Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Aika siistiltä näyttää.Täytyy kyllä tänään kokeilla kun ehtii.

Muuten miten tässä voi ottaa valokuvia niin että niitä voi myöhemmin katsoa?Vai eikö tässä pelissä pysty kuvia tallentamaan?
Ja saako pelissä missään vaiheessa kännykkää josa on radio, muistaakseni luin jostai prewieveristä että kävellessäkin pystyy kuuntelemaan radiota kännykän avulla?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Aika siistiltä näyttää.Täytyy kyllä tänään kokeilla kun ehtii.

Muuten miten tässä voi ottaa valokuvia niin että niitä voi myöhemmin katsoa?Vai eikö tässä pelissä pysty kuvia tallentamaan?
Ja saako pelissä missään vaiheessa kännykkää josa on radio, muistaakseni luin jostai prewieveristä että kävellessäkin pystyy kuuntelemaan radiota kännykän avulla?

Radio poistettiin loppuvaiheessa (ettei pelaajat kyllästy radioon turhan nopeasti), eli ainakaan tällä hetkellä sitä ei ole mutta katsotaan mitä lisäosat tuo. Ja kuvia ei pysty tallentamaan, joka on huonompi asia... (ainakaan itse en ole löytänyt keinoa)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ainakin Liberty City Storiesin kannessa on kaikilla ihan sopivasti sormia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Löytyykös tota 6-sormista tikkarityttöä pelin puolelta vai onko se vaan kannessa?

Deittipalvelussa kuulemma on sen kuva ja se on joku huora Brasilista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tämän hulabaloon loputtua täytyy kyllä sanoa että IVin hypetys oli elämää suurempaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Siis nyt ihmetyttää... Peli vihdoin tuli pelattua tarinaltaan loppuun... Voiko joku oikeasti väittää, että tässä oli hyvä tarina / juoni? To-del-la mitäänsanomaton. Ei voi muuta sanoa. Pettymys oli aika karvas kun tajusi, että tähänkö tämä nyt sitten loppui...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eniten häiritsee että pelistä loppuu tekeminen täysin. Toki random riehuminen kaduilla on hauskaa, mutta jotenkin alkaa tuntua kuivalta menolta, SA:ta jaksoi sen pari vuotta pelailla mukavasti, mutta tämä alkaa maistumaan puulta jo nyt..
Onhan sitten se nettipeli, mutta sekin tuntuu olevan hauskaa vasta parin oluen jälkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Toi on kyllä totta että kahden läpipeluukerran jälkeen pelissä ei kyllä tuntia pidempään jaksa rellestää putkeen. Sen myönnän että SA:ta jaksoi kyllä pelata pidempään.

Nyt jäljellä on oikeestaan justiinsa se porukan listiminen nyrkein ja asein ja yleinen ajelu eri vehkeillä. Ja tietysti niiltä eri vehkeiltä lentely päin seiniä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Kerro vähän miten ite lähtisit parantamaan juonta?

Turhan lyhyt peli kyllä. Pelasin ton kaks kertaa läpi lyhyemmässä ajassa kun VC:n tai SA:n yhden kerran. Toisaalta aina ennen on ollut kavereita ja elanto ansaittavana, nyt ei ollu sitä "ongelmaa".
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On ihan naurettavaa ettei tässä voi pääjuonen jälkeen kai mitenkään tienata rahaa?

On se kiva pa:na olla sen takia etten jaksa jokaisen kaupungilla riehumisen taki loadaa peliä uudelleen. Tai itse asiassa OLISI, koska tässä osassa en viitsi edes tallentaa riehumisen jälkeen koska silloin on useita kymmeniä/satoja tuhansia kadonnut rahaa. Hulinoin äsken n. tunnin ajan ja tilin saldo näytti 96k. Oli vaan pakko kylmästi sammuttaa konsoli. Aiemmissa osissa kyllä pääs pelikelloon nuo riehumisetkin, koska siitä sai sitä "statusta" paremmaksi eikä sairaalareissun jälkeen menettäny puolta omaisuutta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mua henkilökohtaisesti v*tuttaa toi "pakkopullamainen" tehtävien teko. Tarvis enemmän sitä valinnanvapautta kuinka suoritat tehtävän eikä aina mentäis niin käsikirjotukses kii mutta minkäs teet..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mua henkilökohtaisesti v*tuttaa toi "pakkopullamainen" tehtävien teko. Tarvis enemmän sitä valinnanvapautta kuinka suoritat tehtävän eikä aina mentäis niin käsikirjotukses kii mutta minkäs teet..

No mun mielestä IV:n tehtävissä on suurimmaltaosin aika paljon valinnanvaraa sille, miten tehtävän suorittaa. Tietenkin nuo reitit tuppaa kulkemaan aina saman kaavan mukaan, mutta tapoille ja pakenemisille löytyy yleensä monia vaihtoehtoja.

Nyt näin muuten tiedoksi, mulla resetoitui nettipelissä tienatut rahat uudestaan nollille ja tällä hetkellä kiikun rankilla kaksi. En tiedä miks näin, mutta toivottavasti ne rahat saan vielä joskus takaisin, kuten viime kerralla.

Ja jotenkin mystisesti olen saanut avattua itselleni sen zombie-hahmon. En vain kyllä tiedä yhtään, että miten olen siinä onnistunut.
 
Ylös Bottom