Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko muilla ollut semmoista ongelmaa pelin kanssa että ruudun kumpaankin reunaan jää osa kuvasta piiloon? valikot näkyy ihan asiallisesti mutta kun radalle menee niin kummastakin reunasta on noin puoli senttiä piilossa.
Tuskinpa johtuu itse pelistä.Onko muilla ollut semmoista ongelmaa pelin kanssa että ruudun kumpaankin reunaan jää osa kuvasta piiloon? valikot näkyy ihan asiallisesti mutta kun radalle menee niin kummastakin reunasta on noin puoli senttiä piilossa.
Tuskinpa johtuu itse pelistä.
Sulla varmaan ruudun skaalaus-asetukset kusee. Eli varmasti uupuu myös valikoissa, muttet sitä huomaa kun "sivuilla" on pelkkää mustaa.
Jos ruutusi on aito 16:9 eikä esim. harvinainen 15:9 PC näyttö niin ruudussasi joku 15:9 venytys päällä...tai jopa 14:9...
Onko online kisoissa mahdollista kommunikoida muiden pelaajien kanssa pelin käydessä?Itse en ole onnistunut chattailemaan muiden kanssa muutoin kuin sammuttamalla konsolin ja käynnistämällä sen uudestaan ja näin pääsen ps3 päävalikon postilaatikosta lukemaan/lähettämään viestejä(ei voi olla näin hankalaa!).Pelinäkymän oikeaan ylälaitaan tulee kyllä ilmoitus,kun viesti tulee toiselta pelaajalta,mutta en ole löytänyt muuta keinoa vastata(tai kirjoittaa itse viestejä muille online pelaajille) siihen takaisin kuin yllä kerrotulla tavalla.Käytössä Logitech DRIVING FORCE PRO ratti sekä LOGITECH CORDLESS MEDIABOARD PRO näppäimistö.
Kiitos Larzi&kumppanit vastauksista!(Ajattelinkin,että toimintoon täytyy olla joku yksinkertaisempi konsti!)Pelissä ei voi keskustella äänen kera. Konsolia ei todellakaan tarvitse sammuttaa jos haluaa viestitellä. Riittää että painaa ps-näppäintä ja menee postilaatikkoon jne... Voit myös käynnistää äänichatin tai tavallisen chatin pleikkarillasi. Huomattavasti helpompaa kuin mailien lähettely edestakaisin. Peli pyörii edelleenkin taustalla voit palata siihen painamalla ps-näppäintä uudestaan.
(eikä löydy muuten LOGITECH:n näppäimistöstäkään!)
When using a USB keyboard with the key for input on a PlayStation 3 console, pressing the Windows key performs the same action as the PS Button on the Sixaxis Controller, opening the XrossMediaBar.
Olikohan tuo windows-nappi (vai miksikä tuota kutsutaan ) mikä toimittaa PS-napin virkaa näppiksellä... en mene varmaksi sanomaan kun viimeksi käytin näppistä puolisen vuotta sitten, saattaa olla myös joku F1-F12 näppäimistäkin.
Edit: näinhän se oli, kun pikaisesti googlasin:
Windows key - Wikipedia, the free encyclopedia
On their Japanese website, Polyphony Digital has formally announced they’ll be pulling the plug on GT5 Prologue’s servers June 30th of this year.
The game will, of course, still be playable offline (so you can take advantage of that super-secret “Special” mode), but online play and the in-game leaderboards will no longer be functional. It is not clear if the “Spec III” update will still be available to download for older copies of the game from Polyphony Digital’s servers.