Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

aivan! Oon yrittäny välttää jopa ruutukuvia että saa sitten täyden nautinnon kun viimein saa lykätä pelin koneeseen :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

GTA pelit ovat minulle aina olleet mahtava yksinpeli kokemus joten tietysti heti sillä aloitan. Moninpelistä tulee mahtava, tiedän sen, mutta silti yksinpeli on minulle se pääpaino.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Näin myös ymmärtänyt. Kaikki online-muodot tapahtuvat samassa kaupungissa; Liberty Cityssä, jolloin paikallistuntemus on selvä etu.


Niipä, mutta kun kiusaus on kuitenkin aika suuri, varsinkin jos tulee joku pitkästyttävä / vaikea tehtävä... :) Ja tää on todellakin aikamoinen dilemma, koska ennen PS3sta mua ei kiinnostanu online pelaaminen ollenkaan tai paremminkin en ollut sitä koskaan kokeillu. Nyt taas on pakko saada päivittäinen lyijymyrkytys CODin muodossa ja nimenomaan onlinessa. Enkä mä sitäkään jaksanu tahkota yksinpelinä niin kauan, että olis tullu tarpeeksi paikallistuntemusta. GTA on tietysti aivan eri asia...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse jätän kyllä kaikki videot väliin.. Saa sitten ihan omaa ruutua katsella ja pyyhkiä kuolaa pois paidalta :D

Tarkoitus olisi ainakin eka pelata yksinpelin kaikki tehtävät läpi ( ei sivutehtäviä ), mutta toisaalta onlinen houkutus on aika pirun iso kun tietää kaikki mahdollisuudet joita siinä on :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Warena jakoon tänään rysähtänyt PAL versio ei ainakaan kuulemma ole region-free. Eli sinänsä ei lupaa play-asian kannattajille hyvää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Timppa78 sanoi:
Suoraan onlainiin kiusaamaan eläviä olentoja, ei niinkään Tekoälyn ohjastamia ukkeleita

Vähän saman taudin oireita ollut myös täällä. Ehkäpä juuri osaksi siksi oppinut ajan kanssa arvostamaan verkkopelin vastapainona hyvin kirjoitettua juonta, rikasta huumoria ja elämyksiä, joita vain yksinpeli pystyy tarjoamaan. Nämä kolikon molemmat puolet on nähtävä. Jos alkuillasta yksinpeliä ja loppupeleissä huuruista online-mättöä :D

Silti syytä pitää jalat (vielä) maassa tuon verkkopelin osalta. Niin usein aiemminkin on saanut pettyä jo ihan lähtökuopissa, ettei tältäkään nyt kuitenkaan mitään messiaanista näkyä odota. Virhe tuli tosin jo tehtyä ja toi IGN:n juttu luettua.. *hypettynyt*
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Hetken mietittyäni, käyn yömyynnistä hakemassa pelin, yön pelaan yksinpeliä ja sitten illalla alan pelaamaan netissä, kun siellä on mahdollisesti enemmän väkeä silloin kun yöllä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

jostain syystä en oo niin täpinöissä kuin luulis. johtuen varmaan kun en oo kattonu edes kaikkia trailereita enkä oikeen lukenukkaan tästä. melko varmasti mulle tää tulee puuntakaa ja kovaa:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

jostain syystä en oo niin täpinöissä kuin luulis. johtuen varmaan kun en oo kattonu edes kaikkia trailereita enkä oikeen lukenukkaan tästä. melko varmasti mulle tää tulee puuntakaa ja kovaa:)
Itse en ole katsonut yhtään traileria, enkä lukenut yhtään ennakkoa. Vain pieniä tiedonpalasia olen lukenut sieltä täältä. WOW-efekti tulee olemaan tosiaan paljon kovempi kun peli julkaistaan ja hyvä niin:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse olen mennyt ja hairahtunut katsomaan kaikki videot, ja... Fiilis on katossa ja odotus käy tuskalliseksi!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Eipä taida meikäpoikaa maanantaina nukuttaa. Joko odotan peliä hulluna tai pelaan sitä jo mahdollisesti(ennakkovaraus). Aijai ei uskalla edes toivoa.
 
Ylös Bottom