Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllä tästä pelistä muuten piikkimatot löytyy. Tänään kun ajelin kytät perässä lentokentällä niin kytät käyttivät niitä siellä.;)

Nyt huristellut about 1h kentällä, eipä ole tullut mattoja vastaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei niitä mattoja edelleenkään ole, se renkaiden outo "räjähtely" johtuu just siitä että ensin ne puhkee osumasta, sit vasta hetken päästä posahtaa ja jäljelle jää vain vanteet. Nää on taas näitä "näin bigfootin kiipeemäs empire state buildingiin!!" -juttuja...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tänään sit tapahtu mielenkiintoinen tapahtuma. Vaihteeksi kun vähän olin riehunut kaupungilla ja saannu kytät perään, niin yhdestä siviiliautosta tuli pari kyttää ulos ja alkoi ammuskelemaan. Kaverin kanssa jäätiin vähän ihmettelemään sitä ku tietenkään kartalla ei näkyny poliisin merkkiä ennenkuin nuo tuli autosta ulos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tänään sit tapahtu mielenkiintoinen tapahtuma. Vaihteeksi kun vähän olin riehunut kaupungilla ja saannu kytät perään, niin yhdestä siviiliautosta tuli pari kyttää ulos ja alkoi ammuskelemaan. Kaverin kanssa jäätiin vähän ihmettelemään sitä ku tietenkään kartalla ei näkyny poliisin merkkiä ennenkuin nuo tuli autosta ulos.

Kytät ottavat alleen mitä saavat jos ovat jalkaisin, monesti tullut tämä todistettua. Muutamaan kertaan ovat ottaneet kaksipyöräisetkin alleen :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kytät ottavat alleen mitä saavat jos ovat jalkaisin, monesti tullut tämä todistettua. Muutamaan kertaan ovat ottaneet kaksipyöräisetkin alleen :D

Onko näin? Ihmettelin, kun otin 3 tähteä perään, sitten tokan saaren autokauppaan, yläkerrassa ammuskelen ja sinne ryntää n. 10 poliisia. Otan sieltä auton ja ajan ikkunan läpi. En lähtenyt vielä karkuuun vaan ajelin poliisien päälle, kunnes huomaan että ikkunasta lentää toinenkin autovaras, joka lähtee seuraamaan mua :p Oli vähän ihmettelemistä ku poliisi tulee Turismosta ulos
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Juu vähän paska zägä tullu tuon kanssa kun tullu sitte kytät perään ja sit just näitä jengiläisiä joita tulee kerralla 5 päälle. Pitää testailla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko näin? Ihmettelin, kun otin 3 tähteä perään, sitten tokan saaren autokauppaan, yläkerrassa ammuskelen ja sinne ryntää n. 10 poliisia. Otan sieltä auton ja ajan ikkunan läpi. En lähtenyt vielä karkuuun vaan ajelin poliisien päälle, kunnes huomaan että ikkunasta lentää toinenkin autovaras, joka lähtee seuraamaan mua :p Oli vähän ihmettelemistä ku poliisi tulee Turismosta ulos
Onko tossa pelissä autokauppojaki? Voiko niistä ostaa autoja ihan oikeasti vai pelkästään varastaa auton tai käydä kattelemassa autoja? Tarkotatko toisella saarella Algonquinia?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Onko tossa pelissä autokauppojaki? Voiko niistä ostaa autoja ihan oikeasti vai pelkästään varastaa auton tai käydä kattelemassa autoja? Tarkotatko toisella saarella Algonquinia?

On siinä tokassa kaupungissa,iha sen save talon vieressä.Ei siitä voi ostaa mut sieltä voi varastaa autoja,ei siellä kyllä muita autoja oo ku Turismoja.Kolmannessa kaupungisssa oli jossai sellanen moottoripyörä kauppa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

On siinä tokassa kaupungissa,iha sen save talon vieressä.Ei siitä voi ostaa mut sieltä voi varastaa autoja,ei siellä kyllä muita autoja oo ku Turismoja.Kolmannessa kaupungisssa oli jossai sellanen moottoripyörä kauppa.

Niin ja kolmossaarelta löytyy myös Eroticar-liike, mistä löytyy vähän mitä sattuu autoja. Osoite löytyy Eroticarin "nettisivuilta". ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tulee aika komeita lentoja kun noilla moottoripyörillä vetelee täydessä vauhdissa pitkin pitäjää. Poliiseja pakoon hirveellä kiireellä, joku taksi sattu kääntymään justiinsa eteen. Eihän siinä enää sit ehtiny mitään tekemään vaan täyttä vauhtia konepeltiä päin, siitä helvetinmoista vauhtia päin jotain kylttiä :D Siihen päätty se pakomatka, ei ollu enää fiilistä lähtee pakoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

osaako joku antaa pientä yrimekästä ohjetta siihen että miten pääsen kaverin kanssa pelaan tota GTA iv:tä free modeen? et sais vaa hengailla kapungis.

näkeekö siin kartalla missä kaveri milloinki menee?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

osaako joku antaa pientä yrimekästä ohjetta siihen että miten pääsen kaverin kanssa pelaan tota GTA iv:tä free modeen? et sais vaa hengailla kapungis.

näkeekö siin kartalla missä kaveri milloinki menee?


Menet party modeen ja sieltä kutsut kaveris sinne. Siellä voit käynnistää sen free moden. Sä houstaat, muut seuraa autom. perässä. ..muistaakseni :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Minulla on suuria ongelmia pelin pelaamisessa, kun pelissä on yö. Jos ei kulje katulamppujen alla, ei nää ihan oikeasti mitään. Televisioni on LG, natiivireso jotain 1600xenmuista. Pelissä käytän 1080i ja 60hz. Mikähän mahtaa olla pielessä? Kirkkausasetuksia ei televisiosta nähdäkseni voi säätää kuin esiasetuksilla ja nekään eivät muuta asiaa kyllä juuri lainkaan. Kyseessä siis XO ja komponentilla kiinni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

no jo on ihme jollei tölsyssä muka voi erikseen säätää kirkkautta ja muuta.
eikös siellä pelin pause valikostakin löydy display tai video kohta josta saa kirkkautta nostettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

juu kyllä se näin on ettei telkusta ainakaan saa niitä muutettua. oon huomannu että telkkaria katellesakki ku mainos loppuu ja vaihtuu mustasta toiseen mainokseen nii kestää jonki aikaa ku tulee normaaliin kirkkauteen värit. eli oiskohan tässä niin että jos tuo telkkari ei "saa" jostain kirkasta väriä niin se menee tummemmaksi, melko outoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ja mites nuo hertsit, en tiedä niistä hirveesti mutta tuntuu siltä että XO yrittää tuputtaa tuota 50hz.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Minulla on suuria ongelmia pelin pelaamisessa, kun pelissä on yö. Jos ei kulje katulamppujen alla, ei nää ihan oikeasti mitään. Televisioni on LG, natiivireso jotain 1600xenmuista. Pelissä käytän 1080i ja 60hz. Mikähän mahtaa olla pielessä? Kirkkausasetuksia ei televisiosta nähdäkseni voi säätää kuin esiasetuksilla ja nekään eivät muuta asiaa kyllä juuri lainkaan. Kyseessä siis XO ja komponentilla kiinni.

Kannattaa muuten käyttää 720p asetusta, kun 1080i:llä saattaa esiintyä tearingia nopeissa liikkeissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Nyt vasta äkkäsin, että statseista voi tiirailla myös pelin online rankingeja. Ovatko muut tiirailleet tuloksia?

Yllätyin, kun huomasin, että olin GTA Racessa "Industrial Action" radan rankeissa 19. sijalla, "Short Circuit":ssa 23. sija. Sijoitukset mitataan nopeimman kierrosajan mukaan. Muutamassa muussakin olin yltänyt sadan parhaan joukkoon.
 
Ylös Bottom