Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mikähän mahtaa olla vikana (olen todella surkea kytkennöissä jos on vähänkin vaikeuksia). Laitoin boxin hdmi:llä kiinni ja kuva tulee ja ääni telkkarista, kaikki OK. Mutta, kun yritän vahvarin kautta saada ääniä niin en saa kuulumaan mitään. Laitoin vahvarista ja kajareista piuhat siihen hdmi av-kaapelin mukana tulevaan "pesään", mikä ilmeisesti pitää lyödä xboxin taa kiinni. Olen kokeillut yhdistää johdot myös suoraan telkkariin mutta yhtä laihoin tuloksin.

Ennen uutta telkkaria boxi oli näytössä vga:lla kiinni ja vahvari toimi moitteetta (näytössä ei omia kajareita.

Katsoin kyllä boxin asetuksistakin että pitääkö sieltä valita tietty äänenlähde mutta en tullut fiksummaks. Anteeks jos on sekavasti selostettu, olen paska näissä hommissa
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kyseessä oli siis tapaus, jossa dvd-asemassa EI ollut vikaa. Miksi vaihtaa toimivaa asemaa?

Asema toimi täydellisesti RROD tapauksessa, itsekin hieman ihmettelin miksi vaihtoivat. Joka boxissa mitkä on tullut saksasta on eri asema ollut.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nopeaa apua. Ostin boxin chat padin. Ihan mikkisoftan valmistama ja mukana tuli mikki. Nytten chatpad ei toimi, miksi ??? Ohjeissa luki jotain päivityksestän (ohjaimen) niin miten voin päivittää ohjaimeni? Auttakaa nopeasti tyhmää kiitos :D.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nopeaa apua. Ostin boxin chat padin. Ihan mikkisoftan valmistama ja mukana tuli mikki. Nytten chatpad ei toimi, miksi ??? Ohjeissa luki jotain päivityksestän (ohjaimen) niin miten voin päivittää ohjaimeni? Auttakaa nopeasti tyhmää kiitos :D.
Luulen, että siinä tarkoitettiin itse boksin päivittämistä. Eli jos boksisi on netissä, se osaa automaattisesti hakea Livestä päivityksen, jonka jälkeen chatpadia tuetaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Millähän saa korjattua vaivan, jossa ei suostu luomaan internet-yhteyttä. Alkuun toimi hienosti, mutta sitten toiminta loppui kuin seinään. Hirveän ikävää, kun ei pysty käyttämään liveä, tai hakea päivityksiä ja CD-levyjen kappaletietoja.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Millähän saa korjattua vaivan, jossa ei suostu luomaan internet-yhteyttä.
Noilla spekseillä sanoisin, että vika on jossakin ja se korjaantuu ihan helposti tekemällä jotain.

Eli kertoisitko tarkemmin, esim. miten boksi on liitetty nettiin (modeemin tms. merkki/malli jne)?

PS. Ensiapuna käyttäisin modeemin virrattomana eli ns. tuulettaisin töpseliä.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Liitetty nettiin normaalin modeemin (TP-Link TD-8840) kautta yhdessä tietokoneen kanssa. Operaattori on Sonera. Modeemia on koitettu resetoida useampaan otteeseen ja vaihdettu piuhaa yms. Ei apua. Ensimmäiset päivät toimi tosiaan hienosti, saman modeemin ja piuhan kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Entä mitä boksin oma yhteystesti sanoo? Saatko jonkin virheilmoituksen? Jos saat, minkä?


Antaa virheilmoitukseksi "Can't detect your network hardware". Ja niinkuin sanoin, ei auta motukan uudelleenkäynnistämiset ja piuhantarkistukset, mitä kone ehdottaa.

Voikohan asiaan vaikuttaa laitteen suuri etäisyys modeemista? Piuha meinaan menee toisessa kerroksessa olevaan laitteeseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voikohan asiaan vaikuttaa laitteen suuri etäisyys modeemista? Piuha meinaan menee toisessa kerroksessa olevaan laitteeseen.
Onhan tuo mahdollista. Jos letku on liian heikossa hapessa tai ei muuten vaan sovellu pitkille etäisyyksille, ei bitti kulje sen sisällä riittävän sulavasti.

Tietysti on sellainenkin mahdollisuus, että boksin verkkokortti on yksinkertaisesti hajonnut. Jos mahdollista, siirrä boksi modeemin lähelle ja käytä jotain lyhyttä kaapelia.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Näkeekö mistään kuinka paljon live aikaa on vielä jäljellä ?????

Sen näkee esim. Xbox.com:ista (jos sulla sinne on Live ID Accountti) ja sieltä meet etusivulta kohtaan ''OMA TILI'', tai Xbox konsolista kun meet sieltä profiilista Account Management ja siel on Membership ja painat sitä ku siinä lukee se bla bla blaa etukäteen maksettu live aika ni siel lukee päättymisaika... Tosin vain Kuukauden tarkkuudella ja Xbox.comissa ihan päivälleen...:) I hope it did help :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Sen näkee esim. Xbox.com:ista (jos sulla sinne on Live ID Accountti) ja sieltä meet etusivulta kohtaan ''OMA TILI'', tai Xbox konsolista kun meet sieltä profiilista Account Management ja siel on Membership ja painat sitä ku siinä lukee se bla bla blaa etukäteen maksettu live aika ni siel lukee päättymisaika... Tosin vain Kuukauden tarkkuudella ja Xbox.comissa ihan päivälleen...:) I hope it did help :D


Jepjep !!! Iso käsi:D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voihan perkele, olin menossa pelaamaan Saints row 2 ja tuli RROD.... saako sen takuuseen sieltä xboxin kautta koska mulla ei oo sitä takuukuittia :X *****..

e: Miks xbox.comin sivulta ei voi muka lähettää viestejä jos on silver -.-

Sain sähköpostin microsoftilta ja luin ne jutut siitä ja haluaisin valita sen "Paperinen rahtikirja" mutta siinähän luki että ei pidä vastata sähköpostiin tai mitään, tuleeko ne muka automaattisesti ovelle hakemaan? Koska siinähän on 2 muutakin vaihtoehtoa.... Please vastauksia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Voihan perkele, olin menossa pelaamaan Saints row 2 ja tuli RROD.... saako sen takuuseen sieltä xboxin kautta koska mulla ei oo sitä takuukuittia :X *****..

e: Miks xbox.comin sivulta ei voi muka lähettää viestejä jos on silver -.-

Sain sähköpostin microsoftilta ja luin ne jutut siitä ja haluaisin valita sen "Paperinen rahtikirja" mutta siinähän luki että ei pidä vastata sähköpostiin tai mitään, tuleeko ne muka automaattisesti ovelle hakemaan? Koska siinähän on 2 muutakin vaihtoehtoa.... Please vastauksia

Kyllähän se ups tulee hakeen ku oot tulostanu sen rahtikirjan pakannu sen boxin/teippaillu sen rahtikirjan paketin kylkeen ja soittanu upsille et tulla hakeen. Alkuperäiseen laatikkoon ei kannata pakata tai niin ainakin mulle sanottiin tuessa ku se ei tule siinä takas. Myös kovo, muistikortti pois pelkkä konsoli vaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kyllähän se ups tulee hakeen ku oot tulostanu sen rahtikirjan pakannu sen boxin/teippaillu sen rahtikirjan paketin kylkeen ja soittanu upsille et tulla hakeen. Alkuperäiseen laatikkoon ei kannata pakata tai niin ainakin mulle sanottiin tuessa ku se ei tule siinä takas. Myös kovo, muistikortti pois pelkkä konsoli vaan.
Joo, näinhän se tapahtuu. Kannattaa otta Valiumia ja soittaa UPSin tädille että laittaa kaverin noutamaan.

Tunnin verran täytyy kuulemma pysyä paikallaan odottelemassa lähettiä, mutta näköjään saa samaksi päiväksi (soitin tuossa ennen kymmentä ja klo 13-14 välissä kuulemma tulee noutamaan).

Pakkasin omani Karjalan olut caseen (hiukan kuplamuovia pehmikkeeksi), saas nähdä mitä lähetti sanoo. On varmaan saksanmaalla korjaajilla naurussa pitelemistä kun tuon paketin saavat. :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo pakkasin jo postin mutta vasta torstaina voin tulostaa sen.. eipä oo mulla pehmikkeitä niin tungen sen tohon alkuperäiseen Xbox laatikkoon... Mitäs helvettiä, kun mä siitä sähköpostista painan sitä "Hae UPS palautusrahtikirja" niin se menee sivulle jossa lukee "Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 ) " ja ylhäällä UPS Logo, ja sama tulee kun painan hae kuitti, WHAT!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kaksi ongelmaa kerralla:

Elikkäs olen pelaillut tässä nyt jonkin aikaa (LOTR Battle for middle earth II) ja huomasin ikäviksen, että peli nykii noin 2 sekunnin välein ja pelaa tällöin tuntuu vittumaiselta.
Onko tuohon jotain ratkaisua, ja toiseksi omistan LG:n HD Ready television, ja kn boxiin vaihtaa kaapelista HDTV, niin kuvaa ei vain tule, jos joku täällä osaisi auttaa niin olen kiitollinen.

Kiitoksia jo etukäteen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo pakkasin jo postin mutta vasta torstaina voin tulostaa sen.. eipä oo mulla pehmikkeitä niin tungen sen tohon alkuperäiseen Xbox laatikkoon... Mitäs helvettiä, kun mä siitä sähköpostista painan sitä "Hae UPS palautusrahtikirja" niin se menee sivulle jossa lukee "Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 ) " ja ylhäällä UPS Logo, ja sama tulee kun painan hae kuitti, WHAT!

Alkuperäiseen laatikkoon EI saa laittaa
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

No miks ihmeessä ei? :O Ja onko vastausta toiseen kysymykseen eli miks ne linkit ei toimi siinä UPS sähkärissä... mistäs mä sen kuitin muuten saan?

e: Hankkija sanoi viestissään että alkuperäiseen ei kannatta pakata koska se ei tule takaisin siinä mutta mihinkäs mä sitä laatikkoa tartteisin.

EDIT!: Eikös se rahtikirje ole se mikä tulee kun laittaa sen boxin siihen takuuseen sieltä xboxin sivulla sitten siinä lopussa on se juttu joka pitää tulostaa? En sitä sillon tulostanut koska en voi kotona joten pystynkö esim. että menen jonnekkin missä on tulostin (peruutan nykyisen korjauspyynnön) ja teen sen uudelleen ja siitä tulostan sen ja sitten soitan UPS:lle että tulee noutamaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom