Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K8 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K8 (PS3 Hype)

Mitä slidereita porukka käyttää? Tuolla pelin nettipuolella ei ollut kovin monia tarjolla, jos nyt osasin oikeasta paikasta etsiä niitä. Pitää yrittää säätää täältä sopivia slidereita omaan pelityyliin.
http://www.2khockey.net/forums/index.php?showforum=3
Tällä hetkellä nuo VeNOM2099 sliderit tuntuvat parhaimmilta.

Ei yksinkertasesti pysty maksaan kauppiaalle 74 euroo pelistä. Mieli tekis kokeilla kokoversioo, mutta nyt katkes kamelin selkä. 74 euroo, haloo. Ei se nyt rahasta tai sen puutteesta oo kiinni, mutta kyllä joku järki pitäs olla. Onko se tuttua taattua 2k:ta? Kai kameran saa kauas, ettei tarvi mistään lasten kulmasta pelata? Onko netissä pelaajia?

Luke sanoi:
Ei yksinkertasesti pysty maksaan kauppiaalle 74 euroo pelistä. Mieli tekis kokeilla kokoversioo, mutta nyt katkes kamelin selkä. 74 euroo, haloo. Ei se nyt rahasta tai sen puutteesta oo kiinni, mutta kyllä joku järki pitäs olla. Onko se tuttua taattua 2k:ta? Kai kameran saa kauas, ettei tarvi mistään lasten kulmasta pelata? Onko netissä pelaajia?

Play.comista peli irtoaa edelleen 46.49 hintaan. Tuolla hinnalla ja muutenkin on kevyesti parempi investointi kuin NHL 08. Pari kertaa on franchisessa kaatunu 2k8, kerran pelin jälkeen ja kerran kun editoin ketjuja kesken pelin. Pelattavuus on edelleen edellä NHL 08:sia, kun kiekon liikkuminenkin on jo niin paljon parempaa, kamerakulmia ei taida monta olla en ole pelannut kuin 3/4 kamerkulmalla.

EDIT: virhe korjattu

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuomas sanoi:
Play.comista peli irtoaa edelleen 46.49 hintaan. Tuolla hinnalla ja muutenkin on kevyesti parempi investointi kuin NHL 08. Pari kertaa on franchisessa kaatunu kerran pelin jälkeen ja kerran kun editoin ketjuja kesken pelin. Pelattavuus on edelleen edellä NHL 08, kamerakulmia ei taida monta olla en ole pelannut kuin 3/4 kamerkulmalla.
En nyt sotaan halua ryhtyä , mutta vaikka molempia sarjan pelejä olen pelannut niin kyllä tuo NHL 08 on paremmin maistunut kuin NHL 2K8. Onhan 2K NHL: kin todella loistava.

Siinä olet tuomas oikeeessa että NHL 08 on siitä paljon paljon takana että noita bugeja on todella paljon (siis NHL 08) . NHL 2K8 en huomannut mitään bugia eikä peli kertaakaan tiltannut. NHL 08 taas alkaa ketuttamaan ku joka kerta menee onlineen niin pitää päivittää jotkut V*tun kokoonpanot.

Tämäkin on vain se asia että kummasta enemmän tykkää.;) Turha siitä on väittelemään ruveta, koska väitellä täsät voi vaikka 5 sivua. :o

Molemmat ovat loistavia.

opa95 sanoi:
Siinä olet tuomas oikeeessa että NHL 08 on siitä paljon paljon takana että noita bugeja on todella paljon (siis NHL 08) .

Molemmat ovat loistavia.

En oo bugeista puhunu ku 2k8:n kohdalla joka on kyllä noissa bugeissa mielestäni paljon jäljessä 08:sia joka ei kaatunut muistaakseni kertaakaan sen omistamisen aikana. Saisivat 2k8:sta bugit pois niin että ei aina tarvisi pelätä millon kaatuu.

Tuomas sanoi:
En oo bugeista puhunu ku 2k8:n kohdalla joka on kyllä noissa bugeissa mielestäni paljon jäljessä 08:sia joka ei kaatunut muistaakseni kertaakaan sen omistamisen aikana. Saisivat 2k8:sta bugit pois niin että ei aina tarvisi pelätä millon kaatuu.
Onko sinulla ollut ongelmia NHL 2k8 kanssa? Itselläni ei mtn ongelmaa ollut. NHL 08 kanssa kyllä bigeja on.

opa95 sanoi:
Onko sinulla ollut ongelmia NHL 2k8 kanssa? Itselläni ei mtn ongelmaa ollut. NHL 08 kanssa kyllä bigeja on.

Mainitsinhan tossa ylempänä, että 2k8 on kaatunut kaksi kertaa, kerran pelin jälkeen ja kerran pelin tauolla kun ketjuja editoin. Nyt huomasin etten ilmoittanu tarpeeksi selvästi:o sai sen kuvan että meinasin 08:sia :D

Multa menny ohi toi play com! Hieno vinkki ja het tilaukseen..
Sinne lähti kortin numerot bittiavaruuteen, jospa ne ei ihan koko tiliä tyhjentäis.

Tämähän tulee mitä todennäköisemmin olemaan luistelua lukuunottamatta realistisempi kuin EA:n lätkä. Syy, miksi minä en tätä osta on se, että olen vain kyllästynyt nappien raiskaamiseen.

Taisin sitten konsoliFINin arvostelun perusteella ainakin ostaa oikean lätkäpelin tänä vuonna:rolleyes:

Vähän keskustelu laantunu täällä :D..
Mutta joo, uus nobo joukossanne kaipaa vähän online-neuvoja.. Mistäs johtuu että kun menen online puolelle niin auloissa ei ole ketään, ja kun etsin nopeaa peliä niin vastustajaa ei löydy? :confused:

E: Ei myöskään uutisia näytä eikä FAQa..

Olin jo vuosia (93-07) kadehtinut "pleikkarin" 2k-sarjaa, itselläni kun oli vain pc ja jouduin aina tyytymään EA:n kiekkosaagaan. Viime vuonna siirryin kuitenkin PS3 onneliseksi omistajaksi. Alkoi kihelmöivä kiekkopelien uusimpien versioden nhl08 ja 2k8 odotus. Nhl08 julkaistiin ensin ja avot peli oli heti aivan eri planeetalta kuin aiemmat pc:llä pelaamani versiot. Liike sulavaa, äänet rokkasi ja grafiikat kaunista kuin karamelli. Ah ja se vihaamani spurttinappi oli poistunut nappuloiden taivaaseen eli periaatteessa ukot luistelevat juuri niin lujaa kuin osaavat ilman erillistä hoputusnappulaa. Suorat laukaukset solahtelelivat sisään juuri sopivasti hyviltä tekopaikoilta. Peli tuntui hyvältä ja on hyvä ei vieläkään täydellinen monine bugeineen ja puutteineen mutta NHL09:ää odotellessa.
50 peliä pelattuani alkoi kiinnostaa olisiko ruoho kuitenkin vihreämpää aidan toisella puolella ja josko hommaisi tuon 2k8 kun se on aina ollut "se oikea" jääkiekkopeli. Ostin sitten pitkään pelihyllyä kierreltyäni kyseisen pelin. Intoa piukassa kotiin testaamaan kiekkopelien "kuningasta". Ensimmäinen ongelma kun peli alkoi, mitä ihmettä selostusta ei kuule ollenkaan vaan yleisö ja muu metakka sotkee koko selostuksen. Alkaa armoton äänien viilailu sillä lopputuloksella, että en ole vieläkään löytänyt asetuksia joilla kuiluisi kaikki äänet sopivasti. Toinen hirvitys äänissä oli kiekon hiljaisuus ainoastaan laukaukset napsuvat, syötöt ja muu kikkailu ei aiheuta minkäälaisia ääniä - onpa ihmeellistä. Kaukalosta kuuluvat epäsopivat pelaajien kommentit herättivät myös suurta hilpeyttä. Kun jotenkin olin toipunut äänimaailman surkeudesta aloin keskittyä itse peliin. Asetusvalikko räpsähti auki noin 1000 kertaa kun hain palkkia millä saisi viilattua törkeän näköisen rösöisen, sahalaitaisen grafiikan siedettäväksi. Sitä ei tietenkään löytynyt kyseessä kun oli maksettu ominaisuus (ilmeisesti xpoksilla on nätimpää kuvaa näin olen antanut itselleni ymmärtää). Grafiikojen ja äänien surkeuden toteamisen jälkeen yritin keskittyä itse peliin, koska hyvä peli ei ole niistä kiinni. Välittömästi törmäsin EA:n edellisten versioiden kliseisiin joita olin jo pc versioissa inhonnut. SÄÄTÖPALKIT eri asioille ei herrannen aika eikö näistä ole jo päästy eroon (08 kun ei tarvinnut pidellä mitään mikä oli uusi kiva yllätys). No päätin olla pitelemättä mitään nhl08 tapaan. Mitä ihmettä ompas ukon luistelu tervaa. Ohjekirjasta vilkaistuani huomasin, että mitä ihmettä tässä on sitten oikein kaksin kappalein spurttinappeja, ei ole todellista ajattelin. Ukkoa ei saa luistelemaan kunnolla jos ei kokoajan paina jotain nappullaa suunnan lisäksi. Päädyin laittamaan liukupalkista spurtin nollaan, että on edes toinen pois päältä. Nyt kun sain putken kulkemaan jotenkin pääsin vihdoin laadukkaisiin maalintekopaikkoihin, mitä ihmettä tässä pelissä on takavuosien ea:n sarjojen laukauksia täydellisesti torjuva maalivahti. Läheltä ja ylös Kurrin kiekkokoulun opein kyllä toimii mutta nätit laukaukset vaan ei mene sisään ei sitten millään. Vastapäisen ihme miehen torjuntojen jälkeen oli aika ottaa vastaan melkoinen pyöritys omassa puolustuspäässä tekoälyn toimesta. Ensimmäinen huomio oli heti myös ea:lta aikaisempien vuosien ongelma, puolustaminen on "parhaimmillaan" pelaajien myös kiekottomien pelaajien armotonta kaatamista kiekon takaisin saamiseksi.

Muutaman pelin koitin äänien, grafiikoiden ja tekoälyn kanssa kestää sillä toiveella, että kyllä tämä tästä vielä kelpo peliksi muuttuu kun pääsen "sisälle" peliin ja saan asetukset kohdalleen. Näin ei kuitenkaan käynyt säädöt ei vain loksahtaneet kohdalleen ja EA:n 08 vetää takaisin pelaamaan. Tänään olen taas hieman lueskellut asetuksista eri forumeilta. Aion koittaa näitä säätöjä ja nhl08 dynasty moden vastinetta 2k-tyyliin fransice (tai jotain sinne päin) se kun vaikutti kiinnostavalta.

Yhteenvetona 2k8 on minun mielestäni pelattavuudeltaan NHL04-06 tasoa.
Grafiikat oksettaa (EA:n peleissä tosin on aina ollut hyvä grafiikat), äänet ei rokkaa ja pelissä on liikaa säädettävää, että saa aikaiseksi mielekästä kiekkoa (huom. kyseiset säädöt vielä löytymättä). Valitettavasti on todettava, että tämä on ilmeisesti ensimmäinen vuosi kun EA on onnistunut tekemään paremman jääkiekkopelin. NHL08 on joka osa-alueella parempi peli.

P.S Kaikesta kokemastani 2k kärsimyksestä huolimatta luulen edelleen, että 2k8 on parempi peli kunhan saan ne kaikki tuhat liukupalkkia planeetoihin nähden sopivaan asentoon. Tällä kertaa taidan kuitenkin hakata päätäni seinään ja olisi varmaan (kaikille) parempi myydä kyseinen tuotos ja jatkaa Nhl08 pelaamista?

Mina taas palasin ea08 pelista 2k8 peliin koska ea toisti taas itteensa kokoajan. Niita perstaklauksia ynna muita ihme piirteita ei vaan jaksanu. 2k8 on nhl ja EA08 on eurohokitour, mulle.

Mina taas palasin ea08 pelista 2k8 peliin koska ea toisti taas itteensa kokoajan. Niita perstaklauksia ynna muita ihme piirteita ei vaan jaksanu. 2k8 on nhl ja EA08 on eurohokitour, mulle.

Ihme juttu mutta tulee vaan nykyään aina pelattua 2k8 eikä 08 jotenkin tässä on tiiviimpi tunnelma . Vaikka maalin tekeminen ja voittaminen on vielä melko haastavaa hall of famerilla. Venomin säädöt hiukan viilattuna käytös.

Millä slidereilla porukka pelaa? Onko löytynyt sopivan realistisia slidereita, ei liian realistisia, silloin minulla on ainakin maalinteossa ja luistelussa ongelmia.

Pelaako tätä peliä kukaan täällä. Huomenna meinasin ottaa ensi kosketuksen tähän peliin kun alkoi 08 jo tulemaan korvista. Olisiko joku halukas ottamaan matsia onlinessa? Ja onko tähän haettavissa kokoonpano-päivityksiä niin kuin ea:n pelissä? Ja saako nuo sliderit myös onlinesta? Esim nuo Venomin sliderit?

Täältä löytyy aktiivipelaaja, tosin en oo netissä kokeillu. Vois joku päivä tosiaan ottaa matsia. Veli latasi muistaakseni nuo Venomin sliderit ja hyvin sanoi pelittäneen, toisin kuin EA:n tekeleessä, tässä slidereilla on merkitystä.

Tosiaan karsastan sitä(kin) EA:n lätkässä kun erät saa vaan 5/10/20. Itse pelaan olikohan kuuden vai seitsemän minuutin erillä ja sopivat laukaisumäärät tulee yms.

Pitää mennä Onlineen jos huomenna kerkeän ja katsastaa tilanne.

Täältä löytyy aktiivipelaaja, tosin en oo netissä kokeillu. Vois joku päivä tosiaan ottaa matsia. Veli latasi muistaakseni nuo Venomin sliderit ja hyvin sanoi pelittäneen, toisin kuin EA:n tekeleessä, tässä slidereilla on merkitystä.

Tosiaan karsastan sitä(kin) EA:n lätkässä kun erät saa vaan 5/10/20. Itse pelaan olikohan kuuden vai seitsemän minuutin erillä ja sopivat laukaisumäärät tulee yms.

Joo hyvä homma :) Ei noista kokoonpanoista ole tietoa? Eli onko pelissä Kane ja Toews ja kumppanit?

Tuo nyt on totaalista paskapuhetta ettei niillä slaidereilla mukamas olisi merkitystä :D

Ylös Bottom