Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Wappu on kyllä ikävästi päällekkäin GTA:n kanssa. No ehkä loppuviikon pieni kankkunen vain edesauttaa virittäytymistä pelin tunnelmiin :)
Paitsi jos on ovela ja hankkii sen kankkusen GTA:n merkeissä :) Itselläni ei taida moista mahdollisuutta olla, koska en jaksa keskellä yötä jonottaa tuntikaupalla, enkä myöskään ole tajunnut ajoissa ennakkotilata peliä....Toivottavasti ei tarvitse montaa viikkoa odottaa, että saan sen oman kappaleen heitettyä boksiin naarmuuntumaan :S
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nyt taitaa tulla aika kuiva vappu kun GTA4 tulee. Varmasti tulee juotua tällä kertaa vähemmän :D
Omituista:rolleyes:
Viikko vaan ja sitten koko Liberty City on yksin minun:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

juu, ton mä lukasin muutama päivä sitten, mutta mietityttää vain, että kun peliä ei o varannu, ni mahtaakohan niitä yömyynnissä riittää muille kuin varaajille :o

Sanoivat että ainakin XO versiota on tulossa paljon. PS3:sta ei ole tietoa, mutta mitä nyt olen lueskellut niin niitä tulisi vähemmän...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Laitoin ite eilen Konsolinettiin viestiä ja vastasivat, että pitäisi tulla niin paljon pelejä, että tässä vaiheessa niitä on reilusti yli sata kappaletta vapaana, mutta tarkkaa tietoa ei ole vielä saatu, että minkä verran tulee. Joutuvat varmaan rueta perjantaina postittamaan pelejä, joten ensimmäiset saattavat saada jo maanantaina. Tämä siis oma arvaukseni. Näihin en itse lukeudu, kun vasta eilen tilasin pelin. Mutta tiistaina sitten, toivottavasti... Sattui koulussakin hyvin, kun opettaja sanoi, että ollaan tänään klo 16 asti, niin lopetetaan ensi tiistaina klo 12. :P
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ah - mielummin kuiva vappu + GTA4, kuin perinteinen vapun vietto. Sen verran kovat on odotukset itse pelin suhteen. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tiistaina on päivä aikaa pelata mutta vappu aattona ei pelata vaan sillon lähetään Baariin vetään kunnon perseet :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

MS:n alkoi myymään GTA4:sta sitten kunnolla ja lisäksi vielä omia konsoleitaan:
Kotaku

Osta konsoli+peli niin saat 50 dollarin lahjakortin. Tarjous EI koske PS3:n GTA4:sta+PS3 konsolia. Ainakaan vielä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ei ymmärrä tätä omien soittolistojen fanitusta. Tai ymmärrän jos on kyseessä joku possunraiskausräiskintä, mutta pelissä jonka radiokanavien musiikki heijastaa sitä ympäristöä missä peli tapahtuu niin aivan turha lisä ainakin meikäläisen mielestä. Negative/Matti ja Teppo soimaan ja LCtä vallottaan....

No meneehän ainakin puoli vuotta ennen kuin pelin omiin musiikkeihin ja spiikkeihin on kyllästytty. :) Jossain vaiheessa se raja tulee vastaan ja sitten tuleekin kehiin omat musat. Aina välillä kun Vice Cityä pelailen Xboxila, tulee kyllä enimmäkseen kovalevyn tarjontaa kuunneltua.

Tein muuten ratkaisun XO ja PS3 version välillä. Varasin kummatkin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

onkos ensiviikolla sitten torstai joku pyhäpäivä taas?
eli turha haaveilla ensiviikolla vielä pelaamaan päästä kun anttilasta tilattu.
noh eipähän vaikuta meitsin vappuun, on sitä seuraava viikko aikaa mättää niin paljon kuin loota kestää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Laitoin ite eilen Konsolinettiin viestiä ja vastasivat, että pitäisi tulla niin paljon pelejä, että tässä vaiheessa niitä on reilusti yli sata kappaletta vapaana, mutta tarkkaa tietoa ei ole vielä saatu, että minkä verran tulee.

Kiitoksia tästä viestistä, pistin nimittäin ihan tuon perusteella Konsolinetistä pelin PS3 version tilaukseen. Toivottavasti nyt pitäisi paikkaansa, että tavaraa riittää ja että tulee ajoissa. Mietinkin tuossa, että mistähän kannattaisi ennakkovarata, jotta vielä ensi viikolla saisi pelin käsiin.

On tullut seurattua vähän ehkä sivusta tämän pelin kehittymistä ja julkaisun lähenemistä. San Andreasta taas odotin kuin kuuta nousevaa. Joka päivä yhä enemmän ei tiennyt, että miten päin olisi. Nyt ei ole vielä tullut ihan noin pahaa odotusta. Suattaapi johtua siitäkin, että on muuta tekemistä ja ajateltavaa ollut sen verran. Joka tapauksessa mitä olen ennakoita ja muita lukenut niin hyvältä vaikuttaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Wappu on kyllä ikävästi päällekkäin GTA:n kanssa. No ehkä loppuviikon pieni kankkunen vain edesauttaa virittäytymistä pelin tunnelmiin :)

SAATANA!!!!!1 En tullut edes ajatelleeksi. Vähän huonoon aikaan tuo vappu hyökkäilee, tavan mukaan sillon tulee oltua änkyröissä. Noh, seuraavan päivän krapuloissa kiritään menetetty aika takaisin. :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Niinpä... Olenkin erittäin tyytyväinen siihen, että olen absolutisti. Saapahan vappunakin keskittyä täysillä GTA IV:hen :D
 
Ylös Bottom