Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mun pisin pelisessio tais olla jotai 2,5h, silloin kun sain konsolin ja pelin. Ja juuri aloitin uudestaan pelaamaan läpi Toivottavasti tulis joskus sitä lisäsisältöä tähän peliin.
Tähän peliin tulee lisäsisältöä ainoastaan Boksi versioon, se joskus loppuvuodesta...
Itellä pisin sessio noin 20min tai vähemmän., Suomeksi sanottuna tässä on vuoden pettymys ei vastannut hypeä. Graafinen ilme on ruma ja framerate on pahasta.. Tämä kaikki on jo nähty ja toivottavasti GTA5:sta ei tule.
Miksi heittää kaikki menemään jos yksi osa oli huono ( sinun mielestä ), ja vuoden pettymys jos oli niin siitähän on vain matka ylöspäin
Paljon ihmiset tuntuu tykkäävän San Andreaksesta, mitä en Vice Cityn jälkeen voi ymmärtää ollenkaan.
Vice City sai kyllä pitää paras GTA -tittelinsä, mutta niin saivat San Andreas (3. sija) ja GTA 3:kin (2. sija). GTA IV on selvästi huonoin 3D GTA. En oikeastaan tiedä miksi. Kaupunki on ihan kiva, ei mitään erikoista mutta tuntuu riittävän elävältä ja monipuoliselta. Tekemistä siellä ei kuitenkaan ole. Aktiviteettejä on vähän ja niihin kyllästyy jo kavereita mielistellessä. Tuntuu kuin oltaisiin tehty paluu GTA 3:n aikaan, grafiikka ja tarinankerronta yms. ovat kuitenkin parantuneet. Alkuhuuman jälkeen ei oikeastaan yhtään tehnyt mieli pelata peliä. En olekaan sitten toukokuun alun koskenut peliin, jolloin sain juonitehtävät tehtyä.
Kaikesta ei voi pitää. Suunnitelmissa on kyllä vetää toistamiseen läpi, ja ehkä myös 100%:sti. Pahoin pelkään, että totaalinen kyllästyminen iskee hyvin äkkiä. Seuraavaksi sitten paluu Vice Cityyn, kittooooos.
Hypetettiinkö pelin kehitysvaiheessa jossain grafiikoita? Ehkä sanottiin, että tulee olemaan paremmat grafiikat kuin aikasemmissa osissa ja toi osa-aluehan täyttyi. Framerate ollut aina GTA-peleissä alhainen joten samaa sai odottaa tältä. Aina ei ne grafiikat tee peliä vaan se kaikki muu mitä sen ympärillä on.
Hitto, että olikin kiva pelata GTA:ta pitkästä aikaan, kunnes yritin jälleen kerran tehtävää "I Need your shoes, ....(Se prätkä tehtävä). 3:lla kerralla meinasin heittää ohjaimen seinään, mutta en viitsinyt. 4:llä kerralla se oli jo todella lähellä ja 5:lla heitinkin sen, mutta valitettavasti suoraan kirjahyllyn lasikaappiin, josta meni lasi osa ihan säröille!!! Just soitin avokille -joka on yö vuorossa-, että olin juuri menossa vessaan, mutta pelissä puhelin soi ja yritin kääntyä nopeasti, jolloin liukastuin ja kaaduin ja löin käteni ko kaappiin. Meni täöydestä läpi. Pitää kuitenkin toivoa ettei ko tehtävä ole pakollinen. Viimeksi olen heitellyt ohjainta pelatessani MegaDrive:n Batmania Jokeri pääkkärissä (jolloin myöskin revin t-paitani kahtia). Pelottaa vaan miten seuraavaksi käy???
Siinä oli minusta mukavia ne yritysten yms. ostelut. Ainakin oli paremmin rahalle käyttöä.Paluu Vice Cityyn...uuh.
En mä ainakaan voi kuvitella palaavani vaikka Vice Cityn