Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

Vastaus: WipEout HD

Bling Brigadessa en voi auttaa, pelitiedosto ja skini katosivat vanhan phatin mukana. Turnajaiset kyllä maistuvat, jos tilaa on niin kutsukaa ihmeessä Bling Brigade -yritysten jälkeen.

Voin auttaa jos olen paikallla. Trophy löytyy jo valmiiksi, mutta ainahan se on hauska suomiporukalla pelata.

PS. Onko tämä nyt oikea paikka kaikelle tälle trophykeskustelulle ja online-peliseuralle?
 
Vastaus: WipEout HD

Larzi: No eihän tämä nyt oikeastaan ole... pyyrän syvästi anteeksi. Ensi kerralla muistan tämän sitten.
 
Vastaus: WipEout HD

No itsekään en käy tuolla Online-alueella melkein ikinä ja PS3 Trophy Support -foorumiakin vilkuilen vain tuon tuosta, joten tässä aiheessa on ihan hyvä keskusella tästä koko sopan järjestämisestä. Tai no Bling Brigade -järjestelyt vois kyllä sopia tuolla Trophy Support -alueella, mutta kun me siinä sen trophyn ohessa ihan myös kisaillaankin (ja jos me laitetaan tää sitten tonne PS3 Online -alueelle, niin ei sitä sieltä kukaan näe, kun se alue on sen verran epäaktiivinen). Noh, möderäättörit päättäköön.

Ja itse pitäis vielä ekana hankkia tuo Bling Brigade -skini. Ehkä pitäis nopeeta mennä koko kampanja vaan Novicella läpi ja mennä Elitellä sitten myöhemmin, kassotaan...

Niin millonkas tätä Bling Brigade -turneeta oltaisiin järjestelemässä? Tänään? Huomenna?
 
Vastaus: WipEout HD

JESSSSSSSSSSSSSS!!! Nyt on sit eliittilegenda plakkarissa:D Vihdoin pääsin ton chengou projectin ag systemsillä. En ollut varmaan edes testannut alusta aikaisemmin ja päätin yrittää turnaustakin sillä. Se menikin sitten niukasti ekalla yrittämällä ja ''trophy ansaittu'' kilkahti sinne yläreunaan:D

Ja itse pitäis vielä ekana hankkia tuo Bling Brigade -skini. Ehkä pitäis nopeeta mennä koko kampanja vaan Novicella läpi ja mennä Elitellä sitten myöhemmin, kassotaan...

Niin millonkas tätä Bling Brigade -turneeta oltaisiin järjestelemässä? Tänään? Huomenna?

Itse suosittelen menemään ekaks noviisilla ja sitten kun taidot on vähän karttuneet ni sitten elitellä. Itsekin tein näin ja luulen et voi mennä jopa vähän nopeemmin yhteensä ku pääsee kisat helpommin läpi;) Ei toi kampanja kyllä ihan helppo tolla noviisillakaan oo.

Itse en bling brigade-turnausta järjestänyt ni en oo varma, mut käsittääkseni heti kun vaan saadan tarpeeksi skinin hommanneita osallistujia.
 
Vastaus: WipEout HD

Vähän kyllä tuon exectan kanssa samoilla linjoilla tuon alueen kanssa, että jos sen muualle laittaa ei siihen tule vaadittavaa määrää ikinä täyteen... Ja tarkoitus oli siis kisata sitten kun osallistujat on kasassa.
 
Vastaus: WipEout HD

Eipä online-alueella paljon muuta aktiviteettia näe kuin NHL.

Itselläni tuo BB on jo, mutta voin tulla avittamaan ja muutenkin ajelemaan seuraksi linjoille.
 
Vastaus: WipEout HD

Elikkä neljä olisi jo (vasta) yhden kaverin vielä saisin ja loppujen pitäisi olla muiden kavereita tai sitten pitäisi ilmaantua täältä foorumilta. On kyllä todella ilkeä trophy tuommoinen, kenenköhän aivopieru se on? :mad:
 
Vastaus: WipEout HD

Elikkä neljä olisi jo (vasta) yhden kaverin vielä saisin ja loppujen pitäisi olla muiden kavereita tai sitten pitäisi ilmaantua täältä foorumilta. On kyllä todella ilkeä trophy tuommoinen, kenenköhän aivopieru se on? :mad:

Kaverisi ilmoittautuu :D

Onhan tuo hieman hankala trophy, etenkin kun ei niin kauheasti kuitenkaan pelaajia tuolla pelillä ole. Itsehän aikoinaan metsästin porukkaa kaksi viikkoa, ennen kuin tuo trophy saatiin. Ja silloinkin jouduttiin viime hetkellä turvautumaan peliin eksyneeseen random pelaajaan, jolla oli onneksi tarvittava skini...
 
Vastaus: WipEout HD

Laitoin nyt uuden bling brigade trophy kyselyn tuonne trophy support alueelle, niin ei tarvitse täällä sitä höpötellä ja jää tämä itse pelille. PS. Kohta olisi eliittilegenda lapasessa.
E: Laitoinkin sen näköjään sitten tuonne tuohon bling brigade ketjuun, joka joskus on luotu. Annoin virheellistä infoa teille wipeout kansa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Mielenkiintoinen peli. Välillä ei jaksa pelata ja sitten kun välillä vähän kokeilee taas niin jää koukuun :) Tuli tuolla onlinepuolellakin pelattua ja hauskaa oli. Kampanja on kyllä mielenkiintoinen koska jokaisesta osasta löytyy yksikilpailu jota saa pelata useaan otteeseen että voittaa. Tuli myös bongattua yksi suomalainenkin pelaaja. Onko kukaan muu enään pelaillut tätä?
 
Vastaus: WipEout HD

Mielenkiintoinen peli. Välillä ei jaksa pelata ja sitten kun välillä vähän kokeilee taas niin jää koukuun :) Tuli tuolla onlinepuolellakin pelattua ja hauskaa oli. Kampanja on kyllä mielenkiintoinen koska jokaisesta osasta löytyy yksikilpailu jota saa pelata useaan otteeseen että voittaa. Tuli myös bongattua yksi suomalainenkin pelaaja. Onko kukaan muu enään pelaillut tätä?

Platina on taskussa, mutta vielä on ajamatta nuo loput Fury-lisärin kisat, jotta saa viimeisen (helpon) pronssitrophyn. Tuntuu vain että ei noita jaksa, vaikka Noviisilla pelaan ja ei tarvii edes päästä kuin kolmanneksi jokaisessa kisassa.
 
Ylös Bottom