Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]
"Let me be clear on this. There is a massive amount of content in this game, I don't think there are many teams that can put as much into a game as we can." he said. "The launch of the game isn't a start, we are releasing the full game"
"Everything we want to put in the game is on the disc when it ships," he continued. "Having said that, we do have a sizable online team that will look after it once it's launched"
Niin, toki tuossa aika hyvin vihjataan, ettei tiimillä ainakaan tässä vaiheessa ole DLC-suunnitelmia tai sellaista matskua, joka on ikäänkuin "jätetty" odottamaan (=julkaistaan DLC-pakettina myöhemmin).
Ja hyvä niin. Itse(kään) en ole mikään DLC-matskun ylin kannattaja.
Mutta samalla vihjataan kuitenkin siihen, että isohko online-tiimi on katsomassa pelin perään julkaisun jälkeen. Se voi tarkoittaa ihan puhdasta online-pelailua/auton ulkonäön kustomointia/virtuaalista kauppaa tietenkin yms, mutta kukapa tietää mitä ne siellä lopulta suunnittelevat..
Sen verran on ollut viime kuukaudet ja vuodet kaikenlaista spekulointia/huhuilua, että kaikki lienee mahdollista.
Itse en usko siihen, että "parin vuoden päästä" tulisi GT6. Itse uskon, että seuraava "isompi" GT-peli (5:sen jälkeen) on jonkinlainen lisäosa tms, joka kuitenkin julkaistaan prologuen tapaan levyllä. Ja onhan siellä motskaritkin..