Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Veljellä menossa varmaan yhdeksäs boksi :D

ite oon päättänyt, että jos Alan Wake floppaa niin boksi lähtee myyntiin


Yhdeksäs?? :eek: No on kaverilla pitkä pinna ja pullea lompakko :rolleyes:
Itellä alkoi kiinnostaa PS3 BlueRay ominaisuudenkin takia, ja koska kuitenkin lähes kaikki hittipelit ilmestyy jokaiselle formaatille, niin mulla vaihtuu "leiri"...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Itse availin tuossa tilanteessa koneen ja otin DVD-asemasta kumilenkin irti, joka huolehtii aseman aukeamisesta. Sitä sitten keitin tulikuumassa vedessä js tämä auttoi. Ilmeisesti melko yleinen ongelma Toshiba-Samsung asemien kanssa, mutta mitä sitä turhaan aukomaan itse jos koneessa on vielä takuuta jäljellä.

Ostin boksin jouluna joten takuuta reilusti jäljellä. Boksi lähti eilen huoltoon.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

mulla on ruvennut nyt puolisen vuotta vanha elite temppuilemaan. Kun boxin laittaa päälle niin dashboardille meno saattaa välillä kestää ikuisuuden ja kun vihdoin menee niin näyttää ettei asemassa olisi muka peliä. Noh kun asemaa yrittää avata niin valo vaan vilkkuu eikä se aukea. Tai sitten se aukeaa ja kun laittaa takas kiinni niin ei edelleenkään tunnista levyä. Sitten vähän ajan runkkauksen jälkeen tunnistaa levyn. Asema ei ihmeempiä ääniä tai rutinoita pidä..Pitäiskö koittaa vaan käydä vaihtamassa uuteen anttilassa josta koneen ostin vai soittaa huoltoon? Pirumaista koska melkeimpä joka ikinen kerta kun laitan konsolin päälle niin joudun avaamaan dvd aseman vähintään 1 kerran ennen kuin pääsen pelaamaan. :mad: Loisto konsoli muuten ;)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla laite alkanut tehdä Karasin kuvaileman kaltaista toimintaa myös. Uusi Left4Dead käynnistyy ehkä kymmenennellä kerralla kun rämppää levykelkkaa sisään ja ulos. CoD4 tilttaili kesken pelin (dirty disk) ja tokeni vasta kun asensin pelin kovolle. Nyt tuli viimeinen pisara, sillä menin tyhmyyttäni ostamaan uuden 120gigan kovon ja sen asennusdiski käynnistyi ehkä 20 kerran yrityksen jälkeen.

Eli asema alkaa tilttailla. Eikä ole vaikutusta vaikka testaa pystyssä tai vaaka-asennossa. Tosi kiva, kai tätä pitäisi huoltoon taas yrittää saada. Syksyllä oli edellinen huolto Rrod:n takia...

***tu mikä vehje sanon minä! :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei mikään vika.

Elikkä kun kytkin boxin komponentti piuhoilla, niin onko ainoa mahdollisuus sen jälkeen saada ääni ainoastaan optisella?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei mikään vika.

Elikkä kun kytkin boxin komponentti piuhoilla, niin onko ainoa mahdollisuus sen jälkeen saada ääni ainoastaan optisella?

Ainakin Microsoftin valmistamassa komponenttipiuhassa kulkee myös stereoääni (valkoinen ja punainen piuha).
Jos haluat parempaa laatua ja surround-ääntä niin optinen letku on ainoa vaihtoehtosi.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt ton omankin boxin joutuu laittaan huoltoon. Reilun vuoden ollut eli takuuseen menee komeesti :D Reilu viikko sitten tuli sähkökatkon jälkeen RROD. Seuraavana päivänä toimi ihan normaalisti tähän päivään asti, kunnes ilmestyi ruudulle E74. :(
Pitääkin huoltoajaksi käydä kirjastosta lainaamassa vaikka pari kirjaa että aika sujuu kotona hieman nopeammin.. :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Itselläni on sellainen ongelma, että kakki muut pelit, paitsi Halo Wars, toimivat. Kun warsin laittaa koneeseen siinä vaan lukee "reading" ja sitten tulee "open tray". Levyssä ei näy kovin pahoja naarmuja, joten mistä tämä voi johtua?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Itselläni on sellainen ongelma, että kakki muut pelit, paitsi Halo Wars, toimivat. Kun warsin laittaa koneeseen siinä vaan lukee "reading" ja sitten tulee "open tray". Levyssä ei näy kovin pahoja naarmuja, joten mistä tämä voi johtua?

Saatta olla, että ne naarmut kuiteskin haittaa levyn tunnistamista tai sitten on asema menossa paskaks
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tämmöstä sattui eilen:

Pelasin Dead Spacea ja noin puolen tunnin pelaamisen jälkeen boxi ilmotti että ei levyä ei pysty lukemaan. Boxin sammutuksen jälkeen peli ei enää edes suostunut käynnistymään.
Levystä ei löytynyt naarmuakaan, MUTTA levy oli haljennut. Keskeltä reunoille päin lähti noin 2 cm:n halkeama. Aikaisemmin ei oo ollut mitään ongelmia.
Olen jostain lukenu että boxi naarmuttaa levyjä, mutta tämä vaikuttaa joltain muulta.

?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tämmöstä sattui eilen:

Pelasin Dead Spacea ja noin puolen tunnin pelaamisen jälkeen boxi ilmotti että ei levyä ei pysty lukemaan. Boxin sammutuksen jälkeen peli ei enää edes suostunut käynnistymään.
Levystä ei löytynyt naarmuakaan, MUTTA levy oli haljennut. Keskeltä reunoille päin lähti noin 2 cm:n halkeama. Aikaisemmin ei oo ollut mitään ongelmia.
Olen jostain lukenu että boxi naarmuttaa levyjä, mutta tämä vaikuttaa joltain muulta.

?

Omalle PGR3:lle kävi boksin julkaisun aikoihin samalla lailla. Ikinä en kyllä saanut selvyyttä, oliko vika boksissa vai levyssä. Onnneksi ei ole toistunut sen jälkeen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Noita halkeamisia tapahtuu yleensä kun levy on epäkesko tai "epätasapainossa".

Oliko noissä lätyissä jotain ylimääräisiä tarroja tjs?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tämmöstä sattui eilen:

Pelasin Dead Spacea ja noin puolen tunnin pelaamisen jälkeen boxi ilmotti että ei levyä ei pysty lukemaan. Boxin sammutuksen jälkeen peli ei enää edes suostunut käynnistymään.
Levystä ei löytynyt naarmuakaan, MUTTA levy oli haljennut. Keskeltä reunoille päin lähti noin 2 cm:n halkeama. Aikaisemmin ei oo ollut mitään ongelmia.
Olen jostain lukenu että boxi naarmuttaa levyjä, mutta tämä vaikuttaa joltain muulta.

?

xbox tukilinjalla sanottiin että jos ei oo hajottanu enempää levyjä, niin ei ota korjaukseen. EA:lta ois saanu 90 päivää ostosta vielä uuden levyn ilmaseks (tietenki jo kulunut umpeen). Kympillä tosin sais uuden levyn vaikka ei oiskaan tuo 90päivän takuu voimassa. Ehkä taivun tuohon kymppiin, ku ei oikein jaksa enempää valittaa.

Ehkä pitää ruveta asentamaan pelejä kovolle jatkossa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voisiko joku ystävällisesti kertoa tyhmälle miten olis helpoin tapa siirtää profiili toiseen konsoliin? Eli tarkoituksenani olis vaihtaa veljen kanssa keskenään konsolia, minulla on vanha tavallinen malli, ja veljellä 60 gb:n hdmi-liitäntä versio. Käsittääkseni pelkkä konsolien vaihto ei onnistu, koska eikös profiilit ole tallentunut niiden sisälle, eikä kovalevylle???

Nyt kun tuli tuo fullhd-telkku ostettua niin mieli tekis ottaa siitä hyöty irti, eikä veli pistä pahakseen vaihtoa kun tavallisella kuvaputkella vielä pelailee.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voisiko joku ystävällisesti kertoa tyhmälle miten olis helpoin tapa siirtää profiili toiseen konsoliin? Eli tarkoituksenani olis vaihtaa veljen kanssa keskenään konsolia, minulla on vanha tavallinen malli, ja veljellä 60 gb:n hdmi-liitäntä versio. Käsittääkseni pelkkä konsolien vaihto ei onnistu, koska eikös profiilit ole tallentunut niiden sisälle, eikä kovalevylle???

Nyt kun tuli tuo fullhd-telkku ostettua niin mieli tekis ottaa siitä hyöty irti, eikä veli pistä pahakseen vaihtoa kun tavallisella kuvaputkella vielä pelailee.

Helpoin tapa on, että otat oman kovalevyn niin säilyy tallennukset ja profiili...
 
Ylös Bottom