Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jos ei halua nostella kitaraa, overdriven saa päälle myös siitä ylemmästä kitaran napista (ei siis start, vaan se toinen). Itse en jaksa keppiä heilutella, vaan nappia on helpompi painaa. ;)
sitä tässä käytin, mutta tottumattomana sitä nappia hapuilee liian kauan ja samalla jää nuotteja väliin.. ja se on muuten Select nimeltään ;)

Ei näytä gamestop saavaan tavaraa varastoonsa. Malttamattomuus voitti ja pistin toisen tilauksen vetämään Play.com:ista. :D Sieltä tosin tulee pelkkä rumpusetti ja peli, kun kitara löytyy jo GH 2:den jäljiltä ja headsetti kuulemma toimii hyvin ton virallisen mikin vastineena. Olin vähän yllättyny kun jo eilen oli tilauksen statuksena "packing" vaikka julkasupäivä on vasta huomenna. Ehkä ne alkaa myymään sit paikallisesti vasta huomenna. Thingy, tilasitko band in a boxisi myös play.com:ista vai jostain muusta puljusta? Ja koska laitoit tilauksen vetämään?

Ei näytä gamestop saavaan tavaraa varastoonsa. Malttamattomuus voitti ja pistin toisen tilauksen vetämään Play.com:ista. :D Sieltä tosin tulee pelkkä rumpusetti ja peli, kun kitara löytyy jo GH 2:den jäljiltä ja headsetti kuulemma toimii hyvin ton virallisen mikin vastineena. Olin vähän yllättyny kun jo eilen oli tilauksen statuksena "packing" vaikka julkasupäivä on vasta huomenna. Ehkä ne alkaa myymään sit paikallisesti vasta huomenna. Thingy, tilasitko band in a boxisi myös play.com:ista vai jostain muusta puljusta? Ja koska laitoit tilauksen vetämään?

sekä BIAB että solus on tilattu 7.5. amazon.co.uk'sta. Oisin playsta tilannut mutta eivät toimita BIAB:ia Iso-Britannian ulkopuolelle.
Tosiaan saas nähdä onko paketti jo tänään ovella...

edit.

Status: In transit

Thingy: Kai huomasit että itse pelin toimitusajaksi on ilmoitettu 27.5 (Ainakin itselleni). Epailen tosin tuon soitinpaketinkaan saapumista päivässä :) Odottavan aika on pitka.

Tietääkö kukaan voiko noita lisäbiisipaketteja ostella jo ennakkoon ennenkuin peli on käytetty koneessa? Säästäisi tässäkin taas ne legendaariset minuutit :P (Kysymyksessä siis xbox360 versio vaikka tämä PS3 hype ketju onkin :))

Thingy: Kai huomasit että itse pelin toimitusajaksi on ilmoitettu 27.5 (Ainakin itselleni). Epailen tosin tuon soitinpaketinkaan saapumista päivässä :) Odottavan aika on pitka.

Tietääkö kukaan voiko noita lisäbiisipaketteja ostella jo ennakkoon ennenkuin peli on käytetty koneessa? Säästäisi tässäkin taas ne legendaariset minuutit :P

juu huomasin että tiistaiksi lupaavat pelin. Saattaahan olla että se tulee jo maanantaina... :rolleyes:
Ei kyllä mitenkään mahdu meikäläisen pieneen tajuntaan että miksi sitä solusta ei olisi voinut vaikka väkisin tunkea siihen isoon laatikkoon mukaan. Olisi liikkeenpitäjäkin säästänyt erillisen postitusvaivan, ja multa 3 euron kustannuksen.

Ainakin muualla Euroopassa ovat innokkaasti ostaneet dlctä jo nyt ennen kuin pelin ovat saaneet, tiedä sitten toimiiko, luulisin. Noh, mulla on XOlle toi tulossa niin voi hyvin laittaa dlctä latautumaan ja pelata samalla auki pelin "perusbiisit".

Eilen tuli Stokkan uus Masteri ja tänään laitoin oman Rock Bandini B&N:stä tilaukseen ;)

Tässä pari viikkoa pyörinyt tuskissani että tilaanko vai en ja nyt päätin että pakko se on tilata. Jos joku hajoaa niin täytyy sitten avata soitin ja korjata. Simppeliä mekaniikkaahan noi on.

Oli tullut B&N:n tietoihin "Unable to process order, please contact customer service". Soitin amerikkaan ja kerroin vaan tilausnumeron ja nimeni niin nyt kaikki pitäis olla kunnossa. Expected ship date: May 27th

tänään tuli pedaalinvahvike ja hiljennyslätkät :cool:

mulla sama juttu. Ja samaten tuli XOlle BIAB. Rummuista täytyy todeta että kyseessä kumikalvoiset uudemmat EL:t joten rummut eivät pidä kovinkaan pahaa meteliä edes ilman kalvoja.
Piru, kun pelin saan vasta ma/ti. Joutuu tässä vaiheessa nysväämään Metalli pedaalin hollilleen.

Kuinkas tuolla USA-Storessa PS3 pitää ilmottaa noi Visan osotetiedot? Oon tehny jenkkistoreen tunnukset sillain että asuisin sen mukaan Oregonissa, mutta Visa/Luottokuntahan kait vaatii oikean laskutusosoitteen kuitenkin? :confused:

Kuinkas tuolla USA-Storessa PS3 pitää ilmottaa noi Visan osotetiedot? Oon tehny jenkkistoreen tunnukset sillain että asuisin sen mukaan Oregonissa, mutta Visa/Luottokuntahan kait vaatii oikean laskutusosoitteen kuitenkin? :confused:

Mulla kanssa ongelmia saada Mastercardia toimimaan jenkki-accolla...

Expected ship date vaihtunut näköjään täksi päiväksi :)

Mut eihän ne kitarat sovi rock bandiin..vai onko tullu päivitystä että toimis?

http://cgi.ebay.com/PS2-TO-PS3-CONV...yZ139969QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Tollaisen ajattelin tilata, niin saa vanhasta SG:stä basson RB:hen ja jos innostuis hommaamaan GH3:n levyn jossain vaiheessa.

Eli tossa on 3-asentoinen kytkin (RB, GH, Gamepad) jolla valitaan moodi. Pitäis toimia peruspadienkin kanssa.
toihan näyttää hyvältä, oiskohan missään mitään faktaa että toimiiko myös ihan oikeasti :) eli siis PS2:n kitara rock bandissa... nooh testaamalla se selviää, joten tilaukseen :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

http://cgi.ebay.com/PS2-TO-PS3-CONV...yZ139969QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Tollaisen ajattelin tilata, niin saa vanhasta SG:stä basson RB:hen ja jos innostuis hommaamaan GH3:n levyn jossain vaiheessa.

Eli tossa on 3-asentoinen kytkin (RB, GH, Gamepad) jolla valitaan moodi. Pitäis toimia peruspadienkin kanssa.

Toimii, tilasin pari viikkoa sitten suoraan valmistajan kotisivuilta. About 30e tuli posteineen maksamaan. Kesti 6 päivää tulla.

http://store.theantcommandos.com/product-p/gtr-ps3-adpt.htm

Nyt pitää retostella, kun ei missään ikinä muuten pärjää. Paukutin Blurin Beetlebum biisin ekalla kerralla virheettömästi sisään expertillä ja pääsin listalle sijalle 10. Voipa siis kehuskella että on 10. maailmanparhaan rumpalin eliittiä :D Vaiken ole edes rumpali.

No ok, onhan biisi älyttömän helppo ja ollut ladattavana vasta muutaman päivän, mutta silti. Yleisesti sijoitukseni vaihtelee 200-15000 välillä.

Noniin, auttakaa miestä mäessä ja kertokaa ootteko millaisilla tiedoilla ilmoittanu maksukorttinne. Pakko saada noi metallican ja rushin lisäbiisit soitettavaksi.

Noniin, auttakaa miestä mäessä ja kertokaa ootteko millaisilla tiedoilla ilmoittanu maksukorttinne. Pakko saada noi metallican ja rushin lisäbiisit soitettavaksi.
Mulla on ihan hatusta vedetty osoite Arizonassa ja OP:n visa laskut on kyllä aina tänne suomeen löytäneet :)

Ylös Bottom