Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Tietäiskö kukaan voiko g25 kääntösädettä muuttaa gt5 prologuessa, vai meneekö se auton mukaan? Asennuslevy tuli tietokoneelle, mutta sillä ei taida tehdä mitään ps3 käytössä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mua ei nettipelis vituta mikään muu penalty, kuin se et joku tönäsee sut radalta ulos ja saat siitä "oikaisun" takia penaltya. WTF! Saattaa mennä jo siihen spinnailuun monia sekuntteja ja sit ku pääsee radal ni puskee 5 sekkaa sakkoa :p
Muuten loistomeno.

Ottaa päähän noi mutkassa sisäpuolella olevien tönäsyt,vaikka jätät puol rataa niitten kulkemiseen niin sieltä tönivä jatkaa matkaa ja sä jäät rullaamaan.Oisko tossa semmonen että peli lukee kaasun päällä oloa,jos sä meet tasa kaasulla ja sisällä olevalla kaasu pois päältä koska tullut sinne esim. liian kovaa ja menee jo vaikka jarruttamalla?

Prologuessa on pelin säädöissä(quick tune) ratille kääntösäteen säätö,itellä G25,en vaan oo koittanu vaihtaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Hiikeri, pistin sulle kiritystä arcade time trialiin gt-r:lla + lontoolla.
Huomasin :)
Koittelin tota uudelleen 30min illalla mutta enpä päässyt kuin 6/1000s. päähän omastani parhaasta.

Ei ollut oikein motivaatiota nyt tota hangata, kun nyt on mennyt 3 iltaa ja 3 yötä pelkästään Onlinessä PP650 High Speed Ringiä ajellessa!
2 ekaa päivää ajelin tota F430:lla ja tuntui että meneepäs noi Lotus Elitet ohi että heilahtaa.

Piti itsekkin iltasella ostaa sitten tollainen ja rupeta hankaamaan ja omia setuppeja hiljalleen etsien, reilu 4 tuntia meni tuntumaa etsiessä ja nyt on löytynyt mun omalle ajotyylilleni sopivat setupit.
Mitä olen tota Onlinessa hangannut nyt jtn. 20 tuntia, niin äsken sain sellaisen 5 kierroksen ajan jollaista en ole kertaakaan muilla pelaajilla nähnyt, ja pelejä on useita satoja siis.

Pääsin lähtemään 1:nä, mutta kukaan ei ohittanut mua eli en todellakaan kertaakaan saanut apuja imusta vaan koko ajan pelkkää omaa ajoa kärjessä. Aikana 5.59.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Update, PP650 High Speed Ring, 5.58:0, ja tuli vielä maalisuoralla vakava vaihtovirhe kun 4:lta menikin 3:lle eikä 5:lle kuten oli tarkoitus. Muuten olisi tullut matala 5.57...:p

Uudeksi parhaaksi single lapiksi samalla 1.09.xx aika.
 
Vastaus: GT5 Prologue

mitä kisoja yleensä ajatte netissä ja millä autolla? sitä vaa et missä ne suomalaiset vääntää oikeen :D jos pääsis joskus samaan peliin... ei hemmetti noita tehokkaita jenkkirasseja, on kyllä oikeeta työtä saada pysymään radalla, kokoajan meinaa perä irrota... kyllä nuo neliveto turbo japsit on mun makuun :D .. onko muute GT-R vai audi R8 parempi radalla? en oo vielä ostanu R8:a
 
Vastaus: GT5 Prologue

mitä kisoja yleensä ajatte netissä ja millä autolla? sitä vaa et missä ne suomalaiset vääntää oikeen :D jos pääsis joskus samaan peliin... ei hemmetti noita tehokkaita jenkkirasseja, on kyllä oikeeta työtä saada pysymään radalla, kokoajan meinaa perä irrota... kyllä nuo neliveto turbo japsit on mun makuun :D .. onko muute GT-R vai audi R8 parempi radalla? en oo vielä ostanu R8:a
Kyllä GT-R ounaa R8:sia. Ei ainakaan vielä ole tullut vastaan R8:sia joka olis tullut ohi. :D
Tulee vaan noi Fordit, GT-R:n ohi että heiluu.

e. Onko sille Logitechin GranTurismo -ratille päivää? Joskus huhtikuussa?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pääosin on tullut väännettyä PP650 Suzukaa ja Fujia, F430-nimisellä autolla on vielä pärjännyt ihan mainiosti. Ja toiseen kysymykseesi, GT-R on kyllä parempi noista kahdesta.

Edit: Nyt juuri kohti tilken luomusta Fujilla, mukaan vaan.

Edit 2: eioo porukkaa :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Prologuessa on pelin säädöissä(quick tune) ratille kääntösäteen säätö,itellä G25,en vaan oo koittanu vaihtaa.

Tuo vaikuttaa siihen kuinka pitkälle auton renkaat kääntyvät kun ratti on ääri asennossa. Ilmeisesti ei säädy G25 ratin kääntösäde vaikka tuota muuttaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuo vaikuttaa siihen kuinka pitkälle auton renkaat kääntyvät kun ratti on ääri asennossa. Ilmeisesti ei säädy G25 ratin kääntösäde vaikka tuota muuttaa.

Eli tietenkin myös sitä kuinka nopeasti renkaat kääntyy, koska silloin samalla ratin kääntömäärällä renkaat liikkuu isomman määrän.
 
Vastaus: GT5 Prologue

mitä kisoja yleensä ajatte netissä ja millä autolla? sitä vaa et missä ne suomalaiset vääntää oikeen :D jos pääsis joskus samaan peliin... ei hemmetti noita tehokkaita jenkkirasseja, on kyllä oikeeta työtä saada pysymään radalla, kokoajan meinaa perä irrota... kyllä nuo neliveto turbo japsit on mun makuun :D .. onko muute GT-R vai audi R8 parempi radalla? en oo vielä ostanu R8:a

High Speed Ringillä GT-R hakkaa R8n. Itse en ole audilla ajanut, mutta niin heittämällä niistä kyllä mennään mutkissa ja suorilla ohitse. Eilen oli GT-R päivä, tänään voisi kokeilla F430 tai F40 pari tuntia onlinea.


Mitenkäs nettipelien hosting menee?
Joininglistan ykkönenkö on hosti, jotenkin tuntuu, että kun siihen pääseee ykköseksi niin pelikin pyörii paremmin. 24/2 yhteys minulla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Empä osaa hostia sanoa. Luulempa että sitä ei saa selville muuta kuin katsomalla kaistojen vilkkautta ja siitä päättelemällä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Mitenkäs nettipelien hosting menee?
Joininglistan ykkönenkö on hosti, jotenkin tuntuu, että kun siihen pääseee ykköseksi niin pelikin pyörii paremmin. 24/2 yhteys minulla.
No niinhän se menee. Jos ei alkavaa kisaa löydy, luo peli kisan jota itse sitten hostailee. Itelle tulee lähes joka kerta että creating match, kun ei sopivaa kisaa löydy. Omalla 5/2M kaistalla hostailee sen 12 auton kisoja.
 
Vastaus: GT5 Prologue

En tajua miten jotku osaa driftata esim RX-7 kanssa..lähtee heti lapasesta. Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR on mun mielestä driftaamiseen ihan älyttömän hyvä auto...ei tarvii paljoo rattia kääntää kunnes auto on jo linkussa ja sitten kun alkaa mennä jo yli niin kytkin pohjaan ja isompaa vaihdetta silmään : )
 
Vastaus: GT5 Prologue

Padimiehet huomio! Ilman mitään ajoapuja ajavat, millä olette ajaneet nuo S-luokan 700-kisat? Esim. Suzukassa tuntuu että takavedot ei pysy hanskassa millään sitä viittä kierrosta kun pitäisi tosissaan mennä. Nyt olen koittanut vähän sillä Mine's (vai mikä se oli) Skylinellä ajaa, mutta ei tunnu oma vauhti riittävän kolmen sakkiin. Argh, kun ei vielä finanssipolitiikka anna periksi ratin hankkimista, on se sen verran tuskaista tuo tehokkaiden takavetojen ajaminen padilla. Itsellä kaasu/jarru on R2/L2 ja auto kääntyy vasemmasta tatista, jos noilla on jotain merkitystä..
 
Vastaus: GT5 Prologue

ok, myönnetään, en hirveesti jaksanut ettiä tähän kysymykseen vastausta. kummiskin siellä 70 sivun hujakoilla tämäkin thread.;)

eli, mikäs ratti tähän peliin kannattaa hankkia. oon tossa katellu ja joku logishit driving force pro näyttäisi ja kuulostaisi nimensä mukaan aika prolta. onko se tämän hetken paras ja onko uutta tulossa kuinka pian?

kiitokset tietäjille:eek:

ps. ja mikäs ero on DF pron ja DF exin välillä?
 
Vastaus: GT5 Prologue

ok, myönnetään, en hirveesti jaksanut ettiä tähän kysymykseen vastausta. kummiskin siellä 70 sivun hujakoilla tämäkin thread.;)

eli, mikäs ratti tähän peliin kannattaa hankkia. oon tossa katellu ja joku logishit driving force pro näyttäisi ja kuulostaisi nimensä mukaan aika prolta. onko se tämän hetken paras ja onko uutta tulossa kuinka pian?

kiitokset tietäjille:eek:

ps. ja mikäs ero on DF pron ja DF exin välillä?

Jos parhaan haluat niin eiköhän se ole Logitech G25. Hintakin sen mukainen.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/48888
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sulta se näytti tänään löytyvän,mutkassa 'heittämällä' musta ohi.Ja se on sen vika,liian hyvä!Kisoista tulee ykstyyppi kisoja.
Ja nettihän toimii teknisesti paljon paremmin kuin jpn versiossa.

joo ton kaarreajo ominaisuudet on ihan älyttömät, siihen lisäks olematon paino niin kyllä mennää mutkissa niin et ei oo leseitä muilla. lopetin ton highspeed ringin vetämisen kun siinä on aina voittaja lotuksella. Tän yhden jätkän aika alle 6min on kyllä kova totaali, en oo minäkää nähny alle 6min alituksia. yleensä voitto heltiää ajalla 6.8-6.11 min ajoilla. Fujia oon ite ruvennu työstään, siihen tolle lotukselle on kyllä vaikee löytää YLIvoimasia säätöjä kun pääsuora on noinkin pitkä. Saako udella millä säädöillä porukka on sitä hakenu?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Padimiehet huomio! Ilman mitään ajoapuja ajavat, millä olette ajaneet nuo S-luokan 700-kisat? Esim. Suzukassa tuntuu että takavedot ei pysy hanskassa millään sitä viittä kierrosta kun pitäisi tosissaan mennä. Nyt olen koittanut vähän sillä Mine's (vai mikä se oli) Skylinellä ajaa, mutta ei tunnu oma vauhti riittävän kolmen sakkiin. Argh, kun ei vielä finanssipolitiikka anna periksi ratin hankkimista, on se sen verran tuskaista tuo tehokkaiden takavetojen ajaminen padilla. Itsellä kaasu/jarru on R2/L2 ja auto kääntyy vasemmasta tatista, jos noilla on jotain merkitystä..


Ei se Mine's Skyline kulje ratillakaan S-luokan loppukisoissa jos se ollenkaan lohduttaa.
 
Ylös Bottom