä sitä turhaan aukomaan itse jos koneessa on vielä takuuta jäljellä.Xbox:n levykelkka ei enää aukea, yrittää avata tuota niin alkaa vaan tuo valo vilkkumaan eikä mitään tapahdu ja jäi pelikin sisälle Voiko tuota avata mitenkään muuten kuin tuosta napista, jos peli on sisällä? Vai pitääkö pistää menemäään huoltoon?