Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

Vastaus: WipEout HD

Hetken testaamisen jälkeen täytyy kyllä sanoa, että ei yhtään kolissut. Helpoimmallakin vaikeustasolla kisat ovat melko haastavia, johtuen lähinnä tuon sukkulan hankalasta ohjaamisesta.

Kannattaa asetuksista säätää ohjausherkkyys 30 - 40% ja ilmajarruilla about 60%, jollei sitten alemmaksi näin alussa. Hetki menee että tottuu nopeampaan tempoon, mutta sen jälkeen peli on todella nautittavampi. ;)

E: Uudessa Furyssä oli uusia pelimuotoja. Ihan hyviä näytti olevan mitä pikaisesti testasin.
 
Vastaus: WipEout HD

Tänään illemmalla menen pelailemaan enemmän nettiin. Nyt se voi olla hieman helpompaa kun on kerennyt hiukan treenaamaan.
 
Vastaus: WipEout HD

Pelihän on itsellä ollu jo yli 2 vuotta, ja hienoa huomata, että porukka on edelleen kiinnostunut tästä pelistä.
Alussahan opetteluun menee paljon aikaa, jos ei ole aikaisempia wipeouteja pelannut.

Trophyt on varsin haastavia tässä, vaikeusaste taisi olla jollain sivustolla yli 90/100 :)

beat zico ja zone zeus saivat aikaan monia tunteita, lähinnä vihaa ja epätoivoa :D
Mutta tarpeeksi harjoittelua, niin sieltä nekin sitten tulivat, enää arcadella kaikki kultaiseksi vaikeimmalla, niin platina plakkarissa!

Onlinessa varsinkin japsit kulkevat kuin kiskoilla, ei niitä erkkikään ota kiinni..
 
Vastaus: WipEout HD

Mun mielestä tässä ei enää oo haastavat trophyt vaan peräti täysin vammaisia. Tyyliin, Drive online with your machine 99 perfect laps in the air while you are offline eating tortillas with low fat creme and stay awake at least 4 days in row with no water and wearing cowboy boots. Kyllä nyt haastetta voi trophyis olla mut jotain rajaa.
 
Vastaus: WipEout HD

Joo samaa mieltä ^^. Yks kaveri ihan irl on jolla, on platina ja on muuten ainut peli mistä se on sen saanut xD. Mullakin on peli ollu jo 2 vuotta, mutta aina välillä vaan jaksanu pelailla, kun skillit on niin huonot , ettei kannusta jatkamaan...
 
Vastaus: WipEout HD

Toki kaikissa peleissä on niitä grindaustrophyja tai muita jossa ei ole järjenhiventä :D

Ei saa antaa pelin lannistaa, harjoittelua, harjoittelua..
 
Vastaus: WipEout HD

Laadukas peli kaikin puolin ja hankittava se nyt oli kun ilmaiseksi sai. Skilled -vaikeusaste tuli laitettua ja tuntuu välillä aika haastavalta, mutta kultaan tähdätään. Daft Punk soimaan, niin heti rupeaa sujumaan paremmin.
 
Vastaus: WipEout HD

Ite ajelen ihan default-asetuksilla eli mitään en muutellut. Myös Pilot Assist on päällä kampanjaa pelatessa. Ensin aloitin Novice-vaikeustasolla, mutta huomasin sitten tuon trophyn, jossa pitää saada kultaa kaikista kisoista Elite-vaikeustasolla. Joten vaihdoin samantien vaikeustason tuohon Eliteen ja täytyy sanoa, että on kyllä ihan mukavan haastava (kisat varsinkin, Speed Lapit ja Time Lapit (vai mitkä lie) on helppoja, Zonetkin melko).

Pääsin ajamiseen lopulta kiinni ja nyt tähän mennessä oon saanut kaikista pelaamistani haasteista kultamitalin (Elitellä), eli nyt on eka cell (Uplift) ja toka cell (Warped) kokonaan Elite-kullattu, lukuunottamatta Warpedin viimeistä kisaa, jossa en oo päässyt kuin 6:ksi parhaimmillaan. Liekö siinä joku ihme kikka, kun jään jostain syystä kaikista jälkeen melkein 10 sekuntia. :0

Elite Campaign Legend -trophy ei vaikuta tähän mennessä kovin vaikealta, mitä aluksi ajattelin Novicella pelatessani niitä ekoja haasteita (se ekan cellin eli Upliftin kisa, jonka radan nimi oli Vineta K, oli aivan mahdoton, mutta lopulta se meni). Sen sijaan Warpedissakin haasteet meni melkeinpä ekalla yrittämällä läpi, lukuunottamatta kisoja, mutta ne oli selvästi helpompia kuin Upliftin Vineta K.

Noh, kerätäänpä kullat näistä ekoista. Odotan kyllä kauhulla niitä nopeampia (ja vaikeampia) kisoja (Phantom yms.)...
 
Vastaus: WipEout HD

Onko teillä (esim. Execta) peli englannin kielellä, ja onko siihen joku syy? :D Itse pelaillu ihan suomeks, mutta tuntuu vähän hassulta lukea.
 
Vastaus: WipEout HD

Onko teillä (esim. Execta) peli englannin kielellä, ja onko siihen joku syy? :D Itse pelaillu ihan suomeks, mutta tuntuu vähän hassulta lukea.

Tynnyrikierähdys vasta hassulta tuntuukin. Itse pidän konsolia englannin kielellä, koska se on jotenkin mukavampi.

Itsellä on viimeinen turnaus kultaamatta elitellä ja sitten zone zeus ja beat zico saamatta. Pitkään aikaan en ole pelannut, kun on ollut vähän muuta pelailtavaa.

Execta, ota pilot assist vain pois päältä. Se nimittäin vain hidastaa menoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Voi että, kun tuli hakattua WipEouttia!! yli 3h melkee 4, pelkästää Beat Zicoa. Kyllä tuli niin monta "itkupotkuraivaria" ja teki mieli heitää ohjain sinne missä se kuuluisa pippuri kasvaa... Tuloksena: 30,84, joka on 2 sadasosaa yliaikaa, saatananmoinen vi**tus ja silmät ristissä kävelevä mies, jota sattuu päähän. Onse yks barrel roll niin mahdoton, se missä pitää siihen oikkarille ländätä just oikeeseen kohtaa ja saaha se rulla tehtyä. Nostan kyllä hattua niille, ketkä sen ovat päässeet (toivottavasti lukeudun heihin huomenna).
 
Vastaus: WipEout HD

Onse yks barrel roll niin mahdoton, se missä pitää siihen oikkarille ländätä just oikeeseen kohtaa ja saaha se rulla tehtyä. Nostan kyllä hattua niille, ketkä sen ovat päässeet (toivottavasti lukeudun heihin huomenna).

meinas mullaki hermo levitä tuohon zicoon, vakkari oli, että muu osa radasta meni täydellisesti, mutta sitten se toiseksi viimeinen barrel roll epäonnistui juurikin tuossa kohdassa, missä menee oikealla se oikoreitti..
Tarpeeksi kun jaksat jankata, niin se kyllä menee, ja tunne onkin sitten sen mukainen :)
ps.itse sain 30.76

Sama toimii tuon zone zeuksen kanssa, aiemmin tuntui mahdottomalta päästä edes zone 40:n asti, mutta kappas vaan, viikon intensiivinen pelaaminen syncopialla auttoi asiaan, rima pikku hiljaa nousi kohti 75 :ta.
Anulpha pass reverseä monet myös sanovat helpoimmaksi, mene ja tiedä.
 
Vastaus: WipEout HD

Tuli mieleen, kun on se ilmajarruttelija trophy vai mikä se nyt olikaan mut kuitenkin, siinä ei saa käyttää liiketunnistusta (eihän sitä kukaan edes käytä), mutta saako siinä edes ohjata sillä analogitikulla?
 
Vastaus: WipEout HD

Pelkillä ilmajarruilla (L2 ja R2) on tuo ilmajarruttelija tehtävä. Sehän on vähän niinkuin sen koko trophyn idea :)
 
Vastaus: WipEout HD

Henkinen hajoaminen uhkaa, kun pelaa tätä peliä. Warpedin Chenghou Project mikälie kisa on aivan liian hankala. Päässyt nyt kahdesti hopealle, kulta on siis vieläkin saamatta. Frenzynkin alotin jo ja kisat alkaa olemaan jo paljon hankalampia. Zoneja vihaan kaikista eniten. Jotenki ne vaan inhottaa niin paljon. Tänään koitin Frenzyn Zonea (Elitellä luonnollisesti) kahdesti ja molemmilla kerroilla pääsin Zone 29:ään asti, kun kultaan vaaditaan Zone 30. z__Z

EDIT: Hei, lisäilkääpä mua listoille, niin voitais joku kerta kisailla yhdessä netissä. Saatais kunnon KFIN-skabat pystyyn, niin jees. :p Siinä samalla vois yrittää sitten itse kukin saada tuota Connected 2 ja mahdollisesti myös Connected 1 -trophyä (Con. 2: voita 10 online-kisaa, Con. 1: pelaa 10 online-kisaa). PSN ID on Execta. Laittakaa PSN-viestiä, jos mun kaverilista on täynnä, niin lisään teidät sitten ite, kun oon raivannut eka tilaa.
 
Vastaus: WipEout HD

Itsekin tuli peli hankkittua kun kerran ilmaseksi saa ja olin jo aiemminkin kaavaillut pelin hankintaa. Ensiks ei kyllä meinannut tulla mitään kampanjasta vaik pelasinkin vaan noviisilla. Autopilottiin en sortunut ku olin lukenu et siit olis jatkossa vaan haittaa. Sit se rupes pikkuhiljaa sujuu ja tyydyinkin ainoastaan kultamitaleihin (helpolla vaikeustasolla)
Nyt on jo kaikki kampanjat kullattu ja oon vetämässä kampanjaalla läpi vaikealla vaikeustasolla (trophyn perässä), joka sujuikin ihan hyvin ku oli jo vähän kokemusta pelistä ja tasoista ku olin jo helpolla pelannu. Nyt puuttu kultaus vaikealla enää osittain vikasta kampanjasta:D

Eilen päätin kokeilla tota beat zico trophyä ku kerran platina on tavoitteena.
Olin jo lukenu et kyseessä on sairaan vaikee trophy ni olin sit jotain tutoriaalia youtubesta kattonu. Ensiks aikaeroo jäi jotain kaks sekunttia ja noin 50 ajetun kierroksen kohdalla ennätys oli 31.66:) Sit muhun iski joku hirvee pullamunkkitauti ja kaikki meni ihan putkeen ja ajaksi sain 30.78 :D Sain trophyn yrittämällä sitä vain n. puoli tuntia:D. Kerranki mulla oli vähän tuuria mukana.

Kokeilin kans onlinea tossa vähän aikaa sitten ja oli yllätävän sujuvaa menoa. Olin kyl odottanu vähän haasteellisempaa porukkaa ku tuntus et olin kokoajan melkein ekana:eek:, tai sit päädyin vaan johonkin noviisi ryhmään.

Laittakaa kaveripyyntöä tulemaan, ni voidaan ottaa vähän nettiskabaa
PSN ID: julle11
 
Vastaus: WipEout HD

EDIT: Hei, lisäilkääpä mua listoille, niin voitais joku kerta kisailla yhdessä netissä. Saatais kunnon KFIN-skabat pystyyn, niin jees. :p Siinä samalla vois yrittää sitten itse kukin saada tuota Connected 2 ja mahdollisesti myös Connected 1 -trophyä (Con. 2: voita 10 online-kisaa, Con. 1: pelaa 10 online-kisaa). PSN ID on Execta. Laittakaa PSN-viestiä, jos mun kaverilista on täynnä, niin lisään teidät sitten ite, kun oon raivannut eka tilaa.

Tässä verkkokisaillessa tuli juuri mieleen, että jotain KFIN-turnausta voisi olla mukava kokeilla. Randomiturnajaisista tuntuu porukasta tippuvan puolet useimmiten pois ensimmäisen parin kisan jälkeen.
 
Vastaus: WipEout HD

Pitänee pelailla vielä noita kilpailuja että saisi enemmän ajokkeja. Onlinessa tuli kokeiltua ja tuli jopa voitettua muutamia matseja.
 
Ylös Bottom