Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Ajattelin tässä nyt ilmotella että olen löytäny tavan jolla saa virtuaalisen 7.1 äänet tulemaan headsetistä ja samalla voi puhua mikkiin.
Kun CoD4:ssa ei saa millään usb-äänikortilla mielestäni peliääniä tulemaan kuulokkeista.
Joten tässä minun hook-up:
1. Tarvitset kaksi puolisen äänijohdon.
Audio Input Kaapeli
2. Tuon jälkeen laitat äänijohdon toisen pään kiinni telkkarin kuuloke kohtaan.
3. Piuhan toinen pää menee PC:n taakse (siniseen) Line-in kohtaaan.
4. äänikortti kiinni PC.
Äänikortti
5. Headset kiinni äänikorttiin.
6. PC:n ääniasetuksista räpläät niin että äänet tulee kuulokkeista.
7. älä laita mikki piuhaa kiinni äänikorttiin, vaan laita se USB-adapterin kautta Ps3.
8. PS3 ääniasetuksista
Input : USB device ja
Output: System Default Device
Tämä kokeilu on itsellä vielä keskeneräinen kun en vielä omista äänikorttia tarvitsevaa 7.1 headsettiä. (Tänään minun pitäisi saada ne)
Jännä juttu: Kuulen samalla myös PC:ssä tapahtuvat äänet yms. esim. MSN äänet ja tuollaiset. Tuostahan on haittaa pelatessa, mutta ties vaikka siitä joku keksii jonkun hyödynkin. Eli suosittelisi sammutamaan PC:stä kaikki ääniä tuottavat ohjelmat ennen pelaamista.
Mutta tällä hetkellä kokeiluna ilman äänikorttia, ja headsetin piuha kiinni PC:n takana olevassa kohdassa, ja asetettu niin että ne on kuulokkeina/kaiuttimina.
Oman tekniikan urani aikana, luulisin että tämä toimii, en ole 100% varma. Mutta tänään pääsen kokeilemaan. Muokaan tätä viestiä tuloksistani.