Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noooo, tämän pelin SD:ssä puolustajien kannattaa kämppiä. Juuri niiden askeläänien takia. Ainakaan ei kannata yksin lähtee hakee sitä vastustajan viimeistä veijaria. 4 vs. 1 ylivoima onkin yht'äkkiä 1 vs. 1 kun omat käy tappoa hakiessaan vain tapattamassa itsensä. Publalla nyt tätä näkee lähes joka pelissä, klaanimatseissa ei. Ainakaan vähänkään osaavaan porukan pelatessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja se askel-äänien kuuluminen on kaikille sama. Eriasia miten sitä jokainen voi ja pystyy käyttämään hyväksi. Cod4 tarvii kunnon luurit jos ei halua antaa tasoitusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja se askel-äänien kuuluminen on kaikille sama. Eriasia miten sitä jokainen voi ja pystyy käyttämään hyväksi. Cod4 tarvii kunnon luurit jos ei halua antaa tasoitusta.

Itse en koskaan edes kuuntele codien nettipeleissä ääniä :D Enkä ainakaan omasta mielestä mitään suurta tasoitusta anna...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse en koskaan edes kuuntele codien nettipeleissä ääniä :D Enkä ainakaan omasta mielestä mitään suurta tasoitusta anna...

Samaa mieltä! Minäkään en kuuntele äänet täysillä että tulee nurkan takana äijä vai ei... Ja jos haluaa kuunella äänet ihan helevetin hyvin, niin ostakaa sellaiset sadan euron maksavat kuulukkeet.

EDIT: Ei ehkä satasta maksa..? :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Samaa mieltä! Minäkään en kuuntele äänet täysillä että tulee nurkan takana äijä vai ei... Ja jos haluaa kuunella äänet ihan helevetin hyvin, niin ostakaa sellaiset sadan euron maksavat kuulukkeet.

Publalla se nyt on ihan sama millä pelaat ja miten pelaat, matseissa nyt kannattaa vaan ottaa kaikki hyöty irti mitä rehellisesti saa eli tyhmyyttä se on jos ei edes askeleita viitsi kuunnella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse en koskaan edes kuuntele codien nettipeleissä ääniä :D Enkä ainakaan omasta mielestä mitään suurta tasoitusta anna...

Publalla nyt voi pelata välillä vaikka silmät kiinni eikä kaikki siellä (aloittelijat) saa siltikään hengiltä.. :rolleyes: Nappi pohjassa spreijailevat LMG:n kans.. :D

PurpleHaze jo mainitsikin nuo klaanimatsit, niissä tilanne on aivan eri, kun vastassa on (yleensä aina) paljon kovempia pelaajia. Itse pelailen lähinnä noita suomiturnauksia/liigoja ja matseja on kuitenkin sen verran vähän etten viitsi ostaa yli 100 euron kuulokkeita, vaikka niillä tilannetta ehkä tasottaisikin.. Huvin vuoksi tätä pelataan, en mä ala "varusteurheilemaan".. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja se askel-äänien kuuluminen on kaikille sama. Eriasia miten sitä jokainen voi ja pystyy käyttämään hyväksi. Cod4 tarvii kunnon luurit jos ei halua antaa tasoitusta.

Siis on mulla kuulokkeet (sharkoonit), mutta tämä juttu nyt lähtikin siitä, kun pelasimme privatea niin huomasin, että jannut odottaa mua kulman takana ja minä niitä, se että askeleet kuuluvat kauas vaikuttaa minun pelityyliini selvästi verrattuna johonkin MW2:seen tai Black Opsiin.

E:typo
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siis on mulla kuulokkeet (sharkoonit), mutta tämä juttu nyt lähtikin siitä, kun pelasimme privatea niin huomasin, että jannut odottaa mua kulman takana ja minä niitä, se että askeleet kuuluvat kauas vaikuttaa minun pelityyliini selvästi verrattuna johonkin MW2:seen tai Black Opsiin.

Nih, et voi suoraa vaa joksennella syliin koska vihollinen kuulee, vaan joudut oikeasti yllättämään* sen kaverin tai sitten tyydyt istumaan. Ja sitten voi tulla sellanen asema sota kun kumpikaan ei uskalla/osaa tehdä aloitetta. Myös tämän vuoksi on kiva että flashit ja smoket ei paljasta hitmarkerilla oliko siellä nurkantakana/huoneessa joku.

(*outplayed)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen käväsin pelaamassa muutaman pelin.. Pelasin snaipalla lähes koko ajan ja jokasessa TDM olin top3 +statseilla. :) Eikä kyllä mennyt hermoja enemmänkin nauratti kuinka taitoni ovat hävinneet.

btw. ihimset sanovat että cod4 voit olla hyvä jollain bopsi/mw2 taidoilla vaikka huomioon pitää ottaa esim. rekyyli on paljon erilaisempi(cod4 on myös ak74u mutta se hyppii, niin se ei tapa pienestä burstista), bopsin aitoon sniperiin verrattuna M40A3 on vaikea totutella ja mw2/bops ihmisiä on helpompi lukea.

Lähes kaikki vetää samalla tavalla, kun taas tässä kaikki vetää lähes eri tavalla. No onhan tässäkin näitä just alottaneita jotka vaan rushivat päättömästi tai kämppivät.
ja tästä pelistä nykyään:
+mikkihelareita ei tapaa enään niin usein.
-haksit mutta leave game nappi on keksitty.

Olikohan tässä tarpeeksi?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vigi mä luulen ettei noi pelit enää simppelimmäks mene. Ainakaan COD sarja. Keskittyvät suotta ruuvaamaan kaikkee kekseliästä mukaan. Viimeks tuli v***u NIKKO-autot! Daaaa. Seuraavassa osassa tutustutaan luultavasti MacGyver puukkoon joka osaa purkaa vastustajan aseen ja ammutessa räjähtää tussari silmille.

Ainoa toivon kipinä saattaa kyteä Infinity Wardin entisissä pomoissa ja heidän uudessa studiossa Respawn Entertaimentissa. Ne teki nää parhaat CODit joten taitoa on osaamista. Peukut pystyyn!

Itseä ei noi nikkoautot niinkään ärsytä, ihan sama vaikka tulisi minihelikopterit jotka voi ohjata vihun luokse räjähtämään (publa), kunhan gameplay ja privapelien muokkausmahdollisuus sekä mahdollinen Decerto (tai edes MLG) playlist tulisi mukaan.

Bopsin suurin virhe on sen toimimattomuus. Surkea nettikoodi, surkea FPS, autoaimin suuruus, seinien läpi ottava autoaim, surkea äänimaailma, random flinch, FPS-pelien historian paskimmat hitboxit, pelin täysi randomius ja rekyylittömät aseet. Mutta tarkemmmin kun mietitään, on toi CoD4:kin tietyssä seurassa paskaa pelattavaa. 3x naatit lentelee 24/7, jukat yms <3

Enkä tajua mitä jengi vouhoaa DS:stä. Vaikka jonnella olisi DS, kuulee hänet silti selvästi suhteellisen kaukaa. Ilman DS:ää voisi SD:ssä jäädä omalle respalle kykkimään ja kuulisi selvästi missä jokainen vihu liikkuu. Se on sitä taitoo or not.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

FPS-pelien historian paskimmat hitboxit
BF2 mahtavat hitboxit vol.1
vol.2

CoD4:kin tietyssä seurassa paskaa pelattavaa. 3x naatit lentelee 24/7
"tykistö"keskitys

---
Ei sillä. Jotenkin tuossa BF2sessa oli niin paljon hyvää, ettei tuollainen haittaa läheskään yhtä paljon kuin CoDeissa. Ehkä se oli isommat kentät, tai sitten vasta CoDia pelatessa on oppinut valittamaan kaikesta, tai aika kultaa muistot.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Naatit ny vielä menee, niitä lentää 4:ses loppupeleissä vähän, mut tuubi on suolesta. Tos eilen tuli kokeiltua kakkosta, ni siel se naatti lentää. Parhaimmillaan joku 6 oli niitä naatin merkkejä ruudulla samas kohtaa ja varmaan 80% kuolemista johtu naateista, kuolemiakin oli aina vähintään 15 per rundi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Naatit ny vielä menee, niitä lentää 4:ses loppupeleissä vähän, mut tuubi on suolesta. Tos eilen tuli kokeiltua kakkosta, ni siel se naatti lentää. Parhaimmillaan joku 6 oli niitä naatin merkkejä ruudulla samas kohtaa ja varmaan 80% kuolemista johtu naateista, kuolemiakin oli aina vähintään 15 per rundi.

OT. Kannattaa vaan ettiä servuja joissa naatit on kokonaan poistettu tai edes jotain limittejä, kakkosessa on lisäksi sekin mukava homma kun ei pysty edes juosta karkuun.

Toisaalta ei voi kun taas ihmetellä codien uusia oivalluksia joita MW toi mukanaan, naattien "cookaminen". :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ajattelin tätäkin peliä pitkästä aikaa koittaa (kunhan PSN tulee taas toimintaan). Aikoinaan on tullut paljon hakattua ja pääasiassa publaa, joten ei ole ollut tarvetta kuunnella askeleita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaveri sano jokin aika sitten, että puolet servereistä olisi hacksattuja. Onko sama ongelma vielä vai onko ongelmaa ollutkaan?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No onhan niitä, mutta eihän niihin osu koko aikaa.
Noin joka kolmas serveri saattaa olla haksattu.
Mutta kyllä olen itsekin joutunut 3 kertaa putkeen eri haksiservereille.
Sitten on taas nittä hetkiä että pelaa 10 eri pelissä ja silti ei oo haksattuja.
btw. tästä pelista puuttuu tärkeä report nappi..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi tätä peliä pelata, vaikka onhan tässä hakkereita. Kunhan suurella porukalla pelaa niin sitä pienempi mahdollisuus on että tulee hakkereita vastaan. Tässä pelissä saisi kyllä olla report nappi, mutta luojalle kiitos että leave game nappi sentään on :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Huh.. Joo jos ei ois leave-nappia niin oisi aika tuskaa.
Meinaa ei niissä haksi servereissä jaksa olla kukaan..
Noh. Pitää tässä odotella että psn on taas pystyssä, olisi mielenkiintoa päästä pelailemaan. Ollu viikon alhaalla nyt.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kävin äsken ekaa kertaa elämässäni nettiräiskinnässä, free-for-all pelimuodossa. Kyl aika äkkiä henki lähtee, mut sain muutaman tapon sentään vahingossa. :D Yllättävän hauskaa puuhaa...

Onko tuohon mitään niksejä tai juttuja mitä pitäis tietää että pärjäisi vähän paremmin vai onko se vaan puhtaasta harjoittelusta kiinni?
 
Ylös Bottom