Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xtn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onko sulla boxin ääniasetuksista mikkiääni säädetty täysille? Jos on niin sitten joko kuulossa vikaa ( hope not ) tai viallinen kuuloke.

Muistappa lisätä myös samalla telkkarin ääntä! ;) Kyllä pitäisi alkaa kuulua.
Itselläni oli fatal1tyt täysillä, puheäänet täysillä boxin optioneista ja telkkarista äänet tasolla 55 =)

Minullakun pitää täysillä niin ehkä hieman tulee häiriöääntä "särinää". Worms 2 armageddon oli ilkeä pelata. Äänen säädöt niin huonot pelin omissa asetuksissa.Partyssä sanoivat että ääni selkeni. Myös mikki on herkempi ja ottaa kauempaa tuota puhetta. Rouskutin sipsejä kun pelasin niin kaverit kuunteli että wtf :). Kun kuului hirveä rouskutusta.Olen kyllä tähän mennessä ollut erittäin tyytyväinen.

Haha, sama mulla. :D Söin sipsejä ja kaverit ihmettelivät, että mitä helvettiä. :D
Suosittelen todellakin Fatal1tyjä. ;)

juu eli nyt pitäisi hankkia kuulokkeet. Pitäisi olla yhteensopivat sekä xboxin että pc:n kanssa, hintaluokka n.60€.

yksi vaihtoehdoista on fatal1tyt ja sitten tämä
SteelSeries Xbox 360 Headset Connector Black - 12.90e - Xbox 360 - Puolenkuun Pelit

tai sitten steelseries siberia neckband.
tai toisaalta kävishän tuolla samalla palikalla muutkin steelseriesin kuulokkeet kun ei oikein tuo niskasangallisuus innosta.
tämä voisi olla hyvä, tosin hinta adapterin kanssa menee jo aika kovaksi :(
Information - SteelSeries

sitten huomasin puolenkuunpeleissä tälläisen, näyttäisi ihan hyvätä mutta käykö PC:seen?
Turtle Beach Earforce XLC Headphnes - 29.90e - Xbox 360 - Puolenkuun Pelit
tai no onhan siinä 3.5 mm liitin ja mikkiin 2,5 jonka saa sdapterilla 3.5?

mutta luultavasti nyt menee hankintaan nuo siberia neckbandit, ellette sitten saa vakuuttuneeksi noiden halvimpien turtle beachien äänenlaadusta, ainakin elementit näyttävät todella pieniltä.

edit.
pistin tilaukseen steelseriesin adapterin ja saman merkin 4h-kuulokkeet. pitäis olla muuten ihan yhtä hyvät kuin nuo neckbandit mut pysyy paremmin päässä ja on arvostelujen perusteella huippumukavat. ja on 20€ halvemmat vaikka ostais adapterin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miksei tuosta Fatal1tyn headsetin vasemman puolimmaisesta kuulokkeesta kuulu mitään ääntä?

Miksei tuosta Fatal1tyn headsetin vasemman puolimmaisesta kuulokkeesta kuulu mitään ääntä?

Siis onko vanhat kuulokkeet vai uudet? Millä tavalla liitetty? Jostain muistan lukeneeni että joissakin kappaleissa vasen kuuloke oli mykkänä. En ole sata varma oliko kyse silloin Fatal1tyistä. Joku viisaampi voi kertoa lisää.

Viikko sitten ostin. Ehkä olen tehnyt jotain väärin,..
Olen pistänyt äänijohdon telkkariin ja kuulokejohdon tohon adapteriin.

e: ja jos musiikkia kuuntelen, niin kyllä tuo vasen kuuloke toimii.

Viikko sitten ostin. Ehkä olen tehnyt jotain väärin,..
Olen pistänyt äänijohdon telkkariin ja kuulokejohdon tohon adapteriin.

e: ja jos musiikkia kuuntelen, niin kyllä tuo vasen kuuloke toimii.

Onhan sulla varmasti mikkipiuha ( punainen ) kiinni adapterin mikkipaikassa ja kuulokepiuha
( vihreä ) telkkarissa? ja boxista laitettu asetuksista preferences >> Voice >> use both?

Juu kaikki on oikein, mutta ei siltikään kuulu mitään ääntä vasemmasta... Minulla on tuo halvempi Fatal1ty headsetti, niin vaikuttaako tämä vai? Eihän tuossa kalliimmassa headsetissä ole muuta eroa, kuin tuo usb?

Juu kaikki on oikein, mutta ei siltikään kuulu mitään ääntä vasemmasta... Minulla on tuo halvempi Fatal1ty headsetti, niin vaikuttaako tämä vai? Eihän tuossa kalliimmassa headsetissä ole muuta eroa, kuin tuo usb?

Halvemmalla mennään tääläkin ja hyvin toimii joten se ei ole syynä. Outoa. Onko tuo ongelma ollut aina?

Alusta asti on minun mielestäni ollut, mutta kun kuuntelen musiikkia, niin vasemmasta kuulokkeestaa kuuluu ääntä??? Taitaa olla xboxin asetukset päin helvettiä tai jotain. :D
Voiko boxista säätää vielä jotain muuta, kuin nuo?

e: Nyt sain toimimaan, oli telkkarin asetuksista kiinni. Kiitos kaikille.

Alusta asti on minun mielestäni ollut, mutta kun kuuntelen musiikkia, niin vasemmasta kuulokkeestaa kuuluu ääntä??? Taitaa olla xboxin asetukset päin helvettiä tai jotain. :D
Voiko boxista säätää vielä jotain muuta, kuin nuo?

Kuunteletko musiikkia nimenomaan boxin kautta? Kokeiles vielä sieltä boxin asetuksista preferences >> Voice ja käy läpi ne kaikki kolme vaihtoehtoa. Tapahtuuko mitään? Ja olethan huomioinut että kun valitset sieltä voiceasetuksista jonkun niistä kolmesta vaihtoehdosta se aktivoituu vasta kun olet valinnan ( painat A ) jälkeen painanut B :tä?

Sain toimimaan, kun muutin vähän telkkarista ääniasetuksia... Kiitos nyt kuitenkin avusta. ;)

Tuli ostettua tällaset Ear Force XLC Headset, mutta onko nyt tosiaan niin että peliäänet + chat on pakko kuunnella kuulokkeiden kautta? Eli onnistuuko niin, että peliäänet tulisi kotiteatterista ja puheet kuulokkeiden kautta.

Tuli ostettua tällaset Ear Force XLC Headset, mutta onko nyt tosiaan niin että peliäänet + chat on pakko kuunnella kuulokkeiden kautta? Eli onnistuuko niin, että peliäänet tulisi kotiteatterista ja puheet kuulokkeiden kautta.

tä? sehän tulee ihan normaalisti orggis kuulokkeellakin peliäänet töllöstä ja chattiäänet kuulokkeesta. sen saa asetuksista muutettua jos haluat myös chattiäänet telkkariin

Ylös Bottom