Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

höhöh....


Jack Thompsonia uhkaa 10 vuoden ammatinharjoituskielto
Videopelien kärkäs arvostelija vaikeuksissa


6.6. klo 10:30 Väkivaltaisten videopelien intohimoinen vastustaja Jack Thompson on vaarassa menettää oikeutensa harjoittaa ammattiaan kymmeneksi vuodeksi Floridassa.

Asianajajien toimintalupia kontrolloiva asianajajaliitto Florida Bar Association piti kurinpidollisen kuulemistilaisuuden keskiviikkona. Paikalla ollut henkilö kertoi Kotakulle, että Thompson olisi kävellyt ulos tilaisuudesta ilmaistuaan vastalauseensa käsittelylle ja tuomari Dava Tunisin pätevyydelle.

Muun muassa Kotakun julkaisema kirjallinen vastalause on hyvin värikästä luettavaa. Thompson tykittää täyslaidallisen Tunisia vastaan pitäen tätä muun muassa selvästi korruptoituneena.

Florida Bar päätti esittää Thompsonille tehostettua kieltoa esiintyä oikeudessa asianajajana. Käytännössä se tarkoittaisi kymmenen vuoden potkuja Floridassa.

Tuomari Tunis antaa tarkat suosituksensa syyskuun alkuun mennessä raportissaan, jonka hän toimittaa osavaltion korkeimmalle oikeudelle.

- Yrittäkää vain erottaa minut. Tehkää pahimpanne, tuomari Tunis. Minä teen vastakin parhaani, Jack Thompson kirjoitti erittäin tulistuneena.

lähde: http://www.digitoday.fi/tyo-ja-ura/...4rk%E4s+arvostelija+vaikeuksissa/200815418/66
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitään virallista infoa aiheesta ei oo saatu. Pelaajien spekulointi sit käsittääkin ihan kaiken muutamasta lisätehtävästä kokonaan uusiin kaupunkeihin... Semmosta muistelisin lukeneeni että kymmenkunta pelituntia tulee ainakin lisää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Arghhhh.... en ole nyt 3 viikkoon päässyt pelaamaan tuota peliä koska xboxini hajosi 2vk pelin ostamisen jälkeen ja ärsyttää nii perkeleesti että:mad:. toivon että boxini tulisi takaisin jo mutta turha ootella vielä ainakaan viikkoon ku siel on niin hidasta toimintaa :(:eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Itellä levis kovo 2 päivää ennen julkaisupäivää. Olin ennakko tilannu verkkokaupasta. Kuukauden päivät meni ennen kuin pääsin tutustumaan kunnolla Liberty Cityyn. Kannatti odottaa.:) Toivotaan että pääset pian itsekkin takaisin Liberty Cityyn
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mitä helv...mulla on nollaantunu toi nettipelin levelit :mad: 4 leveli eilen ja 0 leveli tänään
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mitä helv...mulla on nollaantunu toi nettipelin levelit :mad: 4 leveli eilen ja 0 leveli tänään

Tuota sattuu aika ajoin, mutta parin päivän sisällä niiden tulisi palautua takaisin ennalleen. Itelläkin on tuo sattunut nyt noin kolme kertaa. Viimeksi ihan vasta, kun erään pelin aikana peli heitti erroria ja kone piti resetoida kokonaan. Sitten oli tähdet lähteneet. Mutta nyt on taas kaikki tähdet kasassa (8 levelillä olen).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Sain sitten pelin pelattua läpi vihdoin, siis pääjuonen osalta, 65% ja 72h sain kasaan,

Ihan hyvä peli oli, suurin osa tehtävistä oli mielenkiintoisia ja pidin pääjuonesta, myös lopusta.

Pop-uppia oli vähän liikaa kyllä välillä ja osa tehtävistä tuntuivat aika samanlaisilta, mene sinne, ammu tyypit etc,

Juonen alku oli kuitenkin vahvempi kuin loppu,

suosikkihahmot ja niihin liittyvät tehtävätkin olivat alussa:

Dimitri Rascalov
Francis McReary
Vladimir Glebov
Mikhail Faustin

Näihin kolmeen hahmoon liittyivät mielestäni mielenkiintoisemmat tehtävät, loppua kohden kiinnostus uusin hahmoihin kyllä vähän lopahti, alku oli mielenkiintoisempi.

Mutta hyvä peli ja ehdottomasti ostamisen arvoinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Pitääkö sen 5 roll overin tulla yhdestä hypystä vai peräkkäin vaan 5 pyörähdystä monesta hypystä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Arghhhh.... en ole nyt 3 viikkoon päässyt pelaamaan tuota peliä koska xboxini hajosi 2vk pelin ostamisen jälkeen ja ärsyttää nii perkeleesti että:mad:. toivon että boxini tulisi takaisin jo mutta turha ootella vielä ainakaan viikkoon ku siel on niin hidasta toimintaa :(:eek:
Kannattais tuossa vaiheessa alkaa kyselemään kunnon hyvitysten perään jos on takuuhuolto kyseessä - on nimittäin 2 viikkoa kuluttajan suojan mukainen sopiva korjausaika...


Itsellä jäi GTA IV reilusti kesken kun AoC julkaistiin. Kerran olen tainnut pelata sen jälkeen kun alan olla ilmeisesti jo siinä juonen "huononemis" -vaiheessa.

Itse antaisin näin reilun pureskelemisen jälkeen arvosanaksi 8.5 - 9. "Hieno, mut ei tää ny niin mahtava oo" -tyyliin. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

on niin paljon viestejä tässä ketjussa ja ei nyt heti ensi silmäyksellä sattunut silmääni että onko tässä pelissä Suomisubit, kuten esim drake fortunessa yms.? olisi kiirellinen aihe tietää

Edit: Kiitoksia vastauksesta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

on niin paljon viestejä tässä ketjussa ja ei nyt heti ensi silmäyksellä sattunut silmääni että onko tässä pelissä Suomisubit, kuten esim drake fortunessa yms.? olisi kiirellinen aihe tietää
Ei ole. GTA4 on 3rd party -peli. Pääasiassa vain Sonyn omien studioiden pelit on lokalisoitu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mjoo, päätarina tuli hakattua läpi. Noin 32 tuntia siinä taisi vierähtää ja progress taisi näyttää 65%.

Täytyy kyllä sanoa että alkuhypetyksissä olin täysillä messissä, mutta pelin edetessä arvosana laski kyllä omissa kaavailuissa melko rankasti. Tarina ei jaksanut pidemmän päälle kauheasti kiinnostaa, iso osa tyypeistä ärsytti eikä kaupungissa ollut juuri mitään uutta nähtävää ensimmäisten tuntien jälkeen. Pitkät ajomatkat edestakaisin alkoivat kyllästyttää sen verta että noin 90% matkoista tuli ajettua taksilla (ja itse taksimatkahan tuli aina skipattua). Tehtävissäkään ei juuri mitään uutta jännittävää löytynyt.

Etenkin surkeasti skriptatut takaa-ajot pisti v***ttamaan. Hieman kornia ampua 5 lippaallista vihua ja auton/pyörän renkaita ilman minkäänlaista vahinkoa. Olisi vaikka tehtävä ennemmin failannut tuosta, niin olisi seuraavalla kerralla suosiolla jättänyt ampumatta.

Nettipeli on myös melko tylsä. Parempia räiskintä- ja kaahailupelejä löytyy tusinoittain kauppojen hyllyiltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ei muuten löydy yhtäkään parempaa hiekkalaatikkoa tällä hetkellä. Mahdollisuuksiltaan ja sisällöltään ei edes lähelle yltävää. Tätä voidaan lähteä kyselemään kansainvälisiltä sivuilta, kerron sen verran että melko yksin olet mielipitees kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Olen kyllä Porkkanan kanssa aivan samaa mieltä GTA IV:stä. Hype on aivan selvästi vaikuttanut arvosteluihin sillä on melko suuri vääryys, että peli on saanut kaikkialla pelkkiä kymppejä. Kaikki aikaisemmat GTA:t on pelattu läpi innolla mutta tämä jätti kylmäksi.

Aluksi ajattelin, että tämähän on maailman paras peli mutta noin 15 tunnin pelaamisen jälkeen pelaaminen alkoi tuntua työltä. Pelin tarinaa on kehuttu todella paljon mutta itse en innostunut siitä yhtään sillä useimmat henkilöt olivat joko tylsiä tai ärsyttäviä.Tärkeintä GTA:ssa on kuitenkin tehtävät mutta tässä pelissä ne olivat huonoja. Oikeastaan jokainen tehtävä oli, että mene paikasta A paikkaan B ja tapa kaksikymmentä kaveria. Ja sitten aina välillä tuli joku kamala takaa-ajo tehtävä. Minkäänlaista vaihtelua tehtävissä ei ollut. Aikaisemmista osista on jäänyt monikin tehtävä mieleen mutta tässä pelissä ei ollut yhtään mieleenpainuvaa tehtävää.

Onneksi pelissä oli sentään käytössä taksit sillä kaupungissa ajaminen oli todella tylsää joten käytin oikeastaan koko ajan vain takseja. Pelin pisteitä vähentää myös järkyttävän huono loppu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Aatamin aikainen tallennussysteemi vetää kyllä pelin pisteet aika alas. Samoin kankea ohjattavuus jalan. Ei paljon jaksa alusta asti veivata useaa tehtävää, varsinkin kun mielikuvitoksettomien tehtävien epäonnistumiset on monesti ihan muusta kiinni kuin omasta kädettömyydestä.

Jonkin aikaa oli kyllä tosi hauskaa pelin parissa, mutta nyt saa GTA jäädä pölyttymään. Eipä tuo juonikaan niin päätä huimaava ole, että olisi pakottava tarve peli läpäistä. Hauskinta pelissä oli varmaan käydä kattelemassa klubilla Ricky Gervaisia.:p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Raivostuttava peli.. Vasta 30% läpi ja vaikeusaste nousee kaikissa tehtävissä minulle turhan korkeaksi. Ei jaksa jatkuvasti yrittää uudelleen jobeja kun aluksi pitää aina ajaa koko kaupungin läpi ennen kuin pääsee toimiin. Retry voisi jatkaa suoraan actionpaikalta eikä alusta.
 
Ylös Bottom