Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mikä Vitt* mun tietokoneella youtubia katteltaessa, se ei lataa kuin korkeintaan kaksi sekuntia ja näyttää siihen asti... Ennen on normaalisti kaikki juutuupit näyttäny mut lähipäivinä on alkanu kusemaan, ei auta vaikka kuinka kaikki sammuttaisin ja pistäisin uudestaan, ei sillä ettenkö haluais noita GTA-videoita kattella, siis tottamunassa haluan, mutten voi :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mikä Vitt* mun tietokoneella youtubia katteltaessa, se ei lataa kuin korkeintaan kaksi sekuntia ja näyttää siihen asti... Ennen on normaalisti kaikki juutuupit näyttäny mut lähipäivinä on alkanu kusemaan, ei auta vaikka kuinka kaikki sammuttaisin ja pistäisin uudestaan, ei sillä ettenkö haluais noita GTA-videoita kattella, siis tottamunassa haluan, mutten voi :mad:

Kannattaa toki kokeilla tuota Ro0ki3:n linkittämää videoo myös. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jos ette tahdo nähdä introa niin kannattaa tuohon 6:18 kohtaan kelata että näet gameplaytä. Se ei mielestäni spoilaa mitenkään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Sovitaanko että täällä ei sitten möläytellä mitään polttavaa uutta tietoa jos saa pelinsä jo maanantaina? Itse en usko kuuluvani nääs tuohon joukkoon. Kunnon maanantai-illan täpinät saa täällä aikaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jos ette tahdo nähdä introa niin kannattaa tuohon 6:18 kohtaan kelata että näet gameplaytä.

Ja on muuten törkeen hienonnäköstä gameplaytä! :eek: Jos vertailee suoraan PS2:een, huh! Mistä sitä nyt repis tähänkin rahaaa? ..... :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja on muuten törkeen hienonnäköstä gameplaytä! :eek: Jos vertailee suoraan PS2:een, huh!
Ruudulta kuvattu matsku YouTube-striiminä näytti ei meikun silmissä näyttänyt PS2-GTA:ta juuri kummemmalta. Uskon kuitenkin, että todellisuudessa GTA4 näyttää varsin hienolta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja on muuten törkeen hienonnäköstä gameplaytä! :eek: Jos vertailee suoraan PS2:een, huh! Mistä sitä nyt repis tähänkin rahaaa? ..... :(
Myy COD4! :D

Tän pelin kanssa tulee kyllä ongelmia: pelaako yksinpeliä vai syöksyykö suoraan onlineen? Ollako vai eikö olla? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Täytyy sen verran yksin peliä pelata ettö tottuu kontrolleihin ennenku lähtee onlineen riehumaan :D
Pääseeköhän siinä suoraan onlineen vai pitääköhän pelin alussa suorittaa pari tehtävää ja saa sit moninpelin "palkinnoksi"?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Pääseeköhän siinä suoraan onlineen vai pitääköhän pelin alussa suorittaa pari tehtävää ja saa sit moninpelin "palkinnoksi"?
Mitä olen ymmärtänyt, niin yksinpeli on hyvää harjoitusta moninpeliin. Kaupungin tunteminen on eduksi onlinessa, joten yksinpelin läpi tahkoaminen on hyödyllistä vaikkakaan ei pakollista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ja puhelin ei ole heti käytössä pelin alussa, vaan Niko saa sen myöhemmin. Onlinea ei siis tarvitse erikseen unlockata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Mitä olen ymmärtänyt, niin yksinpeli on hyvää harjoitusta moninpeliin. Kaupungin tunteminen on eduksi onlinessa, joten yksinpelin läpi tahkoaminen on hyödyllistä vaikkakaan ei pakollista.

Näin myös ymmärtänyt. Kaikki online-muodot tapahtuvat samassa kaupungissa; Liberty Cityssä, jolloin paikallistuntemus on selvä etu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Kauankohan riittää malttia pyöriä yksin cityssä kun vaihtoehtona on jotain niiin paljon parempaa..Ainakin mä oon ni paljon fiilistelly moninpeliä että meinaa jo unohtua tuo varsinainen yksinpeli vaikkakin se varmasti tulee myöskin olemaan jotai täysin uuberia:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Palautusinpa ryminällä maan pinnalle katsomalla noita suttusia pelikuvavideoita.

Sitä samaa hyllyvällä kiesillä suhaamista laatikoiden keskellä, ja lyhtypylväät on edelleen liimalla kiinni asfaltissa.

Hohhoijaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ite ainakin jätän kaikki peliin liittyvät kuvat ja videot kattomatta trailereita jne lukuunottamatta. Paljon hienompaa kattoa kotona siintä 40 tuumasesta fullhd:stä kuin paskaa kuvanlaatua esim youtubesta. Ja mitä spoilaajiin tulee niin bannia vaan ilman sääliä :)
 
Ylös Bottom