Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei pääse peleihin enää ollenkaan.
Pitkän joinaamisen jälkeen tulee tosin nyt viesti että yritys aikakatkaistiin :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pelattavuus liian hidasta (liike liian hidasta, maihin ei voi syöksyä ollenkaa, ryömiminen on pikemminki sellasta... no, ei tässä voi ryömiä ollenkaa), scopetuksen voi unohtaa jos haluaa käyttää silukkaa (front grip pakollinen), camp/rush vaikuttaa ihan ok, aseet ei yhtä napakoita ku S2 mut paremmat ku S3, liian helppo tappaa.
Eli vähän niinkö S3 meiningillä toi customointi? Joko hirveä spreijagease jossa on scope ja silencer tai sitte tarkka rush ase, joka kuuluu toiseen päähään kenttää. Surullista.
Sniputusta en oo testannu, mut ilmesesti ei oo liian helppoa ainakaan, kun feedback threadissa joku valitti, että heiluu ihan liikaa
No kuulostaa hyvältä, mielummin liian vaikeeta ko liian helppoa. Jos viitit pari runia kokeillaki sitä snipailua ja kerro miltä tuntuu. Nimittäin ainaki noista videistä päätellen se näyttää aivan ylihelpolta.
Hyvä, mahdollisesti todella hyvä peli, mutta silti pettymys, koska jotenkin sitä vaan salaa toivo, että S2 jäisi vihdoin jonkun jalkoihin.
Mjoo, eipä taideta nykyään enää noin HC-peleihin panostaa. Kaikki pelit täytyy olla pelattavissa easy-modena. Nappi pohjaan ja tähtää jonneki.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyllä se sniputtaminen luonnistuu, mutta jos ei respawnit ole päällä niin en itse viitsi sniputella kun sitten aika usein jää viimeiseksi hengissä olevaksi, ja matsit pitenee turhaan kun yksi tyyppi päätti ottaa sniperin..
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Voiko enää mistään saada koodia? 8 | Olisi todellista hinkua jollekkin nettiräiskinnälle tällä hetkellä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ainii, mites se suppression on toteutettu? Ei kai vaan S3 tyyliin...
En oo hirveesti kerenny tota pelimuotoa pelaamaan mutta niissä mitä oon pelannu ni on respa ollu päällä ja tiimi koittaa saada x määrän tappoja (vakiona 10) ja jos aika loppuu ni se kummalla enemmän ni voittaa.

Korjataa jos oon väärässä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Aivan mahtava päivitys! Nyt pelaaminen tapahtuu 15-20 sekunnin pätkissä:mad: Yhteys katkeilee kokoajan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

En oo hirveesti kerenny tota pelimuotoa pelaamaan mutta niissä mitä oon pelannu ni on respa ollu päällä ja tiimi koittaa saada x määrän tappoja (vakiona 10) ja jos aika loppuu ni se kummalla enemmän ni voittaa.

Korjataa jos oon väärässä.

10 on vakio mut kannattaa muuttaa isommaksi;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Peli lataa alle minuutissa, mutta pätkäisee kesken pelaamisen disconnecting rustilla koko ajan. Melkein kaikilla sama homma. Toiv päiväävät huomenna lisää.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No hui. Täälläpäs on paljon vanhoja pelituttuja odottamassa innolla uutta Socomia.
Ite en oo kauheesti innostunu PS3lla pelaamaan netissä, mutta kyllä täytyy myöntää, että Socom kyllä kiinnostaa ja tulee aika tod. näk. hankittua.

Terveiset vaan kaikille, jotka mut vielä S2sta muistavat!!
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No hui. Täälläpäs on paljon vanhoja pelituttuja odottamassa innolla uutta Socomia.
Ite en oo kauheesti innostunu PS3lla pelaamaan netissä, mutta kyllä täytyy myöntää, että Socom kyllä kiinnostaa ja tulee aika tod. näk. hankittua.

Terveiset vaan kaikille, jotka mut vielä S2sta muistavat!!

Jep, jep, onhan se sun pärstäs livenäkin nähty :)

Päivitys toimii kyllä niin kuin toimii, koska valikot toimivat nopeammin, mutta itse peli sitäkin huonommin. Heti ensimmäisessä pelissä pleikka jääty, joten tuskinpa kosken tuohon tekeleeseen ennen seuraavaa päivitystä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Juu kyllä on sitä jäätymistä saatu taas osakseen tänään mutta ei silti enempää eikä vähempää kuin ennen päivitystä, äänet on tietty vaan menny kerran mikä on uusi ennätys. :rolleyes:
On vissiin toiveajattelua odottaa jo seuraavaa päivitystä huomiseksi, mutta ensi vknlopuksi pitäisi kaiken olla reilassa. Saa nähdä. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jeps jään odottamaan päivitystä, en ole tänään vielä saanut yhtään matsia loppuun ennen
a) koneen jäätymistä
b) audio bugia
c) disconnectia

Toivottavasti tulee pian, sillä nyt socom beta/demo on täysin pelaamaton.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom