En tiiä, onko pakko soittaa tukee, ku ne varmaa kuitenki käskee tehä sen huoltopyynnön tuolta xbox.com kautta, mutta ehdottaisin että soitat....ei se varmaa pahaakaa tee
Tuessa käsketää suo sitte varmaa tekemään toi huoltopyyntö siellä sivuilla (rekisteröi eka boxis tonne sivuille, jos et oo viellä sitä tehny). Sitte, ku oot huoltopyynnön tehny, sähköpostiis tulee kaks viestia: ekassa kerrotaa vähä niistä lähetysmenetelmistä ja siitä, miten se boxi pitää pakata ja mitä sinne pakettii pitää laittaa........tän viestin jälkee saat luultavammin UPS kuljetusfirman sähkösest rahtikirjat sisältävät sähköpostin, mitkö sun pitää tulostaa, täyttää ja laittaa paketin kylkee......sitte soitat UPS ja tilaat kuljetuksen boxilles sinne Saksaa.....
Mulla tää huolto meni vähä erilailla. Soitin tukee ja ne käski tehä ton huoltopyynnön ja tulostaa ne UPS rahtikirjat sitte, ku ne tulee....muuten hyvä, mutta kone ei jostain syystä suostunu avaamaa niitä linkkejä mitkä sisäls ne rahtikirjat....noh soitin sitte tukee, että on tämmönen probleema, nii ne sitte sano, että UPS mies tulee hakee sen laatikon 1-3 päivän sisällä ja tuo ne rahtikirjat ite ja länttää siihe laatikkoo ja ottaa sen mukaa.........nyt sitte ootellaa boxin saapumista kotii
Eli, jos konees ei suostu avaamaa niitä rahtikirjoja netissä, nii soitat vaa tukee ja pyydät, että UPS mies ite tois ne rahtikirjat samalla, ku hakee laatikon.