Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt viimeinkin sain todistaa pahamaineiset 3 punaista valoa.

360:seni kesken Vesperian päräytti nuo valot. Kokeilin käynnistää uudelleen ja 360 boottasi ihan normaalisti dashboardille. Tosin tuo käynnistys ei onnistunut enää ohjaimella.

Kysyisin vain että uskaltaako tuolla enää pelata vai pitäisikö lähteä uuden ostoon? Xboxihan on lähes julkaisussa ostettu 2005 joulukuussa joten tuskin takuuta on?

Pelaa niin kauan, kunnes zippaa taas. Älä jätä yksin päälle, jos pelkäät jotenkin tuota ("uskaltaako tuolla pelata"). Sitten zippaamisen jälken soita asiakaspalveluun ja kokeile saada huoltoon se. Voi onnistuakin. Tai sitten ei. Jos ei onnaa niin uuden ostoon. Eivätpä nuo kalliita ole, varsinkaan jos käytät vanhaa kovoasi uuden koneen kanssa(Arcade).
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Pelaa niin kauan, kunnes zippaa taas. Älä jätä yksin päälle, jos pelkäät jotenkin tuota ("uskaltaako tuolla pelata"). Sitten zippaamisen jälken soita asiakaspalveluun ja kokeile saada huoltoon se. Voi onnistuakin. Tai sitten ei. Jos ei onnaa niin uuden ostoon. Eivätpä nuo kalliita ole, varsinkaan jos käytät vanhaa kovoasi uuden koneen kanssa(Arcade).


Juu, pelailin tuossa jo tovin ja toimi normaalisti.

Luultavasti tuo ei enää montaa kuukautta kestä. Ja tosiaan Arcadet on jo niin halpoja että sellanen tulee varmaan hommattua kunhan tuo zippaa. Saa ainakin HDMIn ja hiljasemman koneen. Ja meinasin tuolla että uskaltaako pelata sitä jos heittää pysyvät 3 valoa niin saanko pelin ulos sieltä mutta pienen Googlauksen jälkeen löytyi ohjeet tuohonkin.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Päivää. Nyt tais omaki boxi sanoa sopimuksen irti, vai onko näin? Yhtäkkiä CoD pelatessa ruutu meni bixeleiks ja tuli semmossia laikkuja ruutuun.......telkkasta ei voi olla kiinni, ku vaihoin TV:lle, nii telkka näky ihan hyvin ja pelistä ei voi olla kiinni, ku dashboardilla sama juttu........onko tässä kyseessä nyt tämä näytönohjaimen hajoaminen?? Ihme juttu, ku palvellu on tähän päivään mennessä hyvin ja Falcon mallinenki vielllä, nii luulis pelittävän, mut eikai sille mitää maha, jos tavara sisällä on kakkoslaatua......Auttakaa nopeasti, nii tietää sitte, että mitä ton kanssa tekis.......ihmettelen vaa, ku ei mitää valoja vilkuttele.....

EDIT: Päädyin sellaiseen ratkaisuun, että lähetän boxini takuukorjaukseen......odottaa nyt käsittelyä jonossa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Olin Xbox tukeen yhteydessä sähköpostilla ja sanoivat ettei RROD koneeni mene takuuseen ilman kuittia.
Kuitti kun on Lämpö- paperikuitti, niin 2v aikana mennyt sellaiseksi ettei siinä mitään näe.
Ilmoitin tästä XBox tukeen ja sanoivat ettei konetta laiteta huoltoon ilman kuittia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Suosittelen sulle, että rekisteröit oman konsolisi tuonne: Xbox.com | Xbox 360 - Tuki ja oikeesta yläkulmasta "Tuki" ja sitten "Rekisteröinti ja korjaus"............Sitten ku oot rekisteröintyny sinne, nii näät, että onko se takuu voimassa ja jos se on, niinku nyt voidaan olettaa, nii jossain kohas pitäis lukee, että "Takuu voimassa".......sitte soitat Xbox360 Suporttiin (0969379415) ja kerrot ongelmastasi ja sanot, että olet rekisteröinyt oman konsolisi tonne kyseiseen paikkaan ja ne sitte pystyy kattoo sieltä, että ahaa, tää meneeki takuuseen

Ps. Tänää soitin ite, ku kuvaruutu täytty pikseleistä, pystyraidoista ja kuvasta tuli ihan skeidaa, nii virkailija vaa sano, ku olin selittäny ongelman, että korjaukseen vaa ja pyys tekee korjauspyynnön ja odottaa UPSin lähettämiä rahtikirjoja......varmaa omasta boxista joku näyttis paskana ja jos toi mun boxi menee muitta mutkitta takuuhuoltoon, nii luulis, että omaski menis, sillä on toi RROD aika iso vika......
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Sitä vaa tulin miettineeks, että ku tein ton korjauspyynnön, nii rekisteröityköhän se, ku sähköpostiin ei tullu minkää näköstä vahvistusta ja tossa ku lukee * Korjauksen tila: Ei odottavia pyyntöjä....ja toi vaihtoehto "Peruuta korjaus" ei oo mahollista painaa.......siis en oo viellä saanu minkää näkösiä rahtikirjoja UPSilta.........mulla tosin luki, ku olin tehny ton, nii että "Pyyntö vahvistettu" tai jtn sinne päin :; D

EDIT: Joo, ite olin tyrinny, eip mittää ennää : D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Suosittelen sulle, että rekisteröit oman konsolisi tuonne: Xbox.com | Xbox 360 - Tuki ja oikeesta yläkulmasta "Tuki" ja sitten "Rekisteröinti ja korjaus"............Sitten ku oot rekisteröintyny sinne, nii näät, että onko se takuu voimassa ja jos se on, niinku nyt voidaan olettaa, nii jossain kohas pitäis lukee, että "Takuu voimassa".......sitte soitat Xbox360 Suporttiin (0969379415) ja kerrot ongelmastasi ja sanot, että olet rekisteröinyt oman konsolisi tonne kyseiseen paikkaan ja ne sitte pystyy kattoo sieltä, että ahaa, tää meneeki takuuseen

Ps. Tänää soitin ite, ku kuvaruutu täytty pikseleistä, pystyraidoista ja kuvasta tuli ihan skeidaa, nii virkailija vaa sano, ku olin selittäny ongelman, että korjaukseen vaa ja pyys tekee korjauspyynnön ja odottaa UPSin lähettämiä rahtikirjoja......varmaa omasta boxista joku näyttis paskana ja jos toi mun boxi menee muitta mutkitta takuuhuoltoon, nii luulis, että omaski menis, sillä on toi RROD aika iso vika......

Olen kyllä jo rekisteröitynyt sinne :)
Siellä lukee että vakiotakuu päättynyt mutta 3v takuuta sovelletaan RROD takuuseen.
Kokeilin painaa että lähetä korjauspyyntä niin se alkoi kyselemään Visa numeroa ym.
Kuitenkin olin yhteydessä tukeen mutta vaativat muka konsolini takuukuittia...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ihme säätöä mun kohalla tän korjauksen kanssa. Eilen soitin tukeen ja siellä sanottiin, että huomennä (tänään) pitäis USP:ltä tulla sähköpostiin tulostettavat rahtikirjat. Noh, tulihan ne, mutta kun yritän avata linkkiä, josta rahtikirjan tai kuitin saa, niin sivu näyttää erroria, eikä suostu avautumaan. Muillakin on ollut ilmeisesti samanlaisia ongelmia. Noh ajattelin sitte, että perun korjauksen ja tilaan uuden, nii josko ongelma lähtis, mutta eipä auttanu. Uus soitto tukeen ja neiti sanoo langan toisessa päässä, että lähettävät nyt sitte USP miehen kotiovelle, jotka länttäävät rahtikirjat ite pakettiin ja ottavat paketin mukaan, jos oikein ymmärsin? Mulle jäi hieman epäselväks, ku se anto USP numeron ja tapausnumeron, että pitääkö mun ite soittaa tonne USP:llekkin, että saan ton kuljetuksen.....mun mielestä se kyllä sano siihen tyyliin, että "Me hoidamme..." Onko kellää kokemusta tästä kuljetustavasta, ku Microsoftillahan on 3 erilaista kuljetustapaa...

PS.......se viellä, ku noissa ohjeissa lukee; Kirjoittakaa täydellinen palautusosoite ja asiakastuen tapausnumero selkeästi laatikon päälle........tarkottaako toi "palautusosoite" tätä mun kotiosotetta ja pitääkö se tosiaan kirjottaa siihe laatikon päälle, eikä siihen rahtikirjaan?

EDIT: Joo, homma selvitetty. UPS mies kävi hakee laatikon ja nyt vaa venailee sitte...:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tänään soittivat tuoesta että konsoli menee takuuseen, vaikka kuulemma takuuaika on jo loppu.
Eli rahtikirjako tulee sitten huomenna postiin :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tänään soittivat tuoesta että konsoli menee takuuseen, vaikka kuulemma takuuaika on jo loppu.
Eli rahtikirjako tulee sitten huomenna postiin :)
Rahtikirja tulee sähköpostina ja se pitää ite tulostaa ja laittaa paketin kylkeen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Rahtikirja tulee sähköpostina ja se pitää ite tulostaa ja laittaa paketin kylkeen.

Riippuu toimitustavasta........munkin oli tarkotus tulostaa noi rahtikirjat netistä, mutta ku jostain syystä ne linkit ei suostu avautumaan, nii UPS mies tulee ite rahtikirjoineen päivineen hakemaan ton lootan, länttää ne kylkee ja ottaa lootan mukaan.......nyt vaa odotellaan sitte sitä UPS miestä...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Huolto ohjeessa käsketään "Kirjoittakaa täydellinen palautusosoite ja asiakastuen tapausnumero selkeästi laatikon päälle. "............Onko palautusosote nyt sitte mun katuosote/postinumero/postitoimipaikka/maa vai onko se nyt se osote, minne toi loota lähtee, eli jonnnekki Saksaan Frankfurttiin? Vai onko nää tiedot sitte niissä rahtikirjoissa, jotka se UPS mies länttää siihe laatikkoo?? :D Pliis helps

EDIT: Joo, UPSin mies käviki hakee lootan tossa äske.....nyt vaa odottamaan, että mitä ne siellä tolle boxille tekee: D...............Ihan kiitetävää toimintaa Xbox Suportilta, vaikka alussa oliki pientä säätöä : D Kiitos
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tulostamassasi rahtikirjasssa kyllä luki oma ja huollon osoite.
Eli eikös pelkkä rahtikirja riitä.
Tuon noudon saisi kai tilattua tuolta UPS:n sivultakin kohdasta "Noudon tilaaminen"?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Joo, mutta ku ongelmana oli just se, että koneeni ei suostunu jostain syystä avaa noita linkkejä, jotka siinä sähköpostissa tulee, mikä sisältää ne rahtikirjat, vaikka kahtee kertaa kokeilin ja toisella koneella kanssa, joten UPS mies joutu tuomaa ne rahtikirjat ite samalla, ku hakivat laatikon.....
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Millä pystyn seuraamaan tota boxin matkaa sinne Saksaan ja sieltä takas? Oon nyt seurannut tota tuolto Xbox.com kautta ja nyt se tomitus on siin 2. vaiheessa, eli sitä "Odotetaan palvelupisteeseem", mutta moni on saanut kai jonku seurantanumeron, jolla voi seurata laatikon matkaa UPS sivuilta.....mä en ainakaa saanu mitää siltä UPS mieheltä.....se otti vaa laatikon ja morjensti : D Voiskohan ton seurantanumeron saada jollain muulla tavalla?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

USPin sivuilta näkee toki vähän tarkemmin omalla seurantakoodillaan.
Vohvelirauta, olsit pyytänyt kuittia niin olisit saanut sen seurantakoodin.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nooh, eiköhän toi Xbox.com seuranta riitä mulle, ku ei nyt oo kauhee polte saada sitä heti takas, ku on kesä ja ei oo oikee mitää kunnon pelejä.

PS. Äijä, toi sun postaus oli turha, enkö sanonukki, että oon just tuolta Xbox.com tota seuraillu.........tarkkaavaisuutta ens kerralla
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nooh, eiköhän toi Xbox.com seuranta riitä mulle, ku ei nyt oo kauhee polte saada sitä heti takas, ku on kesä ja ei oo oikee mitää kunnon pelejä.

PS. Äijä, toi sun postaus oli turha, enkö sanonukki, että oon just tuolta Xbox.com tota seuraillu.........tarkkaavaisuutta ens kerralla
Huomasin että sanoit mutta tarkotin että sieltä sitä kannattaa kuitenkin kattoa ._.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Millä pystyn seuraamaan tota boxin matkaa sinne Saksaan ja sieltä takas? Oon nyt seurannut tota tuolto Xbox.com kautta ja nyt se tomitus on siin 2. vaiheessa, eli sitä "Odotetaan palvelupisteeseem", mutta moni on saanut kai jonku seurantanumeron, jolla voi seurata laatikon matkaa UPS sivuilta.....mä en ainakaa saanu mitää siltä UPS mieheltä.....se otti vaa laatikon ja morjensti : D Voiskohan ton seurantanumeron saada jollain muulla tavalla?

Sul pitäs olla sähköpostissa UPS:in antama seurantanumero ja meet sitte sinne UPS:in sivuille ja laitat sen sinne johki kohtaa sen numeron ni voit seurata missä boksi kulkee... Se on varmaa siin samas sähköpostis mis sulle tuli se linkki siihe RAHTIKIRJAAN...
 
Ylös Bottom