jhsa
Well-Known Member
Vastaus: WipEout HD
12. Siitä saa jopa trophyn kun sellaisen vetää läpi. Otin sitten sen jälkeen kun olitte häipyneet (joo, olin yksi nimetön joukossanne) ja jäin hostiksi 12 radan kisan satunnaisten eurooppalaisten kanssa ilman mitään havaittavaa lagia.
Joo, mikä sitten myös aiheuttaa sitä että on parilla ekalla kerralla vähän hukassa kun tulee uusi vastaan, mutta ei haittaa, tämä on Hauskaa. Eikä ne uusia ja outoja enää kovin kauaa ole...
Ei ole käytössä mitään headsettiä tms. Höpinät kuului suht selvästi tännepäin.
Oishan se ihan kätevä, mutta toisaalta eipä tässä kauheasti tarvitse viestiä. Kavereiden kesken pelatessa ehkä tulee säädettyä jotain, mutta ainakin mulla kommunikointi tapahtuu irc:n välityksellä viereiseltä läppäriltä.
Vähän ennen yhdeksää mulla pukkasi pitkään 'An error has occurred. Cannot join channel. Please try again' (tjsp) virhettä. Sitten vaan yhtäkkiä taas toimi.
Miinusta myös siitä että tuossa kisatuloksia katsellessa ei voi vaihtaa musakkia vaan se pitää tehdä kesken kisan (tai poistua kokonaan online tilasta). Oma vika tietysti kun valitsee levyn johon kyllästyy, mutta kun levy ehti jo soida kerran kokonaan...
Tässä nyt aatoksia pitemmän nettisession jälkeen.
Plussat on jo aika pitkälle lueteltu mut tässä uusiksi:
- Hostilla hyvät mahdollisuudet säätää peliä miten tykkää, yhden radan kisoja voi vetää, tournament tais olla 14 kisaa pisimmillään, mutta tästä en oo varma. Neljää ja kuutta vedin itse.
12. Siitä saa jopa trophyn kun sellaisen vetää läpi. Otin sitten sen jälkeen kun olitte häipyneet (joo, olin yksi nimetön joukossanne) ja jäin hostiksi 12 radan kisan satunnaisten eurooppalaisten kanssa ilman mitään havaittavaa lagia.
- Kaikki radat on auki netissä, vaikka yksinpelitilassa ei olis yhtään rataa ajettu läpi.
Joo, mikä sitten myös aiheuttaa sitä että on parilla ekalla kerralla vähän hukassa kun tulee uusi vastaan, mutta ei haittaa, tämä on Hauskaa. Eikä ne uusia ja outoja enää kovin kauaa ole...
Miinuksia:
- Puhechat on hanurista, pätkii ja on puuroa ainakin mulla molempiin suuntiin. Käytössä Logitechin USB-headset.
Ei ole käytössä mitään headsettiä tms. Höpinät kuului suht selvästi tännepäin.
- Lobbyyn tarttis tekstiviestimen puhechatin kaveriksi, menee mikittömillä säädöksi XMB:n puolella. Eli hidasta ja kankeaa.
Oishan se ihan kätevä, mutta toisaalta eipä tässä kauheasti tarvitse viestiä. Kavereiden kesken pelatessa ehkä tulee säädettyä jotain, mutta ainakin mulla kommunikointi tapahtuu irc:n välityksellä viereiseltä läppäriltä.
- Kisaa ei voi tulla speccaamaan kesken kaiken eli jos matsi on kesken niin lobbyyn ei pääse. Ilmoittaa jotain erroria, josta mulla ei ole tietoa. Hostasin koko ajan mutta viestiä tuli tämänkaltaisista ongelmista.
Vähän ennen yhdeksää mulla pukkasi pitkään 'An error has occurred. Cannot join channel. Please try again' (tjsp) virhettä. Sitten vaan yhtäkkiä taas toimi.
Miinusta myös siitä että tuossa kisatuloksia katsellessa ei voi vaihtaa musakkia vaan se pitää tehdä kesken kisan (tai poistua kokonaan online tilasta). Oma vika tietysti kun valitsee levyn johon kyllästyy, mutta kun levy ehti jo soida kerran kokonaan...