Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minä kaipaisin uusia karttoja ja päivityksiä peliin, koska vielä on paljon korjattavaa.

- Lobbyyn Mute
- Uusia pelimuotoja
- Uusia karttoja

Noilla kolmella asialla peli paranisi entisestään ja sitä vielä jaksaisi tahkoa.

Onko pelaajakunta vielä kovinkin aktiivista kun on alkanu tulla vähän ikävä. Myin aikoinaan pois enkä ole uusia mappejakaan nähnyt ajattelin käydä tässä joku päivä nappaamassa goty editionin. Onko mitään tähän verrattavaakaan tullut? (bf?) Oli se vaan pirun viihdyttävä peli, mutta alko samojen mappien jauhaminen kyrsimään. Onko uudet mapit viihdyttäviä?

Onko pelaajakunta vielä kovinkin aktiivista kun on alkanu tulla vähän ikävä. Myin aikoinaan pois enkä ole uusia mappejakaan nähnyt ajattelin käydä tässä joku päivä nappaamassa goty editionin. Onko mitään tähän verrattavaakaan tullut? (bf?) Oli se vaan pirun viihdyttävä peli, mutta alko samojen mappien jauhaminen kyrsimään. Onko uudet mapit viihdyttäviä?

Lähes joka ilta löytyy mun listoilta 10-15 pelaajaa , varmaan on enemmänkin mutta kun ei kaikki ole listoilla ! Uusissa mapeissa mielestäni kaikki ovat pelattavia joskin makuasiahan se on !

Socomia odotellessa !

Olen tässä viimeaikoina pelaillut m40+acog yhdistelmällä kun sitä kovasti kehuttiin. Täytyy myöntää, että pienen harjoittelun jälkeen tämähän on yllättävän hauska yhdistelmä:cool:
Tavalliset aseet on ruvennut jo kyllästyttämään.

Onko kellään kokemusta Barret + acogista? Onko se yhtä tehokas/hauska? Itselläni tuo ei ole vielä auki...

EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=MMcFManT2gE&fmt=18

Tuon perusteella näyttää ainakin toimivan vallan mainiosti.

Ite ku sain kultasen dragunovin.Oon siitä asti pelannu aina silleen että iha sama mikä snipu mut siihen kiinni agog.Yleensä pelaan M40+bandolier+stopping power+steady aim.

Ja on toi barrettiki hyvä tolla agogilla.Mut minusta silti parempi on m40 agogilla.

Mitenkä yleistä tuo cheattaaminen on nykyään onko patcheillä korjattu, kun tuolta tubesta löytyy noita videoita. Unlimited ammo, no reload etc.

Mitenkä yleistä tuo cheattaaminen on nykyään onko patcheillä korjattu, kun tuolta tubesta löytyy noita videoita. Unlimited ammo, no reload etc.
eipä kyllä oo mulla ainakaan tullu cheettareita vastaan, oiskohan ne sit puucee puolelta ne videot?

kyllä ne ps3 oli. Kopioitiin tikulle savegame data ja muokattiin pc:llä

Singleplayeriin on noita chiittejä. Ei tietääkseni PS3:lla oo ainakaan nettipelis mitään sen kummempaa, kun glitchit.

Kai tämän voisi sitten huomenna käydä hakemassa. Lisätkää friends listaan jos peliseura kelpaa.

Ite oon ruvennu passaamaan kaikki ns. sniperi mapit... voi sietää niitä ketkä majottautuu johonki makaamaan ja sieltä vaan takuttaa. Tänäänki tuli mitta täyteen overgrowth mapissa ku 5/6 makas jossai nurkassa. Kukin tyylillään mutta onneks noita ei tarvii sietää ku voi lähtee pelistä heti kun ei miellytä.

Sitte kun Aakokkiin kyllästyy niin lähitaistelu snipun normitähtäimellä on uusi haaste :)

Monennellako prestigellä te olette?

- Itse olen kahdeksannella ja tällä hetkellä level 30.

Entä mikä KD. Ratio?

- Itselläni 1.52

Entä Win Ratio?

- Itselläni vain 0.82

Entä mikä KD. Ratio?

- Itselläni 1.52

Entä Win Ratio?

- Itselläni vain 0.82

Monnennellako prestigellä olette?

-Olen 10. prestige lvl 55.

Mikä KD. Ratio?

-Itselläni 1.04

Entä win ratio?

-Itselläni 0.95

Mukava kysely. :)

Nämä statsit taas eivät kerro todellisista pelikyvyistä mitään. No ehkä vähän viitteitä antavia.

Nämä statsit taas eivät kerro todellisista pelikyvyistä mitään. No ehkä vähän viitteitä antavia.

Eihän kukaan ole väittänytkään, että ne kertoisivat jotain pelikyvyistä.

Yritätkö uskotella itsellesi jotain?

Monnennellako prestigellä olette?

-Olen 10. prestige lvl 55.

Mikä KD. Ratio?

-Itselläni 1.04

Entä win ratio?

-Itselläni 0.95

Mukava kysely. :)

No yritin vähän luoda keskustelua, kun tämä aihe alkaa jo pikkuhiljaa olla kuollut kun nelososa joutuu muutenkin pian eläkkeelle.

Kunnioitukset tälle pelille, monta hienoa hetkeä on koettu. Sniff, surullinen hetki...

Entä mikä KD. Ratio?

- Itselläni 1.52

Entä Win Ratio?

- Itselläni vain 0.82

- Viidennellä prestigellä, level on jotain 43-44, ei nyt tarkalleen muista.

- K/D-ratio on tällä hetkellä 1.35.

- Win-ratio on nyt vaivainen 0.67.

Eihän kukaan ole väittänytkään, että ne kertoisivat jotain pelikyvyistä.

Yritätkö uskotella itsellesi jotain?

Hö, ei omissa statseissa ole mitään vikaa, hyväthän nuo ovat.
Pelityylistä voi kyllä päätellä jotain noista. :)

Ylös Bottom