Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

jäi tämäkin peli hyllyyn battlefield demon ilmestymisen jälkeen.huippu peli tämä on mutta aika lailla samaa huttua ku edellisetkin.

Vähän sama vika täällä, en ole jaksanut jatkaa tarinaa. Pitää katsoa sitten kesän jälkeen uudestaan..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vähän sama vika täällä, en ole jaksanut jatkaa tarinaa. Pitää katsoa sitten kesän jälkeen uudestaan..

Tarinaan sisältyvät päätehtävät ei oo aina parhaimpia. Most Wantedit oli ihan hyviä siihen väliin, ja tehtävät, joita saat soittamalla kavereille ja pyydät niitä. Mutta juoneen sisältyvistä tehtävistä hauskoja on ylipäätään ne, jossa pitää ampuu autossa tai mopossa olevaa hemmoa.

Ne siis mun mielestä. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Olen kyllä Porkkanan kanssa aivan samaa mieltä GTA IV:stä. Hype on aivan selvästi vaikuttanut arvosteluihin sillä on melko suuri vääryys, että peli on saanut kaikkialla pelkkiä kymppejä. Kaikki aikaisemmat GTA:t on pelattu läpi innolla mutta tämä jätti kylmäksi.

Aluksi ajattelin, että tämähän on maailman paras peli mutta noin 15 tunnin pelaamisen jälkeen pelaaminen alkoi tuntua työltä. Pelin tarinaa on kehuttu todella paljon mutta itse en innostunut siitä yhtään sillä useimmat henkilöt olivat joko tylsiä tai ärsyttäviä.Tärkeintä GTA:ssa on kuitenkin tehtävät mutta tässä pelissä ne olivat huonoja. Oikeastaan jokainen tehtävä oli, että mene paikasta A paikkaan B ja tapa kaksikymmentä kaveria. Ja sitten aina välillä tuli joku kamala takaa-ajo tehtävä. Minkäänlaista vaihtelua tehtävissä ei ollut. Aikaisemmista osista on jäänyt monikin tehtävä mieleen mutta tässä pelissä ei ollut yhtään mieleenpainuvaa tehtävää.

Onneksi pelissä oli sentään käytössä taksit sillä kaupungissa ajaminen oli todella tylsää joten käytin oikeastaan koko ajan vain takseja. Pelin pisteitä vähentää myös järkyttävän huono loppu.

Allekirjoitan.

Joku siinä vaan on, että pelissä ei ole tarpeeksi tekemistä lattean storymoodin jälkeen. Kun rupeaa miettimään miten paljon asioita on karsittu pois SA:han verrattuna, aijai..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Allekirjoitan.

Joku siinä vaan on, että pelissä ei ole tarpeeksi tekemistä lattean storymoodin jälkeen. Kun rupeaa miettimään miten paljon asioita on karsittu pois SA:han verrattuna, aijai..
Tästä minä rutisin jo from day one, kun peli oli saatu käsiin. SA ja Saints row oli pakattu täyteen erilaista tekemistä, ettei puutuminen iskenyt vasta kunnes kaikki kiva oli tehty.
Puuttuu sellaiset tehtävät, mitkä olisi hauskoja. SR:ssä oli insurance. hitman ja mayhem yms... Mitä tässä. Autokisat ja pulujen lahtaaminen? Jee...

Nyt lisäksi jokaisen tehtävän alussa on pelko perseessä, että minkälainen gunfight & getaway on tällä kertaa luvassa. Tehtäviä ei odota innolla, kun tietää mitä kaavaa nuo tehtävät noudattaa...
Alkupuolen tehtävissä oli paljon enemmän vaihtelua. Esim. tavaroiden heittely on jäänyt sitä yhtä alkupään tehtävää lukuunottamatta turhaksi...

8.9 olisi oikeampi pisteytys tälle... liian vakavaa/"katu-uskottavaa" yritetään olla IMHO. Tarinan vuoksi jaksaa mennä vielä eteenpäin, mutta puluachit ja stunttihypyt kyllä varmaan jäävät etsimättä, eikä mikään ole pöljempää kun käydä pelaamassa sitä paskaa bilistä kymmenettä kertaa frendien kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Noh... Jos vaikka seuraava osa tekee sen mihin tää ei pystynyt. Mä en kyllä vieläkään ymmärrä että mitä porukka näkee aiempien osien säälittävissä variaatiotehtävissä, tai pikemminkin niiden yrityksissä. Tässä mentiin lähemmäs realismia ja turha venkulointi jätettiin pois. Seuraavassa osassa nähdään sit taas kustomoitava hahmo ja kauko-ohjattava, äärettömän hauska pikkuauto -.-

Katotaan nyt ensin mitä noi lisäepisodit tuo muuassaan, ties vaikka saatais jotain odottamisen arvostakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Noh... Jos vaikka seuraava osa tekee sen mihin tää ei pystynyt. Mä en kyllä vieläkään ymmärrä että mitä porukka näkee aiempien osien säälittävissä variaatiotehtävissä, tai pikemminkin niiden yrityksissä. Tässä mentiin lähemmäs realismia ja turha venkulointi jätettiin pois. Seuraavassa osassa nähdään sit taas kustomoitava hahmo ja kauko-ohjattava, äärettömän hauska pikkuauto -.-

Katotaan nyt ensin mitä noi lisäepisodit tuo muuassaan, ties vaikka saatais jotain odottamisen arvostakin.

Juu. Itse peli on hyvä, mutta nyt ei yksinkertaisesti ole siinä enää mielekästä tekemistä. Lisäosa varmaankin korjaa PALJON! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Mitäs ton pelin kanssa vois tehdä, kun ei toimi? Siis levy on hyvässä kunnossa, mutta silti xbox väittää ettei levyä voi lukea.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Raivostuttava peli.. Vasta 30% läpi ja vaikeusaste nousee kaikissa tehtävissä minulle turhan korkeaksi. Ei jaksa jatkuvasti yrittää uudelleen jobeja kun aluksi pitää aina ajaa koko kaupungin läpi ennen kuin pääsee toimiin. Retry voisi jatkaa suoraan actionpaikalta eikä alusta.

Siis mitä täähän on hemmetin helppo peli :eek: Vaikka en ite mikään master pelaaja olekkaan tämä peli meni todella nopeasti läpi kaikki tehtävät melkeen ekalla läpi.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kävi pari päivää sitten kiva bugi nettipelissä joku ampui raketinheittimellä mua kun oli auton kyydissä auto vaan räjähti ite lensin sen mukana, mutta en kuollut auto vaan jatkoi siinä palamista minä kyydissä autosta en päässyt ulos mutta sieltähän oli kiva ampua muita kun ite en edes menettänyt healtia yhtään.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Siis mitä täähän on hemmetin helppo peli :eek: Vaikka en ite mikään master pelaaja olekkaan tämä peli meni todella nopeasti läpi kaikki tehtävät melkeen ekalla läpi.:D
Tämän tyyppisissä peleissä olen mitä suurin casual/sunnuntai-pelaaja..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Siis mitä täähän on hemmetin helppo peli :eek: Vaikka en ite mikään master pelaaja olekkaan tämä peli meni todella nopeasti läpi kaikki tehtävät melkeen ekalla läpi.:D

olis kans mukava pelata läpi mutku ei vaan tule enää tehtäviä. pitäs tulla puhelinsoitto kun darco vai mikä se oli saapuu maahan. mitään muita tehtäviä ei ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Noh... Jos vaikka seuraava osa tekee sen mihin tää ei pystynyt. Mä en kyllä vieläkään ymmärrä että mitä porukka näkee aiempien osien säälittävissä variaatiotehtävissä, tai pikemminkin niiden yrityksissä. Tässä mentiin lähemmäs realismia ja turha venkulointi jätettiin pois. Seuraavassa osassa nähdään sit taas kustomoitava hahmo ja kauko-ohjattava, äärettömän hauska pikkuauto -.-

Katotaan nyt ensin mitä noi lisäepisodit tuo muuassaan, ties vaikka saatais jotain odottamisen arvostakin.

Itse odotan, että lisäosa toisi "elämää" mm skeittirampille. Ja löytyyhän kaupungista myös mm baseball- ja golfkenttä. . Laskuvarjo kelpaisi, samoin vaikkapa pelihalli josta löytyisi jo SA:sta tuttuja rahapelejä, sekä arcade/kolikkominipelejä.
Omaa safehousea olisi hienoa sisustaa(rahaa kun tuntuu riittävän)

Peli tarjoaa kyllä uskomattoman hienon pohjan kaikenlaiselle lisäkivalle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Toi on täysin totta että peli tarjoaa lähes täydellisen pohjan niin paljon paremmalle pelille. Mut niinkun sanoin, ehkä seuraava osa sit... Sais Rockstaari vääntää IV:n pelimoottorilla ja systeemeillä jonkun roolipelityyppisen tekeleen. Ajatelkaas kuin hienoo olis huitoa miekalla euphorian hoitaessa loput. Tai jysäyttää kaveri jostain jyrkänteeltä alas laittoman suurella nuijalla :D Juoksennella pitkin maita ja mantuja kauniiden puiden ja ruohikkoisten alankojen läpi... Njoo, tässä on vissiin taas kateltu liikaa animea.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ai, edelleen sama paska systeemi kuin edellisessä pelissä? Eipä tätä sit tarvi pelata, ei tosiaan ole aikaa/fiilistä ajella samoja tehtäviä 10 kertaa putkeen. :rolleyes: San Andreas jäi kesken just tämän takia, ärsytti suunnattomasti toi että joutu epäonnistuneen tehtävän takia alottamaan alusta kaupungin toiselta laidalta.
Taksi on keksitty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mielestäni peli on aivan mahtava ja parhaimmasta päästä!
vaikka sitä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta lukemalla arvosteluita ja katsomalla trailereita on tullut sellainen kuva pelistä, että pelattavan arvoinen siispä eikun yli huomenna eli maanantaina ostaan :D :D :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mielestäni peli on aivan mahtava ja parhaimmasta päästä!
vaikka sitä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta lukemalla arvosteluita ja katsomalla trailereita on tullut sellainen kuva pelistä, että pelattavan arvoinen siispä eikun yli huomenna eli maanantaina ostaan :D :D :D

Ensinnäkin mun mielestä trailerit ei anna mitään oikeata kuvaa pelistä. Arvosteluista taas sen verran, että vaikka itse pitäsin jostain pelistä todella paljon niin se voi saada 6 arvosanan esimerkiksi gamespotista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mielestäni peli on aivan mahtava ja parhaimmasta päästä!
vaikka sitä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta lukemalla arvosteluita ja katsomalla trailereita on tullut sellainen kuva pelistä, että pelattavan arvoinen siispä eikun yli huomenna eli maanantaina ostaan :D :D :D

Ei kyllä kannata noihin noin vahvasti luottaa, ittelle ainakin oli todellinen pettymys koko paska. No ehkä sä tykkäät:rolleyes:
 
Ylös Bottom