Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Juu, kaveri sanoi, ettei suosittelisi Turtle Beachin kuulokkeita, menevät kuulemma aika usein rikki tai on jotain vikaa ja on kuullut niistä enemmän huonoa kuin hyvää. Tiedä sitten onko tuossa jotain perää. :D

Itselläni ja tuttavapiirillä ainoastaan Turtle Beachin luureja, eikä ole ollut mitään ongelmia tai pahaa sanottavaa. Ellei lasketa sitä kun kissa nakersti talkback-kaapelin kuorta :D Kaverilla olisi edullisesti TB:n X21:t, jotka jäivät ylimääräisiksi kun vaihtoi langattomiin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Nooh, pitäähän omien vanhojen jäljkeläisiä kehua... Ja siihen on myös aihetta. :D Nuo Trittonit ovat myös hyvät, mitä nyt kuukauden käytöstä nyt voi sanoa. (En siis omista vaan olivat lainassa).

Haha, ymmärrän. :D Ja Trittoneiden kohdalla, asia selvä!

Itselläni ja tuttavapiirillä ainoastaan Turtle Beachin luureja, eikä ole ollut mitään ongelmia tai pahaa sanottavaa. Ellei lasketa sitä kun kissa nakersti talkback-kaapelin kuorta :D Kaverilla olisi edullisesti TB:n X21:t, jotka jäivät ylimääräisiksi kun vaihtoi langattomiin.

Heh, juu kiitti tiedosta, eli kaveri joko vain vihaa Turtle Beacheja tai sitten on vain lukenut pelkkää negatiivista niistä, tiedä häntä. :D Juu, no vielä ei ainakaan kiinnostusta ole tai ei ole tarvetta, joululahjaksi ajattelin sitten vasta nuo pelikuulokkeet pyytää. Oli ne sitten nuo Trittonit tai nuo Turtle Beachit, niin omakaan rahatilanne ei vielä antaisi edes mahdollisuutta ostaa niitä kuitenkaan...
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Itselläni on ollut 1½kk Turtle Beachin PX5 7.1 -luurit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Toimii Xboxin ja PS3:n lisäksi myös kännykän hands freenä, joten pelisession aikana saapuvat puhelut voi vastaanottaa suoraan luureihin. Tuota en tosin ole itse testannut.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Jeps meinasin itekki noita px5:sia vaan tuli kumminkin päädyttyä noihin ei pitäisi ainakaan toivottavasti häiriöitä ottaa wlanista yms kun toimivat myös 5ghz wifillä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tällä hetkellä muuten Turtle Beach XP500 luurit melko edullisesti Zavvista. Hinta 100 puntaa ja postitus 0 puntaa, joten tullin ja alvin jälkeen todellisella kurssilla (vinkki: maksa OP:n masterilla, muiden pankkien kortit perii oman kurssikatteen) tulee maksamaan noin 150 euroa.
Turtle Beach XP500 Pro Gaming Headset Games Accessories | Zavvi.com
Vaikuttaa monessa muussakin brittiläisessä pelikaupassa olevan TB:n luurit agressiivisessa alennuksessa juuri nyt, mutta juuri nuo XP500:t on alennettu eniten ja tuolla Zavvissa postimaksu Suomeen on pienin, kun monet kaupat eivät edes suostu tuon kokoista/arvoista pakettia tänne postittamaan.

Itsellä meni äsken tilaukseen nuo, taitavat olla ainoat todella langattomat luurit, jotka toimivat molemmissa konsoleissa. Ainoa pelko on, miten toimivat seuraavassa konsolisukupolvessa. Mulla vähän on semmonen fiilis, että 50/50 toimii/ei toimi.
 
Sen BT-adapterin saa hankittua myös erikseen muihinkin sitä tukeviin luureihin.

Itsellä on nuo earforce deltat jotka on periaatteessa samat kuulokkeet kuin nuo xp500, mutta BT adapteri ei toimi vuosi sitten ostetun slim mallin mukana tulleen ohjaimen kanssa. Vanhan ohjaimen kanssa toimii taas aivan loistavasti. Ihan hyvät luurit, vaikkakin ehkä ylihintaiset.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ehdotuksia mitkä langattomat kuulokkeet olis hyvät 50 - 100€ hintaluokassa? Pitäisi myös toimia Xbox 360, PS3 ja PC. Turtle Beach PX3 olen katsonut, mutta onko muita?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

ChakaLoco ja Blaazi, kun olette nuo kuulokkeet saaneet kotia ja olette päässeet kokeilemaan, niin laittaakahan sitten molemmat jonkunlaista arvostelua! :) Meinaan, itsekin pitäisi jotkut ~50€ hintaluokan kuulokkeet ostaa...

EDIT: Hienoa, kiitos molemmille näin etukäteen, arvostelujanne odotellessa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

ChakaLoco ja Blaazi, kun olette nuo kuulokkeet saaneet kotia ja olette päässeet kokeilemaan, niin laittaakahan sitten molemmat jonkunlaista arvostelua! :) Meinaan, itsekin pitäisi jotkut ~50€ hintaluokan kuulokkeet ostaa...

Ehdottomasti ainakin itse laitan, koska tulee olemaan ekat kunnolliset pelikuulokkeeni. Testausta tulee myös Pleikalta ja PC:ltä, voin sanoa jo nyt että mikki toimii ainoastaan boksilla itseäni ei haittaa ollenkaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

ChakaLoco ja Blaazi, kun olette nuo kuulokkeet saaneet kotia ja olette päässeet kokeilemaan, niin laittaakahan sitten molemmat jonkunlaista arvostelua! :) Meinaan, itsekin pitäisi jotkut ~50€ hintaluokan kuulokkeet ostaa...

Selvä, yritän hieman vertailla niitä Turtle Beach X12 ja Sennheiser 558 kuulokkeisiin kunhan saapuvat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Morjesta! Pitäis löytää poksille halvat ja hyvät kuulokkeet, osaisko joku suositella jotain?? Mikki pitäs olla mikä toimii party chatissä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Morjesta! Pitäis löytää poksille halvat ja hyvät kuulokkeet, osaisko joku suositella jotain?? Mikki pitäs olla mikä toimii party chatissä.

Jos haluaa halvat ja hyvät niin sitten kyllä pitää ostaa molemmmat :)

Turtle Beachilla on monia eri vaihtoehtoja eri hintaluokissa joista varmasti löytyy sinun budjetille sopiva. Kaikissa Tb:n luureissa on mielestäni tuki party chatille.

Itselläni on ear force deltat joihin olen ollut ihan tyytyväinen, vaikkakin ne hieman ylihintaiset ovatkin. Oma kriteeri niiden valintaan oli langattomuus.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Olisko tässä ihan pätevät kuulokkeet?
Tritton Detonator Stereo Headset Xbox 360-kuulokemikrofoni. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Vai saako kuulokkeista maksaa sen 70-100+ € että sopis hyvin noihin Call Of Dutien pelaamiseen (askelten yms kuuleminen). Ja toimiiko kaikissa siis party chat, missä on mikrofooni? Sori, oon ihan uus tässä boxi skenessä niin en oo perillä asioista :D Ja mulla sattuu olemaan tuo vanha boxi versio, ilmeisesti 2007 ostettu boxi, niin toimiiko siinnä kaikki kuulokkeet?
 
Ylös Bottom