Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Kumpi kannattais ostaa Ford GT LM spec 2 vai lotus elise 111r/tuned?

Itse ainakin suurimman osan noista S-luokasta ajoin normi Ford GT:llä. S-1, S-7 ja S-10 ne kannattaa näköjään ajaa Lotuksella. Eli kummastakin on yhtä pakjon hyötyä. Ostin ite kummatkin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse vedin Mine's Skylinellä ja Elise 111R:llä S kisat. Onko se F40 muiden kuin minun mielestä aivan p*rseestä koko auto? Oli hienoa tuhlata 450 000 p*skaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse vedin Mine's Skylinellä ja Elise 111R:llä S kisat. Onko se F40 muiden kuin minun mielestä aivan p*rseestä koko auto? Oli hienoa tuhlata 450 000 p*skaan.

F40 on upea auto, mutta pitää muistaa että se on valmistettu vuonna 1992. Se on loistava mutkaisilla radoilla, ei esim. Daytonalla.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Jopas muuttuu pelin luonne, kun ottaa absit pois, ihan must online kisoihin. Tulee jarrutuksiinkin enempi mahdollisuutta virheisiin ja peliin särmää. Enää ei mennä kiskoilla. On kylla kiva pyrähdys etiäpäin tapahtunut simulaatiossa sitten japaniversion julkaisun. Tuntuu myös, että japaniversion yliliukkaat autot s-renkailla on nyt saatu lähemmäs todellisuutta. Tosin tämä kaikki vain nissanin gt-r 07:een perustuen s2 renkailla time trialeissa. Pitäisi testata miten ferrari f430:en kulkee uudella simulaatiolla.

Osuit juurikin asian ytimeen. ABS:n poissaolo on ainakin itselleni ehkäpä suurin haaste vaativia ratoja ajettaessa (Daytonan 1. mutkan jarrutus on melkoisen mielenkiintoinen). Toivoisin jatkossa expert-tason kisoja, joissa ABS ja TC ovat kiellettyjä. ABS:stä hyötyy kyllä Online-kisoissa, mutta en ole tähän mennessä sitä juuri käyttänyt. Kuskien taso on usein ilahduttavan hyvä, Simo h:n (Simo-F1SM) kanssa on jo monet hienot taistelut nähty. PP-kisoissa autovalinta näyttää olevan kaiken avain. Usein kevyemmistä autoista on enemmän iloa, varsinkin Suzukan kaltaisilla teknisillä radoilla.

Omia suosikkejani netissä PP650-kisoja ajellessa ovat tällä hetkellä F430 ja Mine's GT-R, vaikka esim. 111R luultavasti nopeampi onkin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onko se F40 muiden kuin minun mielestä aivan p*rseestä koko auto? Oli hienoa tuhlata 450 000 p*skaan.

Elä jumalaut' mollaa mestariteosta! Itsellä ei vielä tuota Eurooppa-versiota löydy, mutta tiedän kokeilemattakin että se on mahtava ;)

Tulis jo se G25, tulis jo se G25, tulis jo se G25.. Syyhyttää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Tuned Elisestä tullut noobi tykki,nopea ja helppo,mut silti jätkät vetelee pitkin seiniä+yritä siellä sitten herkemmillä takavetosilla ajella mukana(online).Joko Tuned Elise tai 4-veto puskee sut ulos.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oliko jotain vinkkejä kun päivitys ei vaan tule, maksimissaan palkki piteni n. 2 millimetria. Kokeillu olen n. 60 kertaa? Alkaa aina ihan nollista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Oliko jotain vinkkejä kun päivitys ei vaan tule, maksimissaan palkki piteni n. 2 millimetria. Kokeillu olen n. 60 kertaa? Alkaa aina ihan nollista.

Miten se ei tule ilmenee? Tuleeko virheilmoitus? Vaikka se palkki alkaa aina alusta niin oikeasti lataamista jatketaan siitä kohtaa mihin lataus jäi kesken.

Mulla kesti päivällä ~2.5h kun latas päivityksen. Onnistu ekalla kerralla suoraan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

sanokaa tolle Elise 111R/tuned autolle jotku säädöt mil pääsen s10:n läpi.

Mä menin sen kyllä ihan perus säädöillä. :o

Alussa tuntuu että ekat pääsee koko ajan kauemmaksi, mutta kun jaksaa vain ajaa loppuun niin pääsee ohi. Mä pääsin vikan kierroksen lopussa ekasta ohi. :eek:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Yksi kisa enää jäljellä ja pitäis hankkii massit siihen Ferrariin. Ei jaksais millään hakkaa rahakisaa. Niin ajelen automerkkien kisoja ja hankin rahaa... :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Miksi keräätte muutenkaan rahaa jostain yhdestä kisasta hinkuttaen kun sitä voi kerätä mielenkiintoisemmallakin tavalla. Mulla on neljä autoa joilla pärjää S sarjan kisoissa jos ajaa kieli keskellä suuta, niillä kun ajaa jokaisella noi kisat kullalle niin johan on äkkiä rahat kasassa vaikka mihin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos Prologue mitenkään yhteydessä lopulliseen peliin, eli saako Prologuen autoja/rahoja tai vastaavaa sitten automaattisesti GT5:seen?
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos Prologue mitenkään yhteydessä lopulliseen peliin, eli saako Prologuen autoja/rahoja tai vastaavaa sitten automaattisesti GT5:seen?
Aiemmista esiversioiden tallenteista on saanut koko peliin yleensä rahaa ihan hyvän määrän joten eiköhän tässäkin ole niin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Miten se ei tule ilmenee? Tuleeko virheilmoitus? Vaikka se palkki alkaa aina alusta niin oikeasti lataamista jatketaan siitä kohtaa mihin lataus jäi kesken.

Mulla kesti päivällä ~2.5h kun latas päivityksen. Onnistu ekalla kerralla suoraan.
Juu se pukkaa het "occured erroria" jonkun puolen minuutin latauksen jalkeen ja sanoo jotain download failed. Vai pitaakse siihen viela jattaa olemaan. Blueray on kyseessa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt on S-luokan kisat ajettu. Hinkkasin äske n. tunnin verran sitä S-luokan Daytonan kisaa, josta saa 3,250,000 Cr (eli Pal-versiossa 32,500Cr(?)). Kylhä siinä sai aika nopeesti rahat F40:n, mutta vielä pitäisi hinkata rahat Formulaan... Huhhuh. :o
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onks kenelläkään tietoa millainen toi Art Morrison on? Ihan sairaan nätti auto ei voi muuta sanoa. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Nyt on S-luokan kisat ajettu. Hinkkasin äske n. tunnin verran sitä S-luokan Daytonan kisaa, josta saa 3,250,000 Cr (eli Pal-versiossa 32,500Cr(?)). Kylhä siinä sai aika nopeesti rahat F40:n, mutta vielä pitäisi hinkata rahat Formulaan... Huhhuh. :o

Jep, sama tääl. No eiköhän toi formula oo autotallissa ensi viikolla.:)
 
Ylös Bottom