Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

X meinaa sitä että joku haluaa potkia sut pois pelistä, vieressä vilkkuva numero on samalla kannalla olevien lukumäärä.
No jotain tollasta oli mielessä. Tuli aiheutettua vähän tuhoa GTA Racessa, muutamalla hyvin ajoitetulla naatilla, viimeisellä kierroksella. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No jotain tollasta oli mielessä. Tuli aiheutettua vähän tuhoa GTA Racessa, muutamalla hyvin ajoitetulla naatilla, viimeisellä kierroksella. :)

Huonoja häviäjiä peli täynnä. Muakin on porukka potkinut, kun on tullut tapettua pelaajia oikein urakalla noissa kisoissa. Harvemmin kuitenkaan mitään barrikadeja rupean rakentelemaan, yleensä ne tapot tulee tehtyä samalla, kun tavoittelee ykkössijaa. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Vaikuttaako ne Romanin taxitehtävät siinä alkuvaiheessa prosentteihin? Jäivät tekemättä kun oli niin paljon muuta kivaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Milloin tämä peli loppuu? Lopputekstit ovat jo rullanneet mutta ei tule mitään mahdollisuutta esim. aloittaa tarinaa aivan alusta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Milloin tämä peli loppuu? Lopputekstit ovat jo rullanneet mutta ei tule mitään mahdollisuutta esim. aloittaa tarinaa aivan alusta?

Start valikosta Game välilehdestä (ulkomuistista, se välilehti kuitenkin jossa on load game) New Game aloittaa uuden pelin.

Peli lataa aina viimeisimmän tallennetun seivin käynnistyessään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Lähteekö tuo uusi peli aivan nollasta, vai tuleeko ensimmäiseltä läpipeluukerralta mitään bonuksia tähän uuteen peliin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Alkaa pelissä tympiä toi kännykkä.
Ei tahdo olla hetken rauhaa tukiessa paikkoja, kun pukkaa puhelua ja tekstareita.Siinä samassa hässäkässä tulee usein miten katkaistua puhelu tai kurkattua tekstari,
jonka jälkeen on ihan pihalla "tulvivista" tekstari määristä ja puheluista (etenkään, kun englanti ei ole oikein hallussa).
Kännykästä on jo muutenkin saanut tarpeeksi, niin miksi vielä peliiiiin!
Edellisissä oli selkempää tehtävien haku/ tekeminen ajoi sinne missä oli kirjain ja teki tehtävän.Ei tarvinnut mitään hiivatin kännykkää sotkemassa pelin kulkua.

Tähtäys sekoilee aika usein ja rankasti esim. vihollinen tulittaa vieressä ja oma äijä viuhtoo aseellaan ties minne...kuolema kolkuttaa ovelle monesti.
Ja piiskaa lisää tallennus hässäkästä "taluta" äijä nukkumaan ja odota siinä, että se herää ja sitten rappaat taas ulos (sims meininki).
No onneksi ei enää esimerkiksi tarvitse punttisalilla käydä.

Kaiken lisäksi en tiedä miten olette pystyneet noin nopeasti pelaamaan pelin läpi.
Minulle tulee paha olo jos pelaan peräkkisinä päivinä gta:ta tai monta tuntia illassa (yli 2 tuntia).
Kaveri on valitellut samaa.Sama juttu oli minulla myös San Andreas versiossa.

Ilmeisesti paha olo tulee, kun kaupungeissa on paljon kamaa...jatkuva vilinä ja valaistuksien kirjo vilkkuvat silmissä.
Käsittömän pimeä peli vielä...en voi pelata, kun myöhään illalla.
Tais olla viimeinen gta mulle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Alkaa pelissä tympiä toi kännykkä.
Ei tahdo olla hetken rauhaa tukiessa paikkoja, kun pukkaa puhelua ja tekstareita.Siinä samassa hässäkässä tulee usein miten katkaistua puhelu tai kurkattua tekstari,
jonka jälkeen on ihan pihalla "tulvivista" tekstari määristä ja puheluista (etenkään, kun englanti ei ole oikein hallussa).
Kännykästä on jo muutenkin saanut tarpeeksi, niin miksi vielä peliiiiin!
Edellisissä oli selkempää tehtävien haku/ tekeminen ajoi sinne missä oli kirjain ja teki tehtävän.Ei tarvinnut mitään hiivatin kännykkää sotkemassa pelin kulkua.

Kokeileppa tätä: Options -> Turn Sleep Mode On.

Lost07:
Kaiken lisäksi en tiedä miten olette pystyneet noin nopeasti pelaamaan pelin läpi.
Minulle tulee paha olo jos pelaan peräkkisinä päivinä gta:ta tai monta tuntia illassa (yli 2 tuntia).
Kaveri on valitellut samaa.Sama juttu oli minulla myös San Andreas versiossa.

Ilmeisesti paha olo tulee, kun kaupungeissa on paljon kamaa...jatkuva vilinä ja valaistuksien kirjo vilkkuvat silmissä.
Käsittömän pimeä peli vielä...en voi pelata, kun myöhään illalla.
Tais olla viimeinen gta mulle.

Kyllä täytyy miehessä olla jotain pahasti vialla jos ei jaksa vääntää GTA IV:tä 8 tuntia putkeen kolmena päivänä peräkkäin.:D

Ei sillä, itse olen kyllä sen tason elämänmuoto, että juuri tuollaiset yllämainitut sessiot tapahtuvat helpostikkin, vaikkei mikään huippupeli olisi kyseessäkään. Tässä tapauksessa sitten ei tosiaan ollut kyllä mikään 10/10 peli, kuten maailmalla hehkutettiin mutta kyllä tätä pelasi sen 50+ tuntia ilman epilepsia kohtauksia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Alkaa pelissä tympiä toi kännykkä.
Ei tahdo olla hetken rauhaa tukiessa paikkoja, kun pukkaa puhelua ja tekstareita.Siinä samassa hässäkässä tulee usein miten katkaistua puhelu tai kurkattua tekstari,
jonka jälkeen on ihan pihalla "tulvivista" tekstari määristä ja puheluista (etenkään, kun englanti ei ole oikein hallussa).
Kännykästä on jo muutenkin saanut tarpeeksi, niin miksi vielä peliiiiin!
Edellisissä oli selkempää tehtävien haku/ tekeminen ajoi sinne missä oli kirjain ja teki tehtävän.Ei tarvinnut mitään hiivatin kännykkää sotkemassa pelin kulkua.
Juu samoilla linjoilla, vielä kun kännykän hyväksymisnappi on pitänyt laittaa samaan nappiin käsijarrun kanssa niin välillä tulee lopetettua puheluita etuajassa kun ei muistanutkaan käyttää R1:stä käännöksessä puhelun aikana.

Tähtäys sekoilee aika usein ja rankasti esim. vihollinen tulittaa vieressä ja oma äijä viuhtoo aseellaan ties minne...kuolema kolkuttaa ovelle monesti. Ja piiskaa lisää tallennus hässäkästä "taluta" äijä nukkumaan ja odota siinä, että se herää ja sitten rappaat taas ulos (sims meininki). No onneksi ei enää esimerkiksi tarvitse punttisalilla käydä.
Niimpä tätä se next-gen edelleen on, checkpointit uupuvat ja sitä rataa. Eihän San Andreaksessakaan mikään pakko ollut vai oliko jossain tehtävässä isommat muskelit edellytyksenä? Kyllä nuo kehittyvät taidot olivat minusta hyvä ominaisuus pelissä, harmi kun tiputtivat ne tästä pois.

Kaiken lisäksi en tiedä miten olette pystyneet noin nopeasti pelaamaan pelin läpi.
Minulle tulee paha olo jos pelaan peräkkisinä päivinä gta:ta tai monta tuntia illassa (yli 2 tuntia).
Kaveri on valitellut samaa.Sama juttu oli minulla myös San Andreas versiossa.

Ilmeisesti paha olo tulee, kun kaupungeissa on paljon kamaa...jatkuva vilinä ja valaistuksien kirjo vilkkuvat silmissä.
Käsittömän pimeä peli vielä...en voi pelata, kun myöhään illalla.
No jaa kaikkeen tottuu ja sitä rataa, ihmisillä on eri elämäntilanteita, joten voivat pelata enemmän/vähemmän. Minulla läpipeluussa taisi mennä n. 36 tuntia, joka on vähän päälle tunti per päivä kun peli julkaistiin kuitenkin jo kuukausi sitten. Tosin kone meni rikki kolmen päivän pelaamisen jälkeen - parin viikon huoltokeikka, enkä ole pelannut pahemmin n. viikkoon. Perjantaina kokeilin moninpeliä niin ensimmäisen pelin pääsin aloittamaan peräti 10 pelinvaihtelun jälkeen kun perhanan kuninkaat eivät osaa painaa x-nappia pädistään. Kameran kääntyminen tappajan suuntaan olisi myös ollut kiva, kun ei oikein tiedä mistä suunnasta tappavat napit tuli otettua vastaan.

Itse tuli hilattua sieltä graphics-valikosta ne pylväät täyteen heti alussa, niin ei tummuus päässyt haittaamaan.
Tais olla viimeinen gta mulle.
Näimpä ainakaan alkuhypettelyyn tuskin tulee osallistuttua ilman mitään tarjouksia.

Mihinkähän lie ennakkojutuissa kerrottu lyhtypylväisiin kiipeilykin kadonnut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kokeileppa tätä: Options -> Turn Sleep Mode On.



Kyllä täytyy miehessä olla jotain pahasti vialla jos ei jaksa vääntää GTA IV:tä 8 tuntia putkeen kolmena päivänä peräkkäin.:D

Jaa..... Turn Sleep Mode On.Pitää kokeilla tota.

ööö..voi olla tai on paljonkin vikaa.
Ehkä peliin jumittuani harmissani tuli latastua armotonta tekstiä, mutta 2-4 tuntia yhtenä iltana mulle maksimi paha olo tulee...
Se tulee siitä hemmetin kama määrästä ja kameran huojunnasta jostain äähh käskee tässä selittää.
Jep jep..ikä alkaa tehdä kai kepposia.
Kävin kaverin luona ja sillä "taulu tv" ja hdmi- liitäntä johan kävi päähän ja rankasti.Ehkä mä en ole ihminen..En tiedä onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa.
(ennen tykkäsin todella paljon GTA peleistä, etenkin GTA 3.
San Andreas versiossa alkoi olemaan liikaa "sims" meininkiä ruokailut, punttisalit ym.
Ja nyt armoton kännykkä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kannattaa säätää kirkkautta pienemmälle yms jos silmiin sattuu. Ellet silmälaseja tarvi niin käytä pelatessa aurinkolaseja :p...

Kummista asioista löytyy valitettavaa, en oo ennen kuullu että rupeis nuppia kiristämään jos kadunvarsilla on laatikoita ja roska-astioita. Kai sekin on mahdollista...

Mua ei "sormettomien hanskojen" puuttuminen häiritse lainkaan, äänenvaimennetun pistoolin olisin halunnu. Sais paukuteltua piilosta ilman poikkeuksetta seuraavaa pakomatkaa poliiseilta... Joita löytyy niitäkin kolme joka kadunkulmasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

En enää muista oliko pakko olla muskelit San Andreas versiossa vai ei, mut tais se kovempaa juosta ja uida jos en aivan väärin muista.
No toi peli olkoon...pelattu mikä pelattu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kannattaa säätää kirkkautta pienemmälle yms jos silmiin sattuu. Ellet silmälaseja tarvi niin käytä pelatessa aurinkolaseja :p...


Eihän sitä näe enää sitten pelata ensinkään, jos säätää kirkkautta pienemmällä.
Pimeä peli muutenkin.
Toi aurinkolasit taitaa olla jo vitsi.
Perk..Antakaa tää juttu jo olla...tästä ei loppua näytä tulevan.
Mutta kännykkä on aivan siis...ei pääse sitä heittämään edes roskikseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Toi Car Cannon clitsi on kyllä mahtava! Parilla kerralla auto meni niin pahasti rullalle että kaikki renkaat oli vinossa ja auto ihan käppyrällä puun ympärillä. Useimmiten se kyllä lentää mäen mäkkylään ja lujaa, kyl on siiisti "bugi".
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eihän sitä näe enää sitten pelata ensinkään, jos säätää kirkkautta pienemmällä.
Pimeä peli muutenkin.
Toi aurinkolasit taitaa olla jo vitsi.
Perk..Antakaa tää juttu jo olla...tästä ei loppua näytä tulevan.
Mutta kännykkä on aivan siis...ei pääse sitä heittämään edes roskikseen.

Laita nyt vain se Sleep Mode päälle tai lopeta se inshimsinen!!!!
Tuo on sitten tätä outoa huumorintajuani, että ei tarvitse ottaa nokkiinsa tuosta :)
 
Ylös Bottom