Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Mikäs olisi paras paikka tilata Signature edition? Onko muita paikkoja kuin verkkokauppa? En nopealla googlauksella ainakaan löytänyt.

Vinkkejä otetaan vastaan :)

Ja Grandi tuossa laittelikin kokemuksia ja komppaan kyllä. Parempaan suuntaan on peli menossa. En ole yhtään huolissani..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Luulen, että damagen lisääminen premium-autoihin ei ollut kovin aikaavievää, ainakaan 800 uuden premium-auton tekemiseen verrattuna.

Muistelen että jossain oli juttua siitä, miten kauan juuri damage vie aikaa kun kaikki osat täytyy tehdä uusiksi jokaiselle vääntymisasteelle, ja siksi se vie tuhottomasti aikaa, noille 800 muulle autollehan ei ois tarvittu kuin ohjaamo, ei mitään millintarkkaa tekstuuria, vaan vaikka vaan samanlainen perusohjaamo kaikille autoille, jotta ylipäätään sieltä ois mahdollista ajaa. Ei siinä niit ois uusiks tarvinnu tehdä
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Juu ja varsinkin kun ottaa huomioon kuinka kökkö tuo näkyy olevan niin mieluummin olisivat jättäneet pois.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Näytti damaget aikas kökköisiltä. Mahtoiko asiaan vaikuttaa että jeppe pelaili arcade-modea? Onko pro:ssa damaget sitä luokkaa että seinään täydestä vauhdista, niin kisat jää siihen?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Näytti damaget aikas kökköisiltä. Mahtoiko asiaan vaikuttaa että jeppe pelaili arcade-modea? Onko pro:ssa damaget sitä luokkaa että seinään täydestä vauhdista, niin kisat jää siihen?

Kisaa ei voinut keskeyttää missään tilanteessa..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Taisi olla 180mp/h, kun kerta neljännellä vaihteella meni NASCAR-autolla. Oli sitten 180km/h tai 180mp/h, kyllä täytyisi vähän enemmän tapahtua. Tuskin on vielä aivan viimeisessä vaiheessa tuo vaurionmallinnus, tai ainakaan täysillä simuasetuksilla?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Huomioikaa nyt sentään se, että video on kuvattu Arcade Modessa pelatessa.
Tuskin muissakaan "simuissa" Arcade Mode tarjoaa mitään "erikoista". ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Simu tai ei ni tuskin tullaan näkemään mitään realistista vaurionmallinnusta, ehkä missään pelissä? Vaikka nascar auto olikin kyseessä ni ei siitä olis tos vaihees jäljellä ku vääntyny runko :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Epäilen että tuo olisi täysi vauriomallinnus koska eihän noissa demoissa ole edes rollovereita?

EDIT: Nyt on tullu ainaki netanttilan sivuille signature edition hintaan 189€
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]


Videoon oli myös saate:

"Throughout the rest of my time at the BetaRooms I tried a few different cars on different tracks just to check out some stuff and one of the things i wanted to do was smash up a NASCAR. I remember Kazunori Yamauchi saying the NSACAR will break into a 1000 pieces, so i decided to test it out on this E3 beta demo version of GT5.

First of all the car seemed to feel pretty heavy in its handling. It seemed to really just want to go in a straight line with a lot of power but still manages to turn. I think (sounds obvious I know) it will be great for long tracks with long straights but if you need to whip this whip round lots of little tight corners, you’re gonna have a hard time. As for the damage, well it’s not that easy to demolish a car in the short amount of time the demo gives you but i tried my best. The point’s of impact seemed to crumple, exposing both front tires but I didn’t notice any pieces flying off the car really which brings me to thinking the finished product will have a whole new level of detail. But don’t mark my words as this is only me giving my impressions and thoughts. The only way to really know what’s going to happen is to play the game when it comes out"

Kotaku kertoo seuraavaa:

So Gran Turismo Isn't Done Yet
"Gran Turismo, which was first revealed in 2006, was supposed to be out in March 2010. Then it was delayed to "TBA". It is now supposed to be out on November 2. Today is August 9.
The game is not done. "GT5 is getting to where it will be finished shortly," Gran Turismo designer Kazunori Yamauchi tweeted earlier today. Yamauchi seemed upbeat and noted that the development of GT games is always like this — that it's like they are nowhere near finished."
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Simu tai ei ni tuskin tullaan näkemään mitään realistista vaurionmallinnusta, ehkä missään pelissä? Vaikka nascar auto olikin kyseessä ni ei siitä olis tos vaihees jäljellä ku vääntyny runko :)
Noinhan se menee mutta ottaisivat isot pojat mallia edes puolen vuosikymmenen takaisesta Codemastersin TOCA-sarjasta, jossa vauriomallinnus ei välttämättä yhtään sen realistisempaa ole mutta jossa sentään kisa jää tarpeeksi suuren töpin jälkeen etupyörien akuutin puutostilan vuoksi kesken.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Ottaisivat mallia iRacingin damagesta. Omasta mielestä lähinpänä 1:1 vauriomallinnusta. Sekin siis on realtime damage model mutta pellit ei lentele. Vielä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Uudessa Playstation Magazinessa oli muutaman sivun juttu GT5:sta, ja ainakin siinä oli vahvistettu että nämä Premium autot hajoavat kunnolla, ja Standard autot saavat pientä pinta naarmua, joten tuskin noissa videoissa on käytetty täyttä vauriomallinnusta...

Odotukset kasvoivat mun kohdalta kun jutussa luki myös, että esim. Nordschleife 24h kisassa kun ajaa pimeällä ja törmää, niin lamput voivat vaurioitua, joka vaikuttaa hyvin paljon kisaan... Että ainakin pimeäajo on melko realistinen kai :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Muistaakseni E3:n yhteydessä Sonyn edustaja sanoi suoraan, että autot eivät tule hajoamaan siihen pisteeseen ettei niillä voi ajaa, koska autonvalmistajat eivät tähän suostu. Sitä ei siis kannattane liikaa odotella tai osoitella PD:tä, että miksi eivät tehneet autoista kokonaan hajoavia. Autopeli joka perustuu näin vahvasti yhteistyöhön autonvalmistajien kanssa, on pakko tanssia ainakin jonkin verran heidän pillinsä mukaan.
 
Ylös Bottom