Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Moro!
Ensimmäinen ongelma tuli tänää Boxin kanssa:
Lähdin ite ostamaan kaupasta M$ Pointseja, ja sillä aikaa pikkuveli alkoi pelaamaan juusri eilen ostamaani GH2-peliä. Oi pelannut sitä vähän aikaa, ja väri oli jo pelin aikana menny sekaisin ja sitten kai menny Dashboardiin ja kaikki värit oli menny sekaisin, kait vihreetä ja pinkkiä ja violettia jne ja sitte oli laittanu kiinni. Laitto Boxin päälle, eikä mitään kuvaa tule, vaikka boxi on päällä. Tulin kotia ja huusin ihan raivona ja sitte alkoin kokeilemaan eri piuhoilla (tapahtuman aikana kone oli kiinni HDMI:llä) ja sitte kokeilin tolla boxin mukana tulleella piuhalla, missä on boxissa menevässä päässä vaihtoehdot TV ja HDTV ja toisessa päässä mikä menee telkkariin jakautuu kahteen osaan. Toisessa on punainen, vihreä ja sininen (kait RGB-kaapeli...?) ja toisessa valkoinen, punainen ja keltainen.

Boxi ei siis anna kuvaa ulos, ku laittaa sen kanavan päälle (HDMI_llä se on HDMI3) niin se sanoo että tilaa ei tueta tai ei signaalia...

Toivon pikaista vastausta, koska toivon että ei tarvis uutta Boxia lähtä ostamaan...

(JA toisaan telkkari on tollanen Samsungin 40'' Full-HD, jos se kiinnostaa/ratkaisee asiaa...)

Taitaa olla näytönohjain paskana tai joku muu komponentti pettänyt
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt sain näkymään Xboxin, koska muisstin dashboardin ulkoa, ja vaihdoinn asetuksista näkymään 1080p_llä ja se näytti aluksi ihan normaalilta, mutta yhtäkkiä se muuttui täksi, joka tapahtui myös veljelle:

http://img35.imageshack.us/img35/600/kuva0041.jpg

http://img27.imageshack.us/img27/2071/kuva0042.jpg

Saattaakohan tuo mun halpis HDMI-kaapelilla olla jotain tekemistä ton värin muutoksen kanssa? Se ei tosiaan oo ton Microsoftin aito, vaa joku halpis...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt sain näkymään Xboxin, koska muisstin dashboardin ulkoa, ja vaihdoinn asetuksista näkymään 1080p_llä ja se näytti aluksi ihan normaalilta, mutta yhtäkkiä se muuttui täksi, joka tapahtui myös veljelle:

http://img35.imageshack.us/img35/600/kuva0041.jpg

http://img27.imageshack.us/img27/2071/kuva0042.jpg

Saattaakohan tuo mun halpis HDMI-kaapelilla olla jotain tekemistä ton värin muutoksen kanssa? Se ei tosiaan oo ton Microsoftin aito, vaa joku halpis...

Ei ole kaapelin vika vaan boksi on hajoamassa lopullisesti
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Miten se hajos? Ei vaa lähde käyntiin vai räjähtääkö lol? Eli uuden Boxin ostoon... Mistä saa halvalla Eliten?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt sain näkymään Xboxin, koska muisstin dashboardin ulkoa, ja vaihdoinn asetuksista näkymään 1080p_llä ja se näytti aluksi ihan normaalilta, mutta yhtäkkiä se muuttui täksi, joka tapahtui myös veljelle:
Täysin klassinen boksin näytönohjaimen hajoamistapaus. Aika heittää kevyet mullat laitteen päälle ja marssia ostamaan uusi, jos takuukaan ei ole enää voimassa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Toi taitaa olla se e74 vika, mutta ei ole hajonnut tarpeeksi vielä et se tulis näkyviin :) Mulle kävi samoin. Toi E74 vika jos ja kun se sulla ehkä ilmestyy siihen näytölle niin se kuuluu siihen 3v laajennettuun takuuseen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ostin uuden 60GB 360n...
Siihen tarvis sen Transfer Kitin, etä saisin kaikki Arcade pelit, tallennukset ja sun muut DLCt siitä 20Gb HDDltä uudelle 60GBlle, mistä ton voi tilata? Joku vois ettiä mulle linkin sinne sivulle...! Nyt käytän vanhaa 20gb HDDtä uudessa boxissa, ihan ku toi uus boxi olis vähän hiljaisempi ku se mun vanha?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ostin uuden 60GB 360n...
Siihen tarvis sen Transfer Kitin, etä saisin kaikki Arcade pelit, tallennukset ja sun muut DLCt siitä 20Gb HDDltä uudelle 60GBlle, mistä ton voi tilata? Joku vois ettiä mulle linkin sinne sivulle...! Nyt käytän vanhaa 20gb HDDtä uudessa boxissa, ihan ku toi uus boxi olis vähän hiljaisempi ku se mun vanha?

Pistäppä 60gb kovalevy inee, suorita recover gamertag toiminto ja lataa kaikki jutut livestä uudestaan.
 
Xbox 360 ja vanhan boxin peli

Puhun kaverini puolesta, koska hänellä ei ole tunnusta tänne. :p

Eli ongelma on seuraavanlainen; Ostin tänään gamestopista splinter cell-pelin (wanhan xboxin peli) hintaan 3,90e. Nyt tulin hetki sitten kotiin ja laitoin pelin xbox 360-konsoliini. Peli käynnistyy normaalisti, mutta kun ensimmäinen lataus tulee, koko peli jumittaa latauksen loppuvaiheessa. Kun painaa esim xbox guilde- nappia kuuluu vain ääni mutta näytöllä ei tapahdu mitään. Sitten ei kuulu edes ääniä...

Minulla on 22" LGn näyttö, ja näyttöasetukset on jo koluttu läpi. Olen koittanut vaihtaa HDTVn vanhoihin TV-asetuksiin mutta sama ongelma esiintyy edelleen. Boksi on ostettu jouluna, ja on pro. Kovalevy on 60gb.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja vanhan boxin peli

Okei... Taas tekee saman, tilesi toisen kentän kohdalle ja nyt ei taaskaan päästä edes alkuvalikkoon. HELP PLS! :o
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tänään tuli viesti Microsoftilta että Xbox korjaus on lähtenyt keskuksesta, luultavammin saan sen varmaankin perjantaiksi? Toivottavasti... ens-ens viikolla olis sitten lähtö reissuun pariks pv ni haluisin pelata boxilla pari päivää ennen sitä :>

e: Mailissa lukee "Tavaralähetyksen Päivämäärä: 6/30/2009 " Oisko toi sitten se saapumispäivä? Ja perkele siinä luki että tulee 7 työpäivän kuluessa, eipä taida vielä ens viikollakaan tulla!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt viimeinkin sain todistaa pahamaineiset 3 punaista valoa.

360:seni kesken Vesperian päräytti nuo valot. Kokeilin käynnistää uudelleen ja 360 boottasi ihan normaalisti dashboardille. Tosin tuo käynnistys ei onnistunut enää ohjaimella.

Kysyisin vain että uskaltaako tuolla enää pelata vai pitäisikö lähteä uuden ostoon? Xboxihan on lähes julkaisussa ostettu 2005 joulukuussa joten tuskin takuuta on?
 
Ylös Bottom