Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Condemned 2: Bloodshot (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Condemned 2: Bloodshot (Xbox 360)

Jos jatko-osa on tehty vähän vapaammaksi esimerkiksi rikospaikkatutkimusten suhteen, niin olen henkilökohtaisessa nirvanassa.

Pitäisi olla niin, ettei enää ihan kädestä pidetä kokoaikaa kiinni, ja että olisi enemmän löydettävää itse.

Julkaisu perjantaina, palkkapäivä myös....
Näytti sen verran hauskalta videon perusteella, LT ja RT:llä mortal kombat mättöä :D
Käyn noukkimassa edellisen pelin osan gaystopilta, varmaan 10 luokkaan kustantaa. Saapa nähdä jospa noukin perjantaina jatko-osan.

Julkaisu perjantaina, palkkapäivä myös....
Näytti sen verran hauskalta videon perusteella, LT ja RT:llä mortal kombat mättöä :D
Käyn noukkimassa edellisen pelin osan gaystopilta, varmaan 10 luokkaan kustantaa. Saapa nähdä jospa noukin perjantaina jatko-osan.

Ei taida tulla vielä kuun vikana perjantaina. Segan oma sivu kertoo päivämääräksi nyt 4.4.

http://www.sega-europe.com/en/GamesIndex.htm

joo, tosiaan. Taisin kattoa vanhaa julkaisulistaa. Mun moka

Kait tää pitäis ostaa, sen verta vakuuttavaa menoa tulossa tarjolle. Vaikka, myönnänkin nyt nolona, etten ole pelannut ykköstä läpi vielä, koska meno meni hiukan liiankin intensiiviseks. Mr. Tibbits pätkä vei kirjaimellisesti yöunet aikoinaan enkä sen jälkeen ole koskenut :) Josko nyt ottais niskasta kiinni ja vetäis loppuun

Pärkäle kun tekisi mieli tämä hankkia, mutta en tiedä uskaltaako tätä sitten edes pelata.:p Ykkösen menin läpi kyllä aika kakat housussa ja tässä taitaa vielä olla enemmän niitä mörköjä, joten täytyy ostopäätöstä vielä miettiä. Hyrr..

Hetken pelannut jenkkiversion alkua. On tässä ainakin sama (positiivisella tavalla) hemmetin epämiellyttävä tunnelma. Kivaa pieninä annoksina! Combo-systeemi muistuttaa vähän ikävästi, että peliähän tässä pelataan. Ainakin toistaiseksi alkuperäisen yksinkertaisuus toimi paremmin.

sanokaa mulle muistanko väärin mutta eihän se ykkösen päähahmo ollut täysin valkoihoinen?
kakkosessahan se on, eikä muutenkaan näytä tippaakaan siltä ykkösen äijältä mutta sama nimi sillä silti tuntuu olevan vai sekoilenko nyt ihan omiani?

Sama tyyppi se on. Juoni on jatkoa äijän tarinalle.

mutta ei se kyllä näytä tippaakaan siltä miltä ykkösessä vaikka siltä ottaisi sen parran pois.
muutenkin sai ainakin gametrailersin arvostelusta sellaisen kuvan että tässä on paljon enemmän räiskintää kun siinä näytettiin räiskivän jollain rynkylläkin jo.

mutta ei se kyllä näytä tippaakaan siltä miltä ykkösessä vaikka siltä ottaisi sen parran pois.
muutenkin sai ainakin gametrailersin arvostelusta sellaisen kuvan että tässä on paljon enemmän räiskintää kun siinä näytettiin räiskivän jollain rynkylläkin jo.

No räiskittiinhän ykkösessäkin rynkyllä pelin loppu vaiheilla.
Lisäksi tässä on jokin FPS moodi jonka saa päälle asetuksista jos haluaa. Eli aseita käytetään koko ajan.

Kyllä siinä väri vaihtuu kun aikansa juopottelee, pilleröi ja sekoilee itsekseen ja makaa paskassaan. Minä tiedän!

Ohh, tänään lähti Play-Asiasta Condemned 2 tulemaan. Olin kieltämättä melko yllättynyt, kun näin pian saivat lähetettyä (5-15 päivää oli se arvioitu aika). Onkos porukka jo paljon pelaillut?
EDIT: Kaikille muuten tiedoksi, että Condemned 2:sta saa siis US, No Region Protection-versiona Play-Asiasta n. 40 hintaan, äkkiä tilaamaan! ;)

Ohh, tänään lähti Play-Asiasta Condemned 2 tulemaan.

Sama vika, oli kyllä sen verran edullinen, että ei kauaa tarvinnut puntaroida. Kyseisestä puljusta tilasin nyt ensimmäistä kertaa, että mitenkäs kauan sieltä yleensä nuo pelit tapaavat matkata tänne päin?

Justice_Fist sanoi:
Kyseisestä puljusta tilasin nyt ensimmäistä kertaa, että mitenkäs kauan sieltä yleensä nuo pelit tapaavat matkata tänne päin?

Bauttiarallaa viikossa tulee.
Kai tilasit myös vaihtokalsareita?:p

Mä en pystynyt pelaamaan sitä ykköstäkään.:o

EDIT: 666. postaus osui tämän pelin kohdalle :eek:
pahoilaisen merkki! :O

paetkaa!

Bauttiarallaa viikossa tulee.
Kai tilasit myös vaihtokalsareita?:p

Mä en pystynyt pelaamaan sitä ykköstäkään.:o

EDIT: 666. postaus osui tämän pelin kohdalle :eek:
pahoilaisen merkki! :O

paetkaa!
Hehe, itsellä oli melkoisen ruskeat kalsarit kun olin ykkösosan läpäissyt.
Tässä kakkososassa kun on vielä enemmän niitä mörrimöykkyjä, niin saa nähdä miten pojan käy.:rolleyes:

Hehe, itsellä oli melkoisen ruskeat kalsarit kun olin ykkösosan läpäissyt.
Tässä kakkososassa kun on vielä enemmän niitä mörrimöykkyjä, niin saa nähdä miten pojan käy.:rolleyes:
Ihmisvastustajat ovat pelottavampia... oikein huumehöyryissä oleva ukko kun juoksee piiloon niin hrr :P... eilen koitin peliä vähäsen ja ihan ok vaikuttaa. Samanlaista kauhuputkea kuin ykkönen mutta mikäs siinä, hauskaa mättöä silti

Ylös Bottom