Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Tullut tätä pelailtua demona jo pari päivää. Pitää se Visa electron hankkia. Jos sen kesä lomaksi vielä saisi. Ei ole pitkään aikaan tehnyt näin paljoa mieli pelata jotain.
 
Vastaus: WipEout HD

Tereve

Muistaako kukaan vanhaa kunnon ps1 wipeoutia? No jos niin voisiko joku selventää että eroaako tämä siinä hirveästi, tietysti krafiikkaa ja parempi fysiikka. Mutti siis ylipäätään? Eli onko radat saman tyyppisiä ja tälläin?
 
Vastaus: WipEout HD

No jos niin voisiko joku selventää että eroaako tämä siinä hirveästi, tietysti krafiikkaa ja parempi fysiikka. Mutti siis ylipäätään? Eli onko radat saman tyyppisiä ja tälläin?
Hyvin pitkälti samankaltainen peli, mutta HD:ssa on uusia pelitiloja (kuten Zone) ja tietysti nettipeli. Jos tykkäsi PS1:n WipEout-peleistä, pitää tästäkin.
 
Vastaus: WipEout HD

Oikeesti mä en älyy kuinka jotkut pääsee edes tyylii 40 tasolla zonessa :O Puhumattakaa 75 :eek:
 
Vastaus: WipEout HD

Oikeesti mä en älyy kuinka jotkut pääsee edes tyylii 40 tasolla zonessa :O Puhumattakaa 75 :eek:

Ei siinä oikein älyttävää olekaan. Se on vaan yritystä yrityksen perään. Muutama yritys vaikka
jopa päivittäin niin zonetaso kasvaa vähitellen. Ite sain ton 75 just ja just täyteen Anulpha
Passilla, eli suosittelen käyttämään sitä;).

Niin, ja samalla kun zonettaa ahkerasti, niin kannattaa muuten liidellä ilman liiketunnistusta ja
hoitaa aluksen ohjaaminen vain ilmajarruilla (asetuksista herkkyys ensin 100%:iin), niin saa
sen Airbraker pystin samalla kunhan 50:lle zonelle asti pääsee. Pitää vaan muistaa pitää sormet
poissa vasemmalta tatilta tai nuolinäppäimillä ettei tuu vahingossakaan ohjattua niillä.
 
Vastaus: WipEout HD

Nyt parin yrityksen jälkeen pelkillä ilmajarruilla 37 alue :) Anulpa passilla (tjsp.)

Vaikka herkkyys 100% ei tunnu kääntyvän, mutta kokoajan nousee ennätys ;)
 
Vastaus: WipEout HD

On tämä kyllä uskomattoman addiktiivinen ja hermoja raastava peli, muutamaan otteeseen on meinannut ohjain saada kyytiä aluksen tuhouduttua kisan viimeisessä mutkassa. Viikon ahkeran pelailun jälkeen enää on jäljellä Meltdownin radat, muista on jo kultaa plakkarissa. Tulee ihan mieleen Hioctane PC-ajoilta.

Barrel rollien tekemisesä on kyllä hieman hiomista, välillä tuntuu että peli jäisi tunnistamatta tatin liikeradan tai sitten itse täpinöissäni sekoilen liikesarjan kanssa tiukassa paikassa. Online puolta ajattelin lähteä testaamaan kampanjan jälkeen, kannattaisiko alkaa reenaamaan jotain tiettyä nopeusluokkaa vai löytyykö jokaiselle nopeusluokalle tasaisesti pelaajia?
 
Vastaus: WipEout HD

kannattaisiko alkaa reenaamaan jotain tiettyä nopeusluokkaa vai löytyykö jokaiselle nopeusluokalle tasaisesti pelaajia?


Näyttäisi vähän siltä, että hitaimmilla nopeusluokilla on eniten pelaajia mukana. Itse kun suosin Phantomia, niin meinaa peliseuran löytäminen olla aika mahdotonta lobbysta. Pakko vääntää aina oma huone, jonne odottaa pelaajia.
 
Vastaus: WipEout HD

Näyttäisi vähän siltä, että hitaimmilla nopeusluokilla on eniten pelaajia mukana. Itse kun suosin Phantomia, niin meinaa peliseuran löytäminen olla aika mahdotonta lobbysta. Pakko vääntää aina oma huone, jonne odottaa pelaajia.

Eipä minusta Venomillakaan paljoa pelaajia tunnu olevan. Flash on ehkä hiukan suositumpi kuin Rapier, mutta molemmille on kyllä yleensä pelejä ihan mukavasti. Itse pelailen näitä kahta keskimmäistä, eniten kyllä Flashia, mutta vähitellen huvittaisi siirtyä enemmän nopeampiin luokkiin.
 
Vastaus: WipEout HD

Näyttäisi vähän siltä, että hitaimmilla nopeusluokilla on eniten pelaajia mukana. Itse kun suosin Phantomia, niin meinaa peliseuran löytäminen olla aika mahdotonta lobbysta. Pakko vääntää aina oma huone, jonne odottaa pelaajia.

Itsekin voisin alkaa phantomia/rapieria pelaamaan onlinessa, kunhan saan tuon kampanjan tahkottua läpi. Flash ja Venom ovat minulle hieman liian hidastempoisia, nyt kun noihin nopeampiin luokkiin on alkanut tottua.
 
Vastaus: WipEout HD

Nyt olisi kullat kerätty vihdoin myös phantom-luokan kisoista, kyllä pääsi muutamat ärräpäät tuon turnauskullan kanssa. Onko vielä ihmisiä ilman tuota bling brigade -trophyä? Tarttisin hieman jeesiä sen kanssa.
 
Vastaus: WipEout HD

Fury Packin pitäisi ilmestyä ensi viikolla (24.7.). Hinta ei ole tiedossa.
Mukana mm. uusia ratoja, aluksia ja pelimuotoja.
 
Vastaus: WipEout HD

Tuo päivä hieman ihmetyttää, miksi perjantai? käykö nyt niin, että paketti saadaan kumminkin vasta sitä seuraavana torstaina eli 30.7.? No, toivoa pitää, että tuo tulisi todellakin perjantaina:rolleyes:
 
Vastaus: WipEout HD

Se uus eliminointi pelimuoto ainakin kiinnostaa kovasti. Toivottavasti ei hinta olis 10e ylemmäs, mut hankintaan menee kuitenkin.
 
Vastaus: WipEout HD

Tuo päivä hieman ihmetyttää, miksi perjantai? käykö nyt niin, että paketti saadaan kumminkin vasta sitä seuraavana torstaina eli 30.7.? No, toivoa pitää, että tuo tulisi todellakin perjantaina:rolleyes:
Se 24. päivä on jenkeille, meille Fury ilmestyy luonnollisestikin jo 23. päivä torstaina. Hintakin on nyt tiedossa; paketti maksaa 9,99 euroa. Ensi viikon tiistaina eli 21. päivä peliin ilmestyy lisäksi ilmainen päivitys.
If you boot up WipEout HD at around 5pm GMT, you will be prompted to download the update. It will add a number of new features and tweaks to menus of the game including a brand new statistics section, new redesigned ship and track select screens and some new community/online features.

Lähde: PlayStation.Blog
 
Ylös Bottom