Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli taas pitkästä aikaa tämä legendaksi jo muodostunut peli laitettua koneeseen hyrräämään. Ei voi mutta sanoa kuin, että hauskaa puuhaa edelleen. Onnekseni en törmännyt erityisiin haxeihin, joista haittaa pehemmin ollut. Ainut, mikä yhdellä oli niin luultavasti käytti wallhackia, mutta se oli niin huono muuten pelaamaan, ettei saanut tuhoa aikaiseksi. Kaikki killcamit se rupes paukuttaa seinän läpi tai sitten tähtäili seinien läpi ja odotti, että tulet sieltä. Itse käytin dead silencea, jotta se ei kuulisi minua, mutta ei sen pelaaminen siltä näyttänyt, että kuulemalla minut paikallisti. Lagailee seiniä vasten ja yhtäkkiä seuraa seinän läpi. Radarista se ei nähnyt minua, kun käytin UAV jammeria. Sille jannun säätämiselle sai kyllä naureskella. :D Mutta muuten ihan hauskaa.

Itse ostan ekan ps3 konsolin tällä viikolla ja ajattelin ekaksi peliksi ostaa mw1. Onks tässä miten paljon moninpelaajia ?

Itse ostan ekan ps3 konsolin tällä viikolla ja ajattelin ekaksi peliksi ostaa mw1. Onks tässä miten paljon moninpelaajia ?

Itse kyllä miettisin vielä tuota pelivalintaa... :rolleyes: Siis loistava pelihän Mw1 on, mutta se on kuitenkin jo 4 vuotta vanha ja lisäksi moninpelikokemusta voi häiritä haxit. Oman painokseni olen myynyt kauan sitten, joten pelaajamäärästä en osaa sanoa. Luulisin kuitenkin, että varmasti löytyy pelejä. Toisaalta, jos sulla on useampi kaveri, jolta tämä peli löytyy, niin sittenhän pelaamiseen tulee ihan uutta intoa kun saa tutulla porukalla pelata. :)

Puolen toista viikon päästä Mw3 ilmestyy, joten kannattaa miettiä sen hankkimista tämän sijaan. :) Sieltä sitten varmasti löytyy peliseuraa ja haxeja yms. ei ainakaan ihan heti löydy ja jos löytyy, niin ne kyllä korjataankin..

Noh onhan CoD4:n yksinpeli jo aikamoinen klassikko ja peli joka aloitti "modernin sodan" buumin peleissä. Eli se kannattaa kyllä pelata. Moninpelaajat ovat jo sitten varmasti siirtyneet MW2:n (pian kolmosen) ja Black Opsin pariin.

(Ps. CoD4:ssa ei muuten ole trophyja kun vanhempi peli. Ihan vain sivuhuomiona.)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noh onhan CoD4:n yksinpeli jo aikamoinen klassikko ja peli joka aloitti "modernin sodan" buumin peleissä. Eli se kannattaa kyllä pelata. Moninpelaajat ovat jo sitten varmasti siirtyneet MW2:n (pian kolmosen) ja Black Opsin pariin.

Moninpelissä riittää populaa, mene vaikka kokeilemaan. Ei ehkä ihan kellon ympäri löydä 4 palkin yhteyksiä helposti kaikista pelimuodoista, mutta yleisimmistä (TDM, FFA, S&D) kun hakee niin hyvällä tsägällä ekalla pääsee hyvään servuun. Jos ei heti nappaa, niin aina voi lähteä pelistä tehden tilaa jollekin turbaanipäälle tai karvakädelle, jonka yhteyksillä siellä pelataan.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Mikä avuksi - Joku hacksasi xbox 360 online pelissä veljen ukon ja nyt xp on pahasti miinuksella ja nettipelaaminen ei enää onnistu? Ilmeisesti aika yleinen ongelma, mikä tähän auttaa??

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Mikä avuksi - Joku hacksasi xbox 360 online pelissä veljen ukon ja nyt xp on pahasti miinuksella ja nettipelaaminen ei enää onnistu? Ilmeisesti aika yleinen ongelma, mikä tähän auttaa??

Viestiä microsoftin tukeen ja ensi kerralla vahvempi salasana?

Toi on siks huono peli, kun siitä ei saa Trophyjä. Ja sekin sen takia kun oon aika innokas Trophy-keräilijä :)

No jos on trophyjen vetäjä niin kyl ny sitten.

BTW: Tänään cod4 ruvettiin itkeen että ei saa valittaa jos camperi tappaa, no määpä jäin ite kämppään MP5 kourassa, 1/7 tilanne oli nopeasti 11/7 :D
(Vastustajat kämppi koko ajan.) Mä taisin kanssa nauhottaa sen.

Pro tip: (Sarkasmia) Älkää tunteko mappeja ja niiden peruskämppejä liian hyvin, koska jos tuutte scopen kanssa nurkan takaa ja tähtäin on vastustajan kohalla niin tulee sellasta valitusta, tänään oli taas selitettävää kun noin tein showdownissa ku joku istu auton alla -.-

Miten saa tässä statsit resetoitua? Voisi tätäkin joskus pelailla jos saisi resetoitua kun joskus joku hacker laittoi itelle hirveet ratiot killstreakit ym...

Miten saa tässä statsit resetoitua? Voisi tätäkin joskus pelailla jos saisi resetoitua kun joskus joku hacker laittoi itelle hirveet ratiot killstreakit ym...

Et voi. Joudut tekemään uuden PSN-tilin, jos haluat aloittaa puhtaalta pöydältä.

Onhan "reset" lobbyjä olemassa, pitää vain tietää mistä etsiä.
Laita privaa jos kiinnostaa nettisivu josta näitä hostaavia löytyy.

Jumalauta ei se hauskuus vaan lopu!

[video=youtube;IAzUEb7JhH8]http://www.youtube.com/watch?v=IAzUEb7JhH8[/video]

Vieläkös tässä klassikossa riittää pelaajia tänä päivänä? Ajattelin, että oisko syytä hommata vielä vai tuleeko veteraaneilta niin turpaan, että kannattaa suosiolla jättää hommaamatta. Tuli kuitenkin aikoinaan jystettyä tätä enempi ku vähempi, ja ylläolevan videon myötä alkoi innostamaan uudestaan jos vain pelaajia vielä riittää!

Siis veteraanit on pc puolella, johtuen ehkä siitä että ohjaimella pelaaminen on paljon helpompaa.. Kai siel pelaajia on.
Koneella ainakin on pelaajia.

Vieläkös tässä klassikossa riittää pelaajia tänä päivänä? Ajattelin, että oisko syytä hommata vielä vai tuleeko veteraaneilta niin turpaan, että kannattaa suosiolla jättää hommaamatta. Tuli kuitenkin aikoinaan jystettyä tätä enempi ku vähempi, ja ylläolevan videon myötä alkoi innostamaan uudestaan jos vain pelaajia vielä riittää!

Kyllähä tuolla pelaajia näytti olevan kun itsekkin kävin pelaamassa pitkästä aikaa, eniten harmitti ku näytti melkee joka toinen pelaaja olevan 95-98 nimimerkkisiä eli Jonnet ovat tämänki pelin lähes vallanneet ja muutenkin heliumit vinkuivat lähes joka pelissä.

^ Eli siellä on siis pelaajia jotka homoilevat kaikilla mahollisilla tavoilla.

Näin selkeemmin sanottuna.

Ylös Bottom