Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Suosittelen kokemuksella Steelserieksen adopteria, minulla ja kavereillä toiminut mahtavasti. Toimii kaikkien headsettejen kaa jossa on 3,5mm mikki ja ääni liitin.

Adopterin pituus on myös riittoisa ja ei ole tiellä pelatessa! :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

SteelSeriekseltähän on, ilmeisestikkin (toivottavasti) tämän kuun lopussa, tulossa UUSI adapateri, jota tässä nyt kovasti odotellaan.

Oon ittekkin katsellut samaa! "voice" ja "game" äänien lisäys. Näyttää ehkä vähän isolta mutta toivon että ei tule tielle pelatessa.. itsellä kumminkin vähän outo tapa pitää kiinni ohjaimesta :D
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mitä nyt tuota Steelseries Spectrum 5XB:tä olen testaillut Codien parissa, niin ihan mukavasti ovat pelittäneet. Siitä liitäntäpalikasta onnistuu mukavasti sekä peli- että chat-äänien vaimennus tai korotus ja se Livemix-toiminto pelittää hyvin.

Ainoa suurempi valituksen aihe on se, että mikin pitää olla aika lähellä suuta, että se ottaa hyvin ääntä vastaan. Paikoitellen -- etenkin yöllä -- peliseura valitteli, että ei meinaa ääni kuulua. Saattoi tosin johtua, että puhuin ylihiljaa (kuulokkeet korvilla tulee paikoitellen illuusio että puhuu turhankin kovaa) kun talouden toinen osapuoli oli jo nukkumassa. Ongelma kuitenkin korjaantui kun siirsin mikkiä lähemmäs suuta tai korotin hieman ääntä. Ehkä mikin varsi voisi olla hieman pidempi, että se ylettyisi paremmin suun eteen, eikä jäisi suunpielen tuntumaan... ehkä olen vain isopäinen. :D

Äänenlaatu on omaan korvaan hyvä ja äänipuolella tietysti parannusta olisi, mikäli kuulokkeet olisivat 5.1:set normaalin stereon sijaan, mutta siitä huvista joutuisi varmasti jälleen pulittamaan muutaman kympin enemmän sekä kytkeskelemään muutaman piuhan lisää viihdekeskukseen. Kokonaisuutena olen kuulokkeisiin tyytyväinen; ne ovat mukavat päässä, äänenlaatu on riittävän hyvä sekä niistä löytyy kätevä sisään-/ulosvedettävä mikrofoni ja piuhojakin on vielä suht vähän, eli mikäli langattomuus ei ole aivan ehdoton, niin tässä on ihan varteenotettavat kuulokkeet sosiaaliseen pelaamiseen. ;)

Edit. Haha! Viestiin tuli ainakin itselläni vielä kaiken lisäksi ko. kuulokkeiden banneri tuonne sivuun. Sattumaa? :p
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Äänenlaatu on omaan korvaan hyvä ja äänipuolella tietysti parannusta olisi, mikäli kuulokkeet olisivat 5.1:set normaalin stereon sijaan, mutta siitä huvista joutuisi varmasti jälleen pulittamaan muutaman kympin enemmän sekä kytkeskelemään muutaman piuhan lisää viihdekeskukseen.

No onneksi noi ei ole mitkään 5.1 pelleileyt :) Mut ei kai se auta ku hankkia noi. Ennestään on jo kahet steelseriesit siberia neckbandit ja siberian normit.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mietin, että onko noissa Spectrum 4XB tai 5XB äänenlaadussa eroa yhtään. Onko kenelläkään tietoa tästä? Ainoita eroja mitä löysin oli, että 5xb pystyy purkamaan osiin ja olisi kestävämpi. Olisiko siitä se muutaman kympin hintaero?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Olen ostamassa peli kuulokkeita. Harkitsin Turtle Beach Ear Force X31 ostamista. Jäin nyt miettimään kuulokkeen liittimiä. Eli minulla menee nyt xbox360(SLIM) Koaksiaali kaapelilla ääni vahvistimeen ja hdmi:llä kuva tv:seen. Mihin laittan kuulokkeiden valko/puna (audio) kaapelin kiini. Haluan pitää kotiteatterinkin käytössä ja käyttää kuulokkeita vain fps moninpeleissä. Pitääkö minun vaihtaa hdmi piuha HD-AV kaapeliin johon saan sitten kuulokkeet kiini? Toimiiko koaksaali kaapeli samaan aikaa? Ja miten HD-AV kaapelin kuva laatu vastaa hdmi kuvan laatua. Eroja?

kysymyksiä, kysymyksiä. Tarvitsisi viellä vastauksia joltain kuka on perehtynyt asiaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

mulla on samat luurit ja olen vahvarin audio out liitäntään laittanut nuo rca:t ja hyvin pelittää.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

mulla on samat luurit ja olen vahvarin audio out liitäntään laittanut nuo rca:t ja hyvin pelittää.

Onko sinulla xbox360 koaksaalikaapelilla samaan aikaan kiini vahvistimessa ? Jos toimii ilman että joutuu aina piuhoja ottamaan irti niin pitää huomenna käydä ostamassa luurit.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Boksista kuva ja ääni kulkevat vahvistimelle hdmi:llä josta vahvari poimii äänen omaan käyttöönsä ja lähettää kuvan eteenpäin telkulle. Vahvarin joudun toki laittamaan mutelle silloin jos käytän kuulokkeita, mutta johtojen kanssa ei tarvitse venkslailla. Uskoisin, että sama ääni löytyy ulostuloista riippumatta siitä millä letkulla se sisään tuodaan?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Boksista kuva ja ääni kulkevat vahvistimelle hdmi:llä josta vahvari poimii äänen omaan käyttöönsä ja lähettää kuvan eteenpäin telkulle. Vahvarin joudun toki laittamaan mutelle silloin jos käytän kuulokkeita, mutta johtojen kanssa ei tarvitse venkslailla. Uskoisin, että sama ääni löytyy ulostuloista riippumatta siitä millä letkulla se sisään tuodaan?

Selvä. Eli homman pitäis toimia kun laitan kuulokkeen rca piuhan audio out ulostuloon vahvistimessa. Kiitos neuvoista! :D
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tänään hain juurikin tollaset turtle beach:n X31:set ja petyin todella suuresti. Äänenlaatu on mun korvaan todella huono. Pientä surinaa kuuluu koko ajan ja kaikki äänet muuttuu diskanttipainotteiseksi ja kovemmat äänet surisee, siis vaikka volume pienellä. Kuvittelin saavani tähään hintaan toimivat langattomat kuulokkeet, mutta onko nyt niin, että parempi vaan palauttaa nämä ja hommata langalliset tilalle?

Kytkennästä sen verran et äänet tulee hdmi:nä boxiksta töllöön ja sieltä takapaneelin ulostulosta otin noi äänet. Ei noita nyt muualtakaan ulos saa joten tuskin tässä millään kikkailuilla saa tuota äänenlaatua paremmaksi? :confused:
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Kyllähän se niin on, että hifi-kuulokkeet on erikseen. Ja jos äänet kierrättää vielä telkun kautta niin ei ihme jos ei miellytä korvaa. Voihan tuo olla, että ovat joku maantainakappale jos pienellä volumella alkaa äänet surista.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Vein takas Jimmssiin ja sanoivat tutkivansa kuulokkeet. Rahoja ei kuulemma voi saada heti takaisin koska kyseessä on "hygieniatuote". Hieman ihmetyttää tuo etteivät voineet vain antaa rahoja takaisin. Noh, pitää kattoa mitä sanovat...


Kyseessä on siis tilaustuote(netin kautta tilattu ja toimitus noudettu liikkeestä), joille suomen laissa on määrätty 14 pv palautusoikeus ja lain mukaan tuotteen saa avata ja laittaa päälle testatakseen onko tuote odotuksia vastaava.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Oli näköjään gamestoppiin tullu myyntiin noita steelseriesin audiomixereitä hintaan 19.90€ tai en tiedä onko niitä vielä liikkeissä. Ku siitä joulukuvastosta ne eilen bongasin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onkos kenelläkään vielä kokemuksia Logitechin F540 kuulokkeista? Turtlen x41 kuulokkeita olen myös harkinnut, mutta aika paljon olen lukenut kommenttia kotimaisilta ja ulkomaisilta foorumeilta että noi voipi surista. Joten vaikka noi lokitekit on normali stereo-kuulokkeet, ne voisivat silti olla paras vaihtoehto.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onkos kenelläkään vielä kokemuksia Logitechin F540 kuulokkeista? Turtlen x41 kuulokkeita olen myös harkinnut, mutta aika paljon olen lukenut kommenttia kotimaisilta ja ulkomaisilta foorumeilta että noi voipi surista. Joten vaikka noi lokitekit on normali stereo-kuulokkeet, ne voisivat silti olla paras vaihtoehto.

On sillä eilen kyseiset Loggarit saapuivat kotiin ja illalla pääsin testaamaan. Mikään hifisti en ole, enkä välitä mistään supersurrounddolby 8.1 hässäköistä, mutta omiin korviin nuo kuulostivat erittäin vakuuttavilta. Peliäänet kuulostivat juurikin niin selkeiltä ja muhkeilta kuten kuuluukin olla ja puheääni oli todella selkeä.

Keskuskelulinjan vastapuolella oleva sanoi puheääneni olleen paljon selkeämpi verrattuna aikaisempaan ( Fatal1tyyn ). Pientä surinan poikasta kuuluu silloin kun on aivan hiljaista, mutta ei niin paha että häiritsisi. Lisäksi jotakuta saattaa ärsyttää se, että vaikka kyseessä on langaton kuuloke on ne silti kytkettävä ohjaimeen kiinni. Plussana voin näin pikatestin perusteella lisätä vielä helppokäyttöisyyden ja mikä tärkeintä kuulokkeet tuntuvat mukavalta päässä ja säätövaraa on kivasti. Suosittelen! Pleikkarin kanssa en päässyt testaamaan kun kone on dåd, mutta en usko pettyväni silloinkaan.

Ja laitetaan vielä ostopaikka yleiseen tietoon. Kuulokkeet saapuvat normikuljetuksella viikon sisällä perille.

Wireless Headset F540
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Kiitoksia infosta. Itsellekään ei ole tärkein valinta kriteeri 7.1 yms surround härpäkkeet vaan hyvä istuvuus ja se ettei taustalta kuuluu paljoan mitään turhaa kohinaa/surinaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Käväsin tänään ostaan ton audiomixerin. Paperilla varmaan hyvä, mutta käytännössä ei. Aivan tajuttomasti ottaa häirötä. Ihemettelen et miks annettu mennä myyntiin tollasena. Laite ottaa virran usb liitännästä. Eli siis usb kiinni boxiin ja 3.5mm liitin joko telkkariin kiinni tai sovittimen kans vahvariin ja vaihtoehtoisesti saa myös rca:lla kiinni ku tuli siihenkin sovitin. Mutta toi häiriö on paha tekijä kokeilin, vaikka mistä ottaa virtaa tohon usb:n kautta ja katoin kuuluuku häiriötä. Siis silleen et oli vaan usb kiinni jossain et audiomixeri alko pelittään ja pelkät kuulokkeet kiinni, niin tajuton kohina kuuluu koko ajan.

Tossa laitteessa itsessään ei kai ole juuri häiriösuojaukseen panostettu. Ei hyvältä vaikuta, mutta annan viel piene mahiksen ja testailen paremmin illalla kaverin kans.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tuosta tuli mieleen, että X31:ssä tuli mukana joku kämäsen näköinen RCA->3,5mm plugi johto jonka otin itsekin käyttöön. Voisi olla, että taustasuhina vähenisi/katoaisi jos laittaisi kunnon kaapelin. Täytyisikin melkein testata onko tuolla vaikutusta.
 
Ylös Bottom