Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Mukavan hintanen paketti. Varmasti menee heti lataukseen. Oliko jossain puhetta päivityksen koosta?
 
Vastaus: WipEout HD

Ei. Mutta vanhaan tuttuun tapaan kerrotaan heti, kun tiedetään - jos se nyt oikeasti jotakuta niin paljoa kiinnostaa.

No ei tolla päivityksen koolla ole niin väliä ainankaan mulle, mutta ostoon menee.
Vaikka eka Wipeout HD jäi osittain kesken, niin kuin minulla on aina tahtoneet Wipeout pelit jäädä.
Ainankin osa syy on vaikeustaso.
Mutta onneksi on online ja pääsee vääntämään kavereiden kanssa se jos mikä parasta pelissä kuin pelissä.
 
Vastaus: WipEout HD

Pelottaa vaan tuo kova hinta. Saisi tehä tästäkin levy version niin ostaisin ehkä.

Kova hinta? Mielestä SCEE olisi voinut lätkäistä tälle kovemmankin hintalapun ja silti olisi hintansa väärti. Ja kun vielä lisäripakettikin, joka ensi torstaina ilmestynee storeen, on halpa sisältöön nähden niin ei todellakaan ole paha hinta. Tämä ei ole mikään storen pikkupeli, vaan todella hyvälaatuinen tuotos. Mitäs tää nyt makso ilmestyessään? 14,95, vai oliko 17,95?
 
Vastaus: WipEout HD

Kova hinta? Mielestä SCEE olisi voinut lätkäistä tälle kovemmankin hintalapun ja silti olisi hintansa väärti. Ja kun vielä lisäripakettikin, joka ensi torstaina ilmestynee storeen, on halpa sisältöön nähden niin ei todellakaan ole paha hinta. Tämä ei ole mikään storen pikkupeli, vaan todella hyvälaatuinen tuotos. Mitäs tää nyt makso ilmestyessään? 14,95, vai oliko 17,95?

Juu ei nyt sillä, mutta ku mulla on mutsin kortin tiedot tossa nii en viiti ostaa ihan noin "kallista". En jaksa laittaa omia tietoja siihen ku voin aina välillä ostella tuolta jotain 10e edestä nii ei mutsi mitään sano.
 
Vastaus: WipEout HD

Päivitys versioon 2.00 on nyt ladattavissa. Kokoa vähän yli 100MB, joten tuskin sisältää tuota DLC:tä.
 
Vastaus: WipEout HD

Tämä päivitys tuo DLC:hen valmistautumisen lisäksi mukanaan muutoksia valikoihin ja uuden tilasto-osion. Lisäksi verkko-ominaisuuksiin tulee joitakin uusia toimintoja.
Tai näin ainakin viimeksi sanoivat. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Päivitys on päivitys. Ja tällä päivityksellä valmistellaan tulevaa DLC:tä. (Joka ostetaan storesta;))

Joo, viestini oli ehkä vähän epämääräinen, mutta pointtini oli, että tuo peruspäivitys ei selvästikään sisällä DLC:n sisältöä (jolloin storesta Burnout Paradisen tyyliin ostettaisiin pelkästään pieni avaustiedosto.)

Päivitetyssä versiossa ainakin radan ja aluksen valintavalikot on uusittu ja hieman hämärästi Options -> Extras -> Statistics -valikkoon on piilotettu kuusi sivullista enemmän ja vähemmän hyödyllisiä tilastoja ja kuvaajia.
 
Vastaus: WipEout HD

Huh huh kun on hyvän näköinen lisäpaketti. Aivan uskomattoman komeaa silmäkarkkia. Kaikista vanhoistakin aluksista on pimpatut versiot ja ne ovatkin hemmetin hienoja kapistuksia. Kahta rataa olen ehtinyt kokeilla ja ihan ookoolta vaikuttaa niidenkin osalta. Ainakin arkkitehtuuri on todella upeaa. Kisoja kampanjassa on runsaasti lisää. :)

Kiva saada onlineen uusia ratoja turnauksiin. Hieno lisäri.
 
Vastaus: WipEout HD

Tänään sain vaihdossa pelin. Pelasin tänään 3 paikkaa asti ja on oikeen loistava peli. Peli on aika vaikea, mutta siitä ei ole haittaa. Pelaan nytten alussa helpolla sitten jossain vaiheessa nostan tasoa. Ja mitään ajoapuja ei kyllä tueta. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Tänään sain vaihdossa pelin. Pelasin tänään 3 paikkaa asti ja on oikeen loistava peli. Peli on aika vaikea, mutta siitä ei ole haittaa. Pelaan nytten alussa helpolla sitten jossain vaiheessa nostan tasoa. Ja mitään ajoapuja ei kyllä tueta. :)

Erikoinen valinta, itse aloitin vaikealla tasolla ja siitä sitten pikkuhiljaa tiputin kohti helppoa, koska peli kävi niin vaikeaksi. :)
 
Vastaus: WipEout HD

Eilen pääsin lataamaan uuden Wipeout packin ja latauksen jälkeen alkoi testailu.

Valikot ovat siistimmät ja tyylikkäämmät myös valikko värit.
Uudet alukset mitänyt on minulla auki ovat hienoja lähes kaikki ja uudet radat ovat myös hyvät ei moitittavaa.
Osa uusista musiikeista on todella hyviä kunnon bassoa ja koppia olisi saanut olla vastaavia enemmänkin kunnon vanhaan malliin.

Testailin vähän itse "ura" pelaamista ja mielen kiintoinen oli toi Eliminaattori, jossa tuhotaan aluksia minkä vaan taitaa.Oman aluksen saa tarvittaessa käännettyä ympäri eli keulan siihen suuntaan mistä tuli ja
odottaa siinä kilpailijoita ja antaa palaa esim. ohjuksilla vastustajaa päin, tietenkin siinä hässäkässä pitäis osua ja tämä ei ole aina helppoa.
lisää vaikeutta tuo se, että jos vihollinen osuu sinuun ja aluksesi pyörähtää niin sitten ei oikein ymmärrä mihin suuntaan pitäisi lähteä ja monesti lähtee ajamaan väärään suuntaan, mutta
tais kuulua jokin "varoitus" ääni siitä.

Sitten on Sytytin tehtävä, jossa ajetaan yksinään nopeus kasvaa koko ajan ja siinä samalla tuhotaan miinoja radalta minkä ehtii.Ihan mielenkiintoinen, mutta minulle oli jo helpoin vaikeusaste aika tarpeeksi vaikea.
Ehkä joitan tämä pelimuoto saattaa sytyttää enemmänkin, kun on lähes jatkuvaa ampumista.

Jokin muukin pelimuoto oli kammennut peliin, mutta nyt en muista ja ei se mikään ihmeellinen ollut.
 
Vastaus: WipEout HD

Ilmeisesti edellinen päivitys aiheutti joillekin jotain ongelmia, joten nyt tarjottiin v2.01-updatea. Kokoa sillä on samat 109 megaa, eli kauan eläköön ei-inkrementaaliset päivitykset. (Luulisi, että jonkin pikkukorjauksen vuoksi ei tarvitsisi ladata koko 100+ megan päivityspakettia uudelleen.)
 
Vastaus: WipEout HD

Täällä peli tilttaa aina kun on selvittänyt furyn ensimmäisen kampanjan kierrosaika-kilpailun. Maalissa peli jämähtää.:(
 
Vastaus: WipEout HD

Täällä peli tilttaa aina kun on selvittänyt furyn ensimmäisen kampanjan kierrosaika-kilpailun. Maalissa peli jämähtää.:(

Itse en ole vielä tota aika-ajoa ajanut täytyy tänään testata jämähtääkö.

Päivitin myös ennen Wipeout packin ostoa, mutta oston jälkeen kun peli oli lataantunut koneelle ja päätin lähteä testaamaan niin sama päivitys kampesi uudestaan.
 
Ylös Bottom