Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

morjensta! boxi naarmutti mun GTA pelii sen verran että se ei enää toimi. auttaako lähtee vääntämään toptronicsin kanssa uudesta levystä??

Tuskin se sen levyn vika oli...kantsii käydä tuol xbox foorumin puolella kyselees jos jollain on antaa enemmän infoa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

By the way - Miten tiedän millon olen suorittanut Vigilante tehtävät? (Teen niitä saadakseni prosentteja)

Tulee ilmoitus 'You are now vigilante' 20. tehtävän jälkeen. Statseissa näkyy montako on tehnyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

löytyykö Let sleeping Rockstars Lie achievementtiä muilta? Sattu tulemaan ku ekaa kertaa testasin tätä LIve!ssä, joko tuolla on noita pilvin pimein tai sitten kävi pulla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vaikuttaako koodien käyttäminen mitenkään?
San Andreaksessa peli taisi jäädä 99,9%:iin, jos koodeja oli käytetty.

"Cheats affect to your achievements." Tuohan koski vain 360-veriota?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

morjensta! boxi naarmutti mun GTA pelii sen verran että se ei enää toimi. auttaako lähtee vääntämään toptronicsin kanssa uudesta levystä??

Itellä oli ekalla boxilla tollanen ominaisuus et naarmutti pelejä. Se oli ostettu prismasta käväsin siellä kyselemässä et mitä pitäs tehdä. Meni hetki ne otti yhteyytä sinne GNT Finlandiin (kai maahantuoja) sieltä sanottiin, että tuoda boxi kauppaan ja ottaa uus tilalle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Voisin itekin kommentoida ... Paras pelihän on edelleen San Andreas, vaikka siinäkin pelleiltiin mm. kauko-ohjattavien kanssa.

Pelihän oli ainakin mulle hienoinen pettymys. Syyt on tulleet tässä jo muidenkin taholta selväksi, tuntuu että miestyövoima on tainnut mennä grafiikan, valaistuksen, textuurien yms. hiomiseen ja itse peli on jäänyt taka-alalle.

MIIKAT
- Samaa popuppia, ja "varastamasi auto tulee vastaan tuhat kertaa" -featureja next-gen -konsolilla enemmän kuin laki sallii. Ei olla enää pleikkari2:lla. Mielestäni kovalevy ei vaikuta vaikka dvd-asema ruksuttaakin viimeisillään. Itse asiassa, ainakin allekirjoittaneelle karkeahko grafiikka oli aluksi pettymys, mutta silmä tottui.

- Tolkuttomasti rahaa, jolla ei tee yhtään MITÄÄN. Koko "Manhattanilla" on kaksi vaatekauppaa. Really? Mitä helvettiä. Edellisissä osissahan oli tosin tätä, että rahaa oli liian vähän, ja jossain vaiheessa oli joku valtava summa mikä piti saada kasaan ... sitten piti säätää jotain taksikeikkaa sun muuta jotta sen sai haalittua kasaan.

- Kaikki tehtävät sitä ja samaa. Mene sinne ja tapa se. Ja sitten mitä suurimmalla todennäköisyydellä pakene tämän jälkeen fuckin poliiseilta. Ja kuole kotiovellesi. Tai jotain niitä aivan hirvittäviä takaa-ajoja.

- Juoni tuntuu olevan aika mitäänsanomaton, ja hahmoista ei tosiaan lähde mitään muuta yleisfiilistä kun lähinnä ärsyyntyminen. Jatkuva "kavereiden" soittelu mm. sinne stanan rasittavan biliksen peluuseen rassaa myös.

- Peli lakkaa about 30% kohdalla olevan nautittava, ja alkaa käymään työstä. Huomasin, että itse rupesin epäilyttävän usein tsekkaamaan Statsin alta läpipeluuprosenttia. Karttaan ilmestyvät uudet tehtävänantajat alkoivat jo yllättävän aikaisin ärsyttämään.

- Metroasemat eivät näy kartassa. Wtf?

- Bonusrasittavuus: Hipaisetkin vahingossa autoruuhkassa poliisiautoa, niin jippii pääset ajamaan sitä halvatun yhtä tähteä karkuun.

PLUSSAT
+kaupunki on hienon näköinen, erityisesti valaistus ja sade, sekä kimalteva vesi näyttävät todella hienolta
+ei kauko-ohjattavien autojen yms. ajelua thank god
+taksilla pääsee sekunnissa kaikkialle
+hyvä soundtrack, kuten aina ennenkin. Paras on edelleen PSP:n Vice City Storiesissa.

Siinä se.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

löytyykö Let sleeping Rockstars Lie achievementtiä muilta? Sattu tulemaan ku ekaa kertaa testasin tätä LIve!ssä, joko tuolla on noita pilvin pimein tai sitten kävi pulla.

Taitaa olla jo aika monella,koska itekin sain sen ensimmäisestä taposta, tai sit tosiaan ollaan molemmat hyvä tuurisia:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vaikuttaako koodien käyttäminen mitenkään?
San Andreaksessa peli taisi jäädä 99,9%:iin, jos koodeja oli käytetty.

"Cheats affect to your achievements." Tuohan koski vain 360-veriota?

Koodien käyttäminen vaikuttaa ainoastaan savegameen IMO.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV


Juoni tässä pelissähän on aivan mahtava :) San Andreas ei vedä millään vertoja. Koko SA juoni oli naurettava. Tässä sentään on jotain realismia. On kyllä totta että tehtävät ei olleet kovin erikoisia ja ne toistivat samaa kaavaa pitkälti, mutta peli jaksoi koukuttaa alusta loppuun ja saa minut pelaamaan pelin vielä monta kertaa uudestaan. Pelissä on ihan tarpeeksi vaatteita ja onneksi typerät salit&parturit on poistettu. Autojen tuunausta jäin kaipaan :( Jetpackit olivat myös typeriä ja lentokoneethan on kaupungissa turhia, kun hekollakin pääsee.


Tämä nyt oli vanhan toistamista, mutta olen hulluna GTA 4:seen :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No huhhuh. Eihän tässä ehtinyt kuluakaan kuin reilu kaksi kuukautta, ennen kuin pelin sain tahkottua läpi. Tänään tuli skarpattua siinä määrin, että jaksoin peliä tahkota ja loppu tuli nähtyä tällekin. Jäi hyvä maku suuhun teoksesta. Vaikkei nyt lähellekään yltänyt hypen tasolle ja joiltain osa-alueilta peli jäi vähän vaisuksi (tehtäväsuunnittelu ja kontrollit), niin kyllä tätä silti pystyy mukisematta pelaamaan ja suosittelemaan muillekin.

Niin ja itse koin sen loppuratkaisun, jossa
Dimitri saa kostonsa ja Kate tapetaan hautajaisissa
.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itse koin saman kuin Funkee. Pah, nyt 93.33% läpi, omasta mielestä kaikki tarpeelliset random charaterit tehty, kuten kaikki muukin tarpeellinen, paitsi stuntit ja pulut. Eli periaatteessa nyt pitäisi olla 95%. Mutta ei. Ärsyttävää, kun pitää ruveta uudestaan tekemään hommia läpi, jotta huomaa mikä puuttuu. Luultavasti taas joku kaveri aktiviteetti. -.-
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei viitsi alkaa tässä vaiheessa pelaan 100% täyteen kun ei varmasti tiedä tuleeko tähän trophyt jossain vaiheessa koska silloin joutuisi todennäköisesti aloittamaan taas alusta. gta4:n multiplayer taitaa olla varmempaa pelattavaa kun siinä ei voi aloittaa alusta omalla psn tunnuksella pelaamista niin silloin mahdollisten multiplayer trophyjen saantikaan ei voi edellyttää alusta aloittamista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei viitsi alkaa tässä vaiheessa pelaan 100% täyteen kun ei varmasti tiedä tuleeko tähän trophyt jossain vaiheessa koska silloin joutuisi todennäköisesti aloittamaan taas alusta.

Jep. Sama ajatus tuli meikäläiselläkin mieleen. Ajattelin odotella, josko Rockstar uutisoisi lähiaikoina jotain näiden Trophy-asioiden tiimoilta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Itsekkään en toista kertaa jaksa läpipelailla. Keräilen mielummin Achievementteja, joista suurin osa on jo saatu. Kaikki ystävä Achievementit olen saanut ja myös ne achievementit joita saatiin jahtaamalla rikollisia olen kaikki saanut, Asassins tehtävät on myös tehty ja ne nekin olen tehnyt, joissa yhdessä piti paeta 4 tähdellä ja toisessa selviytyä 5 min 6 tähdellä.

Juoni meni tosiaan läpi ajat sitten. Mahtavia tehtäviä pelissä kuitenkin oli ja juoni oli loistava. Euphorian kanssa on hauska pelleillä, nyt poliisi tapaukset ovatt 10 kertaa hauskempia, kuin aiemmin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Voi prkl! ku alkaa kyrsii ...tätä ku pelaa netissä niin välillä mikki(ei näytä mikin symbolia) katoaa ja sihen auttaa vaan pelin uudelleen käynnistys :eek: kellään samaa probleemaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei viitsi alkaa tässä vaiheessa pelaan 100% täyteen kun ei varmasti tiedä tuleeko tähän trophyt jossain vaiheessa koska silloin joutuisi todennäköisesti aloittamaan taas alusta. gta4:n multiplayer taitaa olla varmempaa pelattavaa kun siinä ei voi aloittaa alusta omalla psn tunnuksella pelaamista niin silloin mahdollisten multiplayer trophyjen saantikaan ei voi edellyttää alusta aloittamista.
OT. Ootkos jo saannut lvl. 10 onlinessa? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Voi prkl! ku alkaa kyrsii ...tätä ku pelaa netissä niin välillä mikki(ei näytä mikin symbolia) katoaa ja sihen auttaa vaan pelin uudelleen käynnistys :eek: kellään samaa probleemaa?

Kyllähän tuota tapahtuu, jos innostuu pelittämään netissä lähemmäs kymmenisen tunnin verran putkeen. Pitkien sessioiden päätteeksi se yleensä nykäisee yhteyden mikkiin kokonaan pois. Että et ainakaan ole ongelman kanssa yksin.
 
Ylös Bottom