Hyvin pitkälti samankaltainen peli, mutta HD:ssa on uusia pelitiloja (kuten Zone) ja tietysti nettipeli. Jos tykkäsi PS1:n WipEout-peleistä, pitää tästäkin.No jos niin voisiko joku selventää että eroaako tämä siinä hirveästi, tietysti krafiikkaa ja parempi fysiikka. Mutti siis ylipäätään? Eli onko radat saman tyyppisiä ja tälläin?
Tulossa on. (Ei kannata kysyä, milloin ilmestyy tai mihin hintaan, koska sitä ei ole vielä kerrottu.)Saisi tehä tästäkin levy version niin ostaisin ehkä.
Oikeesti mä en älyy kuinka jotkut pääsee edes tyylii 40 tasolla zonessa :O Puhumattakaa 75![]()
kannattaisiko alkaa reenaamaan jotain tiettyä nopeusluokkaa vai löytyykö jokaiselle nopeusluokalle tasaisesti pelaajia?
Näyttäisi vähän siltä, että hitaimmilla nopeusluokilla on eniten pelaajia mukana. Itse kun suosin Phantomia, niin meinaa peliseuran löytäminen olla aika mahdotonta lobbysta. Pakko vääntää aina oma huone, jonne odottaa pelaajia.
Näyttäisi vähän siltä, että hitaimmilla nopeusluokilla on eniten pelaajia mukana. Itse kun suosin Phantomia, niin meinaa peliseuran löytäminen olla aika mahdotonta lobbysta. Pakko vääntää aina oma huone, jonne odottaa pelaajia.
Onko vielä minkään laista tietoa, että millon levy versio tulossa?
Se 24. päivä on jenkeille, meille Fury ilmestyy luonnollisestikin jo 23. päivä torstaina. Hintakin on nyt tiedossa; paketti maksaa 9,99 euroa. Ensi viikon tiistaina eli 21. päivä peliin ilmestyy lisäksi ilmainen päivitys.Tuo päivä hieman ihmetyttää, miksi perjantai? käykö nyt niin, että paketti saadaan kumminkin vasta sitä seuraavana torstaina eli 30.7.? No, toivoa pitää, että tuo tulisi todellakin perjantaina![]()
If you boot up WipEout HD at around 5pm GMT, you will be prompted to download the update. It will add a number of new features and tweaks to menus of the game including a brand new statistics section, new redesigned ship and track select screens and some new community/online features.