Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Itse en ole vielä tota aika-ajoa ajanut täytyy tänään testata jämähtääkö.

Päivitin myös ennen Wipeout packin ostoa, mutta oston jälkeen kun peli oli lataantunut koneelle ja päätin lähteä testaamaan niin sama päivitys kampesi uudestaan.

Oletko nyt aivan varma? Ettei ensimmäinen päivitys ollut 2.0 ja toinen 2.01? Harvemmin meinaan oon kuullut että samaa päivitystä lataisi uudelleen, ellei ole poistanut peliä välillä kovolta.
 
Vastaus: WipEout HD

Latasin ja asensin Furyn ensin ja 2.01-päivityksen sen jälkeen. Tuo kyseinen kampanjan osa on ainakin selvitetty ilman systeemin ongelmia.
 
Vastaus: WipEout HD

( 1 ) Oletko nyt aivan varma? Ettei ensimmäinen päivitys ollut 2.0 ja toinen 2.01? Harvemmin meinaan oon kuullut että samaa päivitystä lataisi uudelleen, ellei ole poistanut peliä välillä kovolta.

( 2 ) Latasin ja asensin Furyn ensin ja 2.01-päivityksen sen jälkeen. Tuo kyseinen kampanjan osa on ainakin selvitetty ilman systeemin ongelmia.


( 1 ) En enää ole varma, mutta en ole poistanut peliä..., mutta peli toimii.

( 2 ) Sama juttu nyt pelasin kyseisen kampanjan eikä minullakaan ollut ongelmia.
 
Vastaus: WipEout HD

Täällä peli tilttaa aina kun on selvittänyt furyn ensimmäisen kampanjan kierrosaika-kilpailun. Maalissa peli jämähtää.:(

Taas pelittää! Testailin muut kisat läpi ja palasin uudestaan ongelmakohtaan ja kaikki meni niin kuin piti.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

En nyt kyllä ole varma, syyttäisikö tästä minun ongelmasta tuota uutta päivitystä vai mitä..

Latasin Wipeout HD:hen tuon lisäversion, jonka jälkeen aloin metsästään viimeisiin soluihin niitä kultamitaleja (oiskohan ollut vielä 6 saamatta)

lopetin pelin normisti, ja sammutin koneen, illalla alkaessani pelaamaan huomasin että kovolla ei ollu ollenkaan wipeoutin tallennusta, eli kaikki kullat meni :(

sopivasti vaan sattui vähän se jälkeen kun tuo päivitys oli ladattu.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

En nyt kyllä ole varma, syyttäisikö tästä minun ongelmasta tuota uutta päivitystä vai mitä..
Mulle kävi noin jo joskus kauan ennen koko v3.00-päivityksen olemassaoloa. Tosin silloin sain syyttää itseäni, sillä olin vahingossa pelannut väärällä profiililla. Sieltähän ne kullat lopulta kuukausien päästä löytyivät Australia-tunnukseni alta.

PS. Kannattaa myös tarkistaa, että pelissä on automaattinen tallennus varmasti päällä. En muista, saiko sitä tässä tapauksessa edes säädettyä, mutta tsekkaa asetukset joka tapauksessa.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Kannattaa myös tarkistaa, että pelissä on automaattinen tallennus varmasti päällä. En muista, saiko sitä tässä tapauksessa edes säädettyä, mutta tsekkaa asetukset joka tapauksessa.

juu on se päällä, tuli kanssa itelle mieleen, ja toisella tunnuksella en ole edes Wipeoutia pelannu.
Voisi noita backuppeja tietenkin säännöllisemmin ottaa...:o
 
Vastaus: WipEout HD

Tulipa mukava yllätys kun vaihdoin Slimiin. Latasin tuossa viikonloppuna tämän pelin fury-paketteineen uudestaan. Ajattelin sitten tänään alkaa taas pelata tätä ja 2.01 päivityksen jälkeen kun peli käynnistyi niin tämäpä herjaa että minulla on trial versio ja kehotti ostamaan koko version. Ja ei, en ole koskaan ladannut trial-versiota. Vaan latasin pelin suoraan downloaded items -valikon alta. Todella perseestä. Olin myös aktivoinut pleikkani tunnuksilla jotka olivat käytössäni vanhalla pleikalla. :mad:

Edit: Selkisi jo. Unlock -koodi olisi pitänyt ladata myös. ostin tämän aikoinani ilman mitään unlock -koodeja, joten en ymmärrettävästi odottanut että minun olisi se nyt pitänyt ladata. Parhautta tässä on se että ehdin jo deletoida koko pelin ja joudun lataamaan sen uudestaan ennen kun pääsen pelaamaan.
 
Vastaus: WipEout HD

WipEout HD saapunee kivijalkakauppoihin Blu-ray-versiona lokakuun 16. päivä kuluvaa vuotta.
Ilmeisesti sisältää myös Fury-paketin levyllä.

Asiasta huutelee ainakin PlayStation Universe.
 
Vastaus: WipEout HD

Täällä uutisoitiin että levyversion hinnaksi tulisi n.30€. Prismassa kuitenkin 69,90. Hinnoittelu kohdallaan kun storesta saa alle kolmenkympin. Onko kellään tietoa muista kaupoista paljolla myy? Nyt en tarkoita nettikauppoja
 
Vastaus: WipEout HD

ei mikään ihme.
kyllähän joku oli bongannut prismasta tai stockalta painin levy version samaan hintaan.
ei ole tainnu ohjehinnat mennä ihan perille asti.
 
Vastaus: WipEout HD

ei mikään ihme.
kyllähän joku oli bongannut prismasta tai stockalta painin levy version samaan hintaan.
ei ole tainnu ohjehinnat mennä ihan perille asti.
Kyllähän tuo Pain storesta ostettunakin useamman kympin maksaa kaikkine lisäosineen.
 
Vastaus: WipEout HD

no kaukana ollaan silti siitä 70e hinnasta mitä jotkut siitä kiskoo.
siinäkin taisi ohjehinta olla 39e.
 
Vastaus: WipEout HD

City Marketissa tais olla jotain ~ 70 e kun keskiviikkona kävin etsiskelemässä PSN -kortteja (joita ei yllätys yllätys ollutkaan)
En kyllä 30 e enempää pelistä maksais.
 
Vastaus: WipEout HD

Voiko tälläisestä asiasta valittaa tai saako edes ylipäänsä?
Valittaa mistä? Siitä että Cittarissa myydään peliä eri hintaan kuin muualla? Tekeekö ne jotain laitonta siinä? Jos jonnekin haluaa valittaa, niin CityMarketiin.
 
Vastaus: WipEout HD

)
En kyllä 30 e enempää pelistä maksais.
Ai Wipeout HD:sta? Sinänsä, jos tuota ei sais reilulla parilla kympillä Storesta, niin helpostikin voisi maksaa täyden pelin hinnan siitä, sen verta paljon siinä on pelattavaa (enemmän kuin suurimmassa osassa nykyisistä Blurayllä julkaistavista peleistä) ja sen pelaamiseen saa kyllä helpostikin uppoamaan kymmeniä ellei jopa satojakin tunteja. Mutta onhan tuo tosiaan melkoista huijausta Citymarkettien yms. osalta, kun sen saa PS Storesta kolmanneksella niiden laittamista hinnoista.
 
Vastaus: WipEout HD

Ai Wipeout HD:sta? Sinänsä, jos tuota ei sais reilulla parilla kympillä Storesta, niin helpostikin voisi maksaa täyden pelin hinnan siitä, sen verta paljon siinä on pelattavaa (enemmän kuin suurimmassa osassa nykyisistä Blurayllä julkaistavista peleistä) ja sen pelaamiseen saa kyllä helpostikin uppoamaan kymmeniä ellei jopa satojakin tunteja. Mutta onhan tuo tosiaan melkoista huijausta Citymarkettien yms. osalta, kun sen saa PS Storesta kolmanneksella niiden laittamista hinnoista.
Jos pelin saa reilulla 20 e Storesta, niin on se aika moista rahastusta laittaa kolminkertainen hinta ihan vain sen takia että sen saa Blu-Ray:nä. Sehän ei sinäänsä maksa edes sitä kymppiä, jonka voisin ylimääräistä maksaakkin. Joko peli on hinnoiteltu väärin (epäilen) tai tässä taas kerran huijataan tietämätöntä kuluttajaa, joka ei siellä Storessa asioi. Noh, "tyhmyydestä" rangaistaan. Pelihän itsessään on loistava.
 
Vastaus: WipEout HD

WipEout HD saa piakkoin päivityksen versioon 2.10. Päivitys korjaa mm. pieniä äänibugeja ja joidenkin pelitilojen pisteytyksessä olleita ongelmia. Ennen kaikkea se korjaa lataustauoilla näytettäviä mainoksia, jotka ovat joskus olleet pidempiä kuin itse varsinainen lataus. Niinpä käyttäjä on joutunut odottamaan normaalia pidempään ennen kuin on päässyt pelaamaan.

Update! Päivitys julkaistu, kokoa vain 11 megaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD

Ite kävin tänään hakee pelin anttilasta 29,90€. Perus hyvää wipeouttia pitkästä aikaa:D Tuli joskus hangattua ne ps1:sen 1-3 wipeoutit perinpohjasesti läpi ja ai että tää tuntuu taas mukavalle. Ite en kyllä kiinnitä niihin latausaikoihin mitään huomiota. Just kokeilin ja lataa kisan noin 10sec jos sitäkään. Moninpeliä en ole koittanut
 
Ylös Bottom