Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onko foorumilla jotain ketjua, jossa voi puhua peleistä joille ei ole mitään järkeä perustaa omaa ketjuaan pienen pelaajakunnan vuoksi.

Olisin halunnut esim itse nyt kirjoittaa sanasen ABC Murdersista (Hercule Poirot), mutta ei sille sentään omaa ketjua kannata mun mielestä tehdä, kun foorumiltakin varmaan alle kymmenen sen ostanut. :D
Toisaalta, varta vasten pelille luotu aihekaan ei ole paha, jotta sen löytää myös myöhemmin esim. hakukoneiden avulla. Tuskin uudet aiheet kuormittavat foorumia sen enempää kuin yksittäiset viestit.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisin halunnut esim itse nyt kirjoittaa sanasen ABC Murdersista (Hercule Poirot), mutta ei sille sentään omaa ketjua kannata mun mielestä tehdä, kun foorumiltakin varmaan alle kymmenen sen ostanut. :D

\o_

Eihän ketjuilla tarvitse mitään vähimmäispituusrajoituksia olla. Aihe löytyy helpommin, kun se on omana ketjunaan, ja luultavasti kerää paremmin kommenttejakin. En ainakaan oitis keksi mitään haittaa uuden ketjun perustamisesta, kyllä foorumille mahtuu.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

\o_

Eihän ketjuilla tarvitse mitään vähimmäispituusrajoituksia olla. Aihe löytyy helpommin, kun se on omana ketjunaan, ja luultavasti kerää paremmin kommenttejakin. En ainakaan oitis keksi mitään haittaa uuden ketjun perustamisesta, kyllä foorumille mahtuu.

Samoilla aatoksilla. Yleisketju kerää väistämättä sinne myös keskustelua, joille löytyisi oma ketjunsa. Lopputulos on sillisalaatti. Parempi mielestäni vain tehdä oma ketju jos näkee asialle tarvetta. Ei tekemisen ilosta, vaan aiheesta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Sitä mitä yllä olevat herrasmiehetkin sanoivat. Eli rohkeasti vaan pelille ketjua kyhäämään.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pohdiskelin tossa avattuani Forza Horizon 3 kettingin, että mitenkä tuo Prefix etuliite. Kun tavallaanhan nyt usea tulevista XOne julkaisuista tulee myös Windows 10 kaupasta ladattavaksi PC:lle niin periaatteessahan se on Multi. Mielestäni kuitenkin tuo Xone etuliite toimii paremmin koska muuten kaikki olisi tulevaisuudessa Multi tai PS4.
Mikäs on päällystön mielipide?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pohdiskelin tossa avattuani Forza Horizon 3 kettinking, että mitenkä tuo Prefix etuliite. Kun tavallaanhan nyt usea tulevista XOne julkaisuista tulee myös Windows 10 kaupasta ladattavaksi PC:lle niin periaatteessahan se on Multi. Mielestäni kuitenkin tuo Xone etuliite toimii paremmin koska muuten kaikki olisi tulevaisuudessa Multi tai PS4.
Mikäs on päällystön mielipide?

Täältä ääni Xonelle, ellei Xone+Win:lle ole tulossa omaa prefixiä
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oma ehdotukseni on uusi tagi XBL tai Live, jonka alle voi sit niputtaa näitä outouksia.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onko foorumisoftaa tai viestieditoria päivitetty? Vai onko se Bill Gatesin syytä, että linkit toimivat jo tässä editorissa? Kun haluaa linkin jälkeen rivinvaihdon, puhelin/foorumisofta tulkitsee sen niin, että halusin klikata linkkiä. Ja viesti katoaa bittiavaruuteen.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onko foorumisoftaa tai viestieditoria päivitetty? Vai onko se Bill Gatesin syytä, että linkit toimivat jo tässä editorissa? Kun haluaa linkin jälkeen rivinvaihdon, puhelin/foorumisofta tulkitsee sen niin, että halusin klikata linkkiä. Ja viesti katoaa bittiavaruuteen.
Ei ole foorumisoftaa päivitetty miesmuistiin, eli syy tuollaiseen outoon käytökseen piilee jossain muualla.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

No johan nyt... En ole päivittänyt puhelintakaan, vaan silti editori näyttää ja tuntuu erilaiselta. Lisäkivana enterin painaminen tyhjän rivin alussa sulkee joskus välilehden. Pari päivää sitten kaikki oli kyllä ennallaan.

Edit: Selaimessa oli näköjään desktop-tila jäänyt päälle. Nyt mä sen vasta hokasin. Toiset sivut toimivat paremmin mobiilinäkymässä, toiset desktoppina.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Veikkaan, että tätä on ennenkin kysytty, mutta miten voin muuttaa tuon mun psn gamer id:n. Nyt joka mulla näkyy tossa on tuolta playstationin profiilisivulta, joka on about 10 vuotta si tehty. Tiedoista varmaa näkyy :). Edelleen kuitenkin sama nicki jolla pelaan vieläkin. Haluaisin kuitenkin muutettua sen niin, että näkyisi tuolta psnprofiles.com sivulta jossa hieman päivitetympi id. Vai pystyykö edes?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oli tuossa New 3DS XL kätösissä ja Zelda-session jälkeen ajattelin lukaista foorumia.

Näkyikin pelkkä valkoinen sivu. Osoitteen loppuun, eli konsolifin.net/bbs/ jälkeen tuli jokin mobiq-alkuinen, pitkä rimpsu. Sama tulos niin normiasetuksilla, kuin mobiilinäkymässä. Konsolifin.net kyllä toimii, joskin hitaasti. Hitaus saattaa kyllä johtua raudasta. Mutta itse foorumia en saa näkymään ollenkaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Onko profiilikuvan laittamisessa jotain häikkää, kun ei hyväksy millään kuvaa? Koko on molempien vaatimusten tasolla ja olen koittanut JPEG ja PNG kuvana. Valittaa, että "invalid file".
 
Onko profiilikuvan laittamisessa jotain häikkää, kun ei hyväksy millään kuvaa?
Rikkihän se(kin) on mennyt tuossa parin viikon takaisessa serverivaihdossa ja PHP-päivityksessä.

Halukkaat neitsytkoodarit, olkaapa jryihin yhteydessä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt kun Nintendo Switch hypemoottori lähti putputtamaan iloisesti niin täytyy varmaan keksiä prefix kyseiselle laitteelle.

switch
swi
swit
...?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Osaatteko sanoa, miksi siteadvisor.com antaa konsolifin.net :lle nykyään keltaisen huutomerkin seuraavanlaisella varoituksella:

This link is suspicious. We tested it and found potential security risks. Be careful.


Website Category:
Games, Potentially Unwanted Programs
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Osaatteko sanoa, miksi siteadvisor.com antaa konsolifin.net :lle nykyään keltaisen huutomerkin seuraavanlaisella varoituksella:

Vaikea sanoa, kun en tiedä, missä kohtaa ovat tuon skannanneet. Mutta muutamia ajatuksia.

Kun https otettiin käyttöön, meillä oli vielä http:lla ladattavia mainoksia. Kun suojatulla sivustolla ajetaan suojaamattomia skriptejä, tästä tulee turvallisuuspoikkeama. Tämä voi aiheuttaa hälytyksen. Meillä on edelleen sekä pääsivuston puolella että foorumilla linkkejä kuviin, jotka sijaitsevat http-palvelimilla. Tuon ei sinänsä pitäisi aiheuttaa muuta kuin ilmoituksen siitä, että sivulla on suojaamatonta sisältöä, eikä ole varsinaisesti turvallisuusuhka.

Noiden domainien uudelleenohjauksien kanssa on myös kaikenlaista kommervenkkiä. Mä olen tehnyt sellaisia korjauksia, että kun joku surffaa sivulle http://konsolifin.net tai http://www.konsolifin.net, pyynnöt ohjautuvat osoitteeseen https://www.konsolifin.net. Mutta on yksi erikois-case, jota en oikein ole osannut ratkaista. Jos avaa sivun https://konsolifin.net, web-server lähettää ihan ensimmäiseksi varmenteen, joka kuitenkin pätee vain osoitteelle www.konsolifin.net. Tuo puuttuva www aiheuttaa poikkeaman, enkä ole keksinyt, miten voisin ohjata pyynnöt turvalliseen osoitteeseen ennen kuin tuo varmenne käsitellään.

Jos on joku noheva Apache-admin linjoilla, niin apua otetaan vastaan...
 
Ylös Bottom