Riippuu täysin lukumääristä. K/D-ratio lasketaan sadasosan tarkkuudella, joten noustakseen 1.07:ään, pitää suhdeluku olla vähintään 1.065. Eiköhän ne ihan normaaleja pyöristyssääntöjä kuitenkin käytä.Paljon tossa K/D ratiossa tarvii aina tappoja että nousee. Mulla on nyt 1.06 ja kills: 19868 deaths: 18684 niin jos joku osais sanoo paljon se on aina et nousee pykäläl.
Jes. Nyt ei tartte taas pelätä tuleeko jätkät turbolla vai tulee sd peli 9vs9.Hei hei hakkerit ja turbo nappulat, kohta varmaan EUseenkin tulee tämä pätsi
Infinity Ward • View topic - IW ruined Cod4 with 1.40
Jes. Nyt ei tartte taas pelätä tuleeko jätkät turbolla vai tulee sd peli 9vs9.
2asiaa.
1. mikä on turbo?
2. ei se ainakaa mua haitannu ku SD:ssä oli 18pelaajaa.
Nii mutta valitettavast nopeet sormet omaavat joutuu kärsimään kun hakkerien eston lisäks se patchi rajottaa miten nopeesti semi auto aseilla voi ampua.
Onks kellään silleen et on aina joko Speznaz tai Opfor. Ärsyttää ihan sikan se et voin olla amerikkalaisten puolel vaan jos joku lähtee keskeneräsestä matsista S.A.S:sin tai Marinesien puolelta. Onks kellään muulla tätä ongelmaa.
Suurin miinus tuossa on vain 10 pelaajan nettipeli. Niinkin suuri että taitaa peli jäädä kauppaan. Jo Heroes 2:ssa oli 32 pelaajan nettipeli, joka toimi ihan moitteetta.
Siltikin, pelatessa Livessä MW:a sitä aina välillä haikailee Wiimoteohjauksen perään.
Oikeesti, tämän takiako te täällä itkette? Eipä se patch pahemmin sitä fire ratea muokannut, jos siis ei käytä rapid firea. Aika samalla tavalla tuolla dessulla voi ampua kuin aiemminkin, jos siis ei ole sortunut käyttämään modattua ohjainta. Itse tykkään siitä että pistooleja ei voida käyttää samalla tavalla kuin konekiväärejä, sillä niin ei voi tehdä todellisuudessakaan. Haluaisin nähdä sen ihmisen joka ampuu sekunnissa lippaan tyhjäksi dessulla.
Oikeesti, tämän takiako te täällä itkette? Eipä se patch pahemmin sitä fire ratea muokannut, jos siis ei käytä rapid firea. Aika samalla tavalla tuolla dessulla voi ampua kuin aiemminkin, jos siis ei ole sortunut käyttämään modattua ohjainta. Itse tykkään siitä että pistooleja ei voida käyttää samalla tavalla kuin konekiväärejä, sillä niin ei voi tehdä todellisuudessakaan. Haluaisin nähdä sen ihmisen joka ampuu sekunnissa lippaan tyhjäksi dessulla.