Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hitto, että olikin kiva pelata GTA:ta pitkästä aikaan, kunnes yritin jälleen kerran tehtävää "I Need your shoes, ....(Se prätkä tehtävä). 3:lla kerralla meinasin heittää ohjaimen seinään, mutta en viitsinyt. 4:llä kerralla se oli jo todella lähellä ja 5:lla heitinkin sen, mutta valitettavasti suoraan kirjahyllyn lasikaappiin, josta meni lasi osa ihan säröille!!! Just soitin avokille -joka on yö vuorossa-, että olin juuri menossa vessaan, mutta pelissä puhelin soi ja yritin kääntyä nopeasti, jolloin liukastuin ja kaaduin ja löin käteni ko kaappiin. Meni täöydestä läpi. Pitää kuitenkin toivoa ettei ko tehtävä ole pakollinen. Viimeksi olen heitellyt ohjainta pelatessani MegaDrive:n Batmania Jokeri pääkkärissä (jolloin myöskin revin t-paitani kahtia:D). Pelottaa vaan miten seuraavaksi käy???
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hitto, että olikin kiva pelata GTA:ta pitkästä aikaan, kunnes yritin jälleen kerran tehtävää "I Need your shoes, ....(Se prätkä tehtävä). 3:lla kerralla meinasin heittää ohjaimen seinään, mutta en viitsinyt. 4:llä kerralla se oli jo todella lähellä ja 5:lla heitinkin sen, mutta valitettavasti suoraan kirjahyllyn lasikaappiin, josta meni lasi osa ihan säröille!!! Just soitin avokille -joka on yö vuorossa-, että olin juuri menossa vessaan, mutta pelissä puhelin soi ja yritin kääntyä nopeasti, jolloin liukastuin ja kaaduin ja löin käteni ko kaappiin. Meni täöydestä läpi. Pitää kuitenkin toivoa ettei ko tehtävä ole pakollinen. Viimeksi olen heitellyt ohjainta pelatessani MegaDrive:n Batmania Jokeri pääkkärissä (jolloin myöskin revin t-paitani kahtia:D). Pelottaa vaan miten seuraavaksi käy???

Äläs tollasia kerro se voi vaikka lukea tätä foorumia. :D:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

En ole ennen lukenut tätä topicia, joten voisiko joku kertoa montako radiokanavaa tässä on ja mitä musiikkia ne soittaa?

Sellanen taulukko, jossa on kaikkien kanavien nimet ja parilla sanalla kerrottu, minkälaista musiikkia ne soittaa, olisi tosi jees.

Koska Video Games Plussassa peli oli vain 37 euroo + 5 euron postikulut, oli pakko tilata :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onkos tohon nettipeliin olemassa jotain koodeja ku tuntuu et vastustajia ei saa hengiltä vaikka singolla ampuis 8 kertaa...ja ihan ihmeellisiä autoja on osalla ollut perseen alla... muuten ihan ok tuntuu olevan toi online mättö, kaveri kuskiks ja sit "sotimaan" toisia vastaan :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onkos tohon nettipeliin olemassa jotain koodeja ku tuntuu et vastustajia ei saa hengiltä vaikka singolla ampuis 8 kertaa...ja ihan ihmeellisiä autoja on osalla ollut perseen alla... muuten ihan ok tuntuu olevan toi online mättö, kaveri kuskiks ja sit "sotimaan" toisia vastaan :p

Joo hemmetin cheattari :D Tollast se oli mullakin alussa enpä kyllä sinkoa pahemmin käytä ak:lla mennään. Ja älä vaan ala cheattejä netissä käyttään jos niitä ees voi.:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo hemmetin cheattari :D Tollast se oli mullakin alussa enpä kyllä sinkoa pahemmin käytä ak:lla mennään. Ja älä vaan ala cheattejä netissä käyttään jos niitä ees voi.:rolleyes:

Eiku ärsyttää itteeni ku tuntuu et osalla on jotkut koodit käytössä... osa kyllä kuolee ihan laakista ku ottaan napauttaa sniperilla mut osa ei kuole ees sillä singolla prkl :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eiku ärsyttää itteeni ku tuntuu et osalla on jotkut koodit käytössä... osa kyllä kuolee ihan laakista ku ottaan napauttaa sniperilla mut osa ei kuole ees sillä singolla prkl :confused:

Joo mulla ollut samanlaista mun mielest ne levelit vaikuttaa ihan sikana kun olin vielä 1 levelinen niin koitin tappaa 4 levelist jätkää ammuin 10 kertaa päähän niin 4 osa healteis vaan lähti nyt kun olen 5 levelinen niin 1-3 leveliset kuolee heti voi olla kyllä että taidot kehittynyt.:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo ei se leveli vaikuta osumapointseihin, mut tottakai sitä heti osuu paremmin kun saa karvalakin päähän ja prameemmat aurinkolasit nassulle ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Montako prosenttia pelistä pitää olla tehty että kaikki saaret on auki?

En muista tarkkaa prosenttia, veikkaisin että joku 20-30% (riippuen vähän, oletko tehnyt kuinka paljon sivutehtäviä). Mutta kakkossaari aukeaa, kun
teet Packielle kolmannen tehtävän "Three Leaf Clover".
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Graafinen ilme riittää kyllä minulle, mutta START-valikosta täytyy aika ajoin säätää Saturation, Brightness ja Contrast kohdalleen. Toivoisi samojen säätöjen olevan riittävät koko pelin ajan.

Mutta kakkossaari aukeaa, kun
teet Packielle kolmannen tehtävän "Three Leaf Clover".

Tuon jälkeen avautuu jo 3. ja viimeinen saari.

Koodien käyttäminen vaikuttaa ainoastaan savegameen IMO.

Mitä tuo tarkoittaa käytännössä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Teenkö jotain väärin vai miksi online peleissä on todella vähän pelaajia? Enintään neljä pelaaja per pelimuoto löytyy pienen odottelun jälkeen. Usein olen ainoa osanottaja ja jo sitä toista pelaajaa saa odottaa ikuisuuden. Moni pelimuoto saisi kuitenkin täyden potenttiaalin >8 pelaajan kesken.

Teenkö jotain väärin vai onko asian laita näin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Teenkö jotain väärin vai miksi online peleissä on todella vähän pelaajia? Enintään neljä pelaaja per pelimuoto löytyy pienen odottelun jälkeen. Usein olen ainoa osanottaja ja jo sitä toista pelaajaa saa odottaa ikuisuuden. Moni pelimuoto saisi kuitenkin täyden potenttiaalin >8 pelaajan kesken.

Teenkö jotain väärin vai onko asian laita näin?

juu noin se on ainakin kaikessa noissa muissa melkein kun deatmatchissa ja teamdeatcmatchissä. Ainakin mulla ja hangman noosen löytyy aina korkeintaan se 4 tyyppiä, Esim kun äsken kuin koitin mennä team car jack city:n eipä löytyny ketään :rolleyes:.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Teenkö jotain väärin vai miksi online peleissä on todella vähän pelaajia? Enintään neljä pelaaja per pelimuoto löytyy pienen odottelun jälkeen. Usein olen ainoa osanottaja ja jo sitä toista pelaajaa saa odottaa ikuisuuden. Moni pelimuoto saisi kuitenkin täyden potenttiaalin >8 pelaajan kesken.

Teenkö jotain väärin vai onko asian laita näin?

Tota sällikin valittelee et ei oikeen oo pelaajia muissa ku freeride moodissa...

Sais olla semmonenki online osio et olis 2 joukkuetta ja "freeride" sydeemillä mentäis ja sodittais... nyt toi näyttää aikas sekavalta ku jokanen räiskii jokasta.....
 
Pisin yhtämittainen peliaika

Hei,

jäin pahasti koukkuun heti ekana päivänä ja tuli pelattua melko pitkään erittäin lyhyillä ruokatauoilla. Mikä on oma ennätyksennen GTA IV:n yhtäjaksoisessa pelaamisessa, siis sammuttamatta konsolia ja nukkumatta välillä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Itelläni on 1h 45min ja sekin tuntui turhan pitkältä. Ennen jaksoi jauhaa pelejä vaikka koko päivän (PS1 virtalähde kärysi eräässä GT sessiossa:eek:) kai se on sitä henkistä kasvua tai jotain:D
 
Ylös Bottom