Vastaus: PS3:n hiljaisuus/äänekkyys
Hei!
Olen ajatellut ostaa PS3:n pääasiassa blu-ray-soittimeksi elokuvia varten, mutta ristiriitaiset tiedot laitteen äänekkyydestä ovat saaneet hiukan perääntymään... Millaisia kokemuksia teillä on PS3:n (ja minkä mallin) äänekkyydestä bd-leffoja katseltaessa? Entä dvd-leffoja katsottaessa? Mikä malli kannattaisi hankkia - millaisia esim. Slim 160 ja 320 ovat äänekkyydeltään leffoja katseltaessa?
Pelaamisessa laitteen äänet eivät oikeastaan haittaa mua (tai no, DC on poikkeus
). Siihen on tottunut; kai se on jo oleellinen osa pelikokemusta meikäläisen kirjoissa
Leffoissa sitä en taas pysty sietämään. Äänet tulevat kahdesta Kefin kaiuttimesta vahvistimen kautta, mutta katsomissani leffoissa on hiljaisiakin hetkiä - silloin en todellakaan halua, että toistimen pörinä ottaa yllättäen sivuroolin. Toiveissani olisi tasaista ja elokuvakokemusta häiritsemätöntä huminaa, joka on tullut tutuksi lähinnä erillissoittimissa. Tiedättekö, pystyykö PS3 tarjoamaan samaa?
Kiitos jo etukäteen!
Hei!
Olen ajatellut ostaa PS3:n pääasiassa blu-ray-soittimeksi elokuvia varten, mutta ristiriitaiset tiedot laitteen äänekkyydestä ovat saaneet hiukan perääntymään... Millaisia kokemuksia teillä on PS3:n (ja minkä mallin) äänekkyydestä bd-leffoja katseltaessa? Entä dvd-leffoja katsottaessa? Mikä malli kannattaisi hankkia - millaisia esim. Slim 160 ja 320 ovat äänekkyydeltään leffoja katseltaessa?
Pelaamisessa laitteen äänet eivät oikeastaan haittaa mua (tai no, DC on poikkeus

Kiitos jo etukäteen!