Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV

meikäläinen hoiti one man armyn ammuskelemalla sen autoliikkeen yläkerran tiskin takaa lähelle uskaltautuvia poliiseja. Samassa tilanteessa on asemia pidetty paljon pidempäänkin middle parkin päädyssä sijaitsevassa, pilarien täyttämässä isohkossa hallissa.

Museo? Itse räiskin keskupuiston museon takaoven suojissa 6 tähteä 5minun survivalilla, easyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sit se on vaan kato Lucky Luket siihen väliin, naputat target-lokkia ja samalla pyssytät headshotteja. Vihut putoo turhankin helposti. Ja ellei satu päähän napsahtamaan niin ainakin ovat pois pelistä sen aikaa että ehdit ite suojaamaan mukana olemaa kaveria. Ja homma toimii ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kun saa valita, että tappaako Darkon vai ei. Niin mitä kannattaisi tehdä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kun saa valita, että tappaako Darkon vai ei. Niin mitä kannattaisi tehdä?

Valinta vaikuttaa ainoastaa pelin dialogiin, ei juoneen. Jos jätät henkiin, niin Niko on onnellinen ja hänen olonsa paranee. Jos taas tapat niin Niko ei tunne oloaan paremmaksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kun saa valita, että tappaako Darkon vai ei. Niin mitä kannattaisi tehdä?

Tee se mitä omatunto sanoo jos sinulla sellaista on ;) ei tuosta hyödy mitenkään tai mitään, lähinnä kasvattaa Nikoa "ihmisenä" suuntaan tai toiseen.

EDIT: Vastataanpa vielä:

Olisiko kukaan halukas hostaamaan pelit tänään?

Kyseleppä tuolta päin - http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=50212&page=12 - mutta vastaan tässä samalla että itse olisin ainakin valmis vähän mättämään MPtä illan ratoksi jos saadaan enemmän porukkaa mukaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ihan hyvä peli, mutta viimenen gta jonka mä ostan jos rockstar ei muuta pelisarjaa jotenkin. Vituttaa, kun aina sama homma uus tyyppi tulee kaupunkiin alkaa tekemään hommia mafialle ym. :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Olen pelannut kyseisen pelin tänään läpi, eli nyt kerron kriteerini peliä kohtaan. Peli oli aivan mahtava, mutta monta asiaa jätettiin pelistä, jotka olivat olleet jo aikaisemmissa osissa.

Lentokoneella lentäminen
Lentokoneella lentäminen ominaisuus on jätetty kokonaan pois pelistä. Toisaalta tässä kaupungissa olisi ollut aika ahdasta lentää, joten perjaatteessa hyvä valinta jättää lentäminen pois. Helikopterit sentään löytyy!
Mielestäni kaupunki olisi voitu suunnitella sen osalta paremmin, jotta lentokoneella lentäminenkin olisi mahdollista.

Piikkimatot
Grand Theft Auto Vice City:ssä poliisit käyttivät piikkimattoja puhkaistakseen auton renkaat. Piikkimattoja ei nähty Grand Theft Auto San Andreaksessa, eikä tässäkään. Olisin toivonut niille paluuta.

Aseet
Aseita olisi voinut olla paljon enemmän! Grand Theft Auto Vice City:sta sekä San Andreaksesta olisi voinut ottaa aseet myös tähän peliin.

Lähitaistelu tavarat
Esim: moottorisaha, samurai-miekka, jne. Grand Theft Auto Vice City:ssa oli kauppa tällaisille tavaroille, ihan oma pieni kauppa.

Jetpack
Tämä hauska lentoväline olisi myös voinut tulla tähän peliin.

BMX ja muut polkupyörät
Mielestäni on ikävää, että pyörät eivät päässeet kyseiseen peliin.

On myös paljon muuta, mitä on vanhoissa, mutta ei uudessa. Uudessa on myös niin paljon uutta, että en viitsi rankaista sitä näiden seikkojen takia. Juoni oli todella hyvää!

Arvosana 4-10: 9+

PS: Arvostelen yksinpelin perusteella!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jetpack
Tämä hauska lentoväline olisi myös voinut tulla tähän peliin.

Tuo nyt ei kyllä olisi istunut oikein hyvin tähän enemmän realismin suuntaan väännetyssä maailmassa. Laskuvarjoja kuitenkin saisi olla (onko jossain?), on sitten pitänyt tyytyä sairaalareissuun hyppyjen jälkeen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Piikkimatot
Grand Theft Auto Vice City:ssä poliisit käyttivät piikkimattoja puhkaistakseen auton renkaat. Piikkimattoja ei nähty Grand Theft Auto San Andreaksessa, eikä tässäkään. Olisin toivonut niille paluuta.

Oon nähnyt piikkimatot GTAIV:ssä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

meikäläinen hoiti one man armyn ammuskelemalla sen autoliikkeen yläkerran tiskin takaa lähelle uskaltautuvia poliiseja. Samassa tilanteessa on asemia pidetty paljon pidempäänkin middle parkin päädyssä sijaitsevassa, pilarien täyttämässä isohkossa hallissa.

Lensin kolmossaaren päälle kopterilla, kun se ei vielä ollut luvallista, ja pörräilin siinä 5min ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Liberty City saavutus. Siihen riittää, että saa noiden Romanin, Brucien, packien ja Little Jacobin liket yli 90%, meneekö se niin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuntuu olevan "Finish him" -achievementti ihan mahdoton. Pitää tehdä neljässä minuutissa 10 counteria. Mitä ne ovat? Olen katsonut YouTubesta videoita, jotka näyttävät, miten achi tehdään, mutta eipä ole mikään selvinnyt. Eli onko counter se taakse tai alas väistö, kun kaveri lyö? Vai pitääkö sen väistön perään mättää se sarja vai..?
Mielestäni olen monta kertaa Helitours-paikassa tehnyt ainakin 10 neljässä minuutissa, mutta kun ei... :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Eli sarja pitää tehdä heti väistön jälkeen (ihan sama että onko se väistö taaksen tai alas)... Itselle napsahti saavutus juuri Helitours:issa. Tänään muuten pääsin 100% -Clubiin sisään, vihdoinkin :D Oma rank oli #1238.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

No, eipänäytä mulla toimivan:

Roman 100%
LittleJ 98%
Brucie 100%
Packie 100&

No niin, ja tässähän oli kyse siitä Liberty City saavutuksesta,että like yli 90%,mutta eipä ole tullut mitään.

Ei kun siinä pitää olla VIIDEN tyypin liket yli 90%. Tuohon vielä vaikka Dwayne! :)
 
Ylös Bottom