Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saint's Row 2 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saint's Row 2 [PS3]

No johan nyt on tosiaan ku en oo ees autoja ehtinyt tuunailemaan :D Mennyt niillä normiautoilla. Ja tosiaan periaatteessa 1/3 tehtävistä mennyt duali-cobrilla ja loputtomilla panoksilla fuzz-tehtävien ansiosta. Tehokas ase.
Snaipperi muuten ois ihan jees saada. Sattuuko joku tietään mistä löytyis? Suht kauan tullu jo pelattua mutta kiikarikivääriä vaan ei oo iskeytynyt käteen. Liekinheitinkin ois ihan jees... :D
Tai no joo, kai nekin aukee näistä sivutehtävistä. Pitää vaan vetää noi loputkin tarinatehtävät niin voin ruveta sivujuttuja vääntään.

No johan nyt on tosiaan ku en oo ees autoja ehtinyt tuunailemaan :D Mennyt niillä normiautoilla. Ja tosiaan periaatteessa 1/3 tehtävistä mennyt duali-cobrilla ja loputtomilla panoksilla fuzz-tehtävien ansiosta. Tehokas ase.
Snaipperi muuten ois ihan jees saada. Sattuuko joku tietään mistä löytyis? Suht kauan tullu jo pelattua mutta kiikarikivääriä vaan ei oo iskeytynyt käteen. Liekinheitinkin ois ihan jees... :D
Tai no joo, kai nekin aukee näistä sivutehtävistä. Pitää vaan vetää noi loputkin tarinatehtävät niin voin ruveta sivujuttuja vääntään.

Liekinheittimen saa ainakin kun meet ne Mayhem tehtävät läpi siellä ydinvoimala saarella... Snipusta en ole ihan varma, kun itellä se tuntu jostain vaan jääneen messiin... :D

Mun pitäis varmaan alkaa tekemään noita kunnon tehtäviä, kun oon noihin sivutehtäviin eksynyt.. Eipä oo vissiin ku Ronin:in tehtäviä tullu tehtyä...

Snaipperi muuten ois ihan jees saada. Sattuuko joku tietään mistä löytyis?
Itse ainakin sain snaipperaseen ihan kaupasta ostamalla, jo pelin alkupäässä. En kyllä tähän hätään muista mikä se niistä kaupoista oli. Ei ollut edes mitenkään kallis, alle 10k muistaakseni.

Selvä juttu ja kiitosta. En oo noissa kaupoissa paljoa käynyt vaatekauppaa lukuunottamatta

Liekinheittimen saa ainakin kun meet ne Mayhem tehtävät läpi siellä ydinvoimala saarella... Snipusta en ole ihan varma, kun itellä se tuntu jostain vaan jääneen messiin... :D

Mun pitäis varmaan alkaa tekemään noita kunnon tehtäviä, kun oon noihin sivutehtäviin eksynyt.. Eipä oo vissiin ku Ronin:in tehtäviä tullu tehtyä...

Eli siis ton liekinheittimen saa ku menee level 3:sen Ydinvoimala saaren Mayhemistä läpi...

En tiedä mitä level 6:sta saa, enkä halua edes koittaa enää mennä level 4:sta eteenpäin... Se on aivan järjetön...

Eli siis ton liekinheittimen saa ku menee level 3:sen Ydinvoimala saaren Mayhemistä läpi...

En tiedä mitä level 6:sta saa, enkä halua edes koittaa enää mennä level 4:sta eteenpäin... Se on aivan järjetön...

Eikös noita järjettömän vaikeita pysty tässä räveltämään co-oppina?
Mikäs sen mukavampaa kuin heittää invite kehiin ja lisää tulivoimaa paikalle, niin ei tarvitse yksinään masentua.
En itse ole vielä ehtinyt kokeilemaan.

Eikös noita järjettömän vaikeita pysty tässä räveltämään co-oppina?
Mikäs sen mukavampaa kuin heittää invite kehiin ja lisää tulivoimaa paikalle, niin ei tarvitse yksinään masentua.
En itse ole vielä ehtinyt kokeilemaan.

Kyllä niitä pystyy tietääkseni...

Ainakin Zuken kans vedettiin tag teamina noita Crowd Control tehtäviä... Toinen heitti häiriköitä niihin erikois systeemeihin. Ja toinen pysy staran vieressä ja huito pesarilla niitä pois... :D

Peli on nyt rullailtu läpi, siis ainakin tarinan osalta. Hyvän pelin merkkejä tämä kyllä osoittelee, koska vieläkin riittää intoa lähteä kaupungille rällästämään ja tekemään niitä minitehtäviä.
Ainut mikä jäi ihmetyttämään niin on tuo stateista näkyvä suoritetut tehtävät josta näyttää uupuvan 1 missioni. Sattuiskohan kenelläkään olee mitää tajuntaa mikä tuo mahtaa olla ja mistä sen bongaa?

Peli on nyt rullailtu läpi, siis ainakin tarinan osalta. Hyvän pelin merkkejä tämä kyllä osoittelee, koska vieläkin riittää intoa lähteä kaupungille rällästämään ja tekemään niitä minitehtäviä.
Ainut mikä jäi ihmetyttämään niin on tuo stateista näkyvä suoritetut tehtävät josta näyttää uupuvan 1 missioni. Sattuiskohan kenelläkään olee mitää tajuntaa mikä tuo mahtaa olla ja mistä sen bongaa?

Se on bonus tehtävä...

Kannattaa täältä kattoa ohjetta et mistä sen löytää

http://community.saintsrow.com/viewtopic.php?f=30&t=22776

On tämä kyllä todella mahtava peli! haluaisiko joku joskus lähteä räyhäämään co-oppiin?:)

Pelin ostin suurin odotuksin ja täytyy kyllä sanoa että aluksi petyin raskaasti. Crafiikka on Karua kaupunki vaikuttaa tyhjältä ja peli on edelleen melko buginen. Tie ei sentään enää katoa jalkojen alta.
Muutaman tunnin pelailun jälkeen huomasi onneksi että ainakin peliä on sentään vähintää yhtä hauskaa peata kuin mitä ykkösosaa. Vakuutuspetokset ovat mahtavan hauskaa ne on tullut etsittyä ensimmäisenä. Lisäksi P*skan levittäminen on kaikessa typeryydessään ihan hyvä idea.
Harmittavasti pelin vaikestaso on ilmeisen helppo 20% pelattu ja olen tainnut kuolla tarinassa kerran. Tällä hetkellä kyllä tuntuu siltä että tästäkin riittää pelattaa pitkäksi aikaa ja todenäköisesti pidemmäksi kuin gta 4:sta. Harmi kun pleikkari ei saanut omia saavutuksia. Tietääkö kukaan onko niitä edes odotettavissa vai jätettiinkö ne kokonaan pois?

Pelin ostin suurin odotuksin ja täytyy kyllä sanoa että aluksi petyin raskaasti. Crafiikka on Karua kaupunki vaikuttaa tyhjältä ja peli on edelleen melko buginen. Tie ei sentään enää katoa jalkojen alta.
Muutaman tunnin pelailun jälkeen huomasi onneksi että ainakin peliä on sentään vähintää yhtä hauskaa peata kuin mitä ykkösosaa. Vakuutuspetokset ovat mahtavan hauskaa ne on tullut etsittyä ensimmäisenä. Lisäksi P*skan levittäminen on kaikessa typeryydessään ihan hyvä idea.
Harmittavasti pelin vaikestaso on ilmeisen helppo 20% pelattu ja olen tainnut kuolla tarinassa kerran. Tällä hetkellä kyllä tuntuu siltä että tästäkin riittää pelattaa pitkäksi aikaa ja todenäköisesti pidemmäksi kuin gta 4:sta. Harmi kun pleikkari ei saanut omia saavutuksia. Tietääkö kukaan onko niitä edes odotettavissa vai jätettiinkö ne kokonaan pois?

Kyllä muistaakseen jossain luki että,saisi trophyt.

Tuli tuossa viikonloppuna pelailtua tätä jonkun verran ja täytyy sanoa että vaikka odotin perusjees niin täähän oli jopa yllättävän mainio.

Mutta tosiaan, ihmettelen arvosanoja 70-85, mun mielestä tää on lähes tasavertanen joskin hieman erillainen kilpailija gta4:lle, tää tarvis ehdottomasti lisää hypeä ja kokeilijoita. Täs on niin paljon enemmän hauskaa tekemistä kun gta4:ssä ja joitakin ihan tuoreita ideoita, muutama kaverikin tuntui heti tästä tykkäävän enemmän kun gta:sta kun annoin heidän hieman vedellä Mayhemeitä ja muita minipelejä. Eikä tuo pääjuonikaan tunnu kylmäksi jättävän, tiukkoja onelinereitä ja raakaa menoa, höystettyinä pelimaailman cooleimmilla hahmoilla.

Ihan tarpeeks hyvät grafiikat, sairas huumori, hahmoeditori, soundtrack, minitehtävät, tekemisen määrä, lentokoneet, juoni, ääninäyttely, pelattavuus jotta olisin valmis antamaan tälle pisteitä 90/100.

miinusta sitten taas saa antaa fps:stä, satunnaiset (hyvin hyvin epäharvassa) tekstuurit mielettömän epätarkkoja (tasoa ps1) ja fysiikaan liittyvät bugit. (lähes samat mitä gta4:lle voi antaa)

Onkos moni jo pelannut 100% läpi? Itse olen vasta 26% pelaillut.. Se Mayhem 4 level on muuten aika hemmetin vaikea.

Eilen kävin postista hakemassa. Ensin peli vaikutti tökeröltä GTA kopiolta mutta myöhemmin ku tottu kontrolleihin ja oppi pelaamaan tätä ni melkein GTA 4:n tasolle päästään. Moni asia on tehty paremmin ku GTA 4:ssä esim. tappelu ja tässä on paljon huvittavia yksityis kohtia esim. eilen keräsin respectiä kumia polttamalla ni rupes kytät hurraamaan siinä vieressä:D. Panttivangin ottaminen ja sen niska-perse otteella autoa kohti 3m kaaressa heittäminen on helvetin hauskaa... Huippu peli!

Tuli tämäkin nyt viimein ostettua, illalla voisi koittaa onko hyvä peli vai ei.

Tätä on nyt tullut tahkottua noin 50% ja hyvin on viihdytty, seuraava asia vain on jäänyt vaivaamaan:

Eli jonkun activityn kun suorittaa kokonaan sen merkki kartalla menee harmaaksi ja siinä lukee että se on suoritettu kokonaan. Pitäisikö näin käydä myös hitmaneissa ja chop shopeissa?

Olen nimittäin vienyt kaikki autot ja hoidellut kaikki tapettavat noilla listoilla, ja niitä osoittavat "logot" kartalla ovat vielä normaalin sinisiä. Myöskään statseissa ei minulla näy kun kaksi activityä suoritettuna (Fight clubit ja demolition derby).

Onko tässä nyt jotain mitä en ymmärrä vai tuleeko näitä hitman ja chop shop tehtäviä mahdollisesti vielä lisää (tähän mennessä muistaakseni 5- hitman listaa ja 4 chop shop-listaa :confused:

Eli jonkun activityn kun suorittaa kokonaan sen merkki kartalla menee harmaaksi ja siinä lukee että se on suoritettu kokonaan. Pitäisikö näin käydä myös hitmaneissa ja chop shopeissa?

Ei muutu harmaiksi Hitman & Chop Shop. Tyhmää kyllä mielestäni, koska onhan nämäkin aktiviteetteja.

Olen nimittäin vienyt kaikki autot ja hoidellut kaikki tapettavat noilla listoilla, ja niitä osoittavat "logot" kartalla ovat vielä normaalin sinisiä. Myöskään statseissa ei minulla näy kun kaksi activityä suoritettuna (Fight clubit ja demolition derby).

Jos prosentit ja trophyt näyttävät olevan kohdillaan, niin ei kai sillä mitään väliä ole mitä siellä statseissa lukee. On muutenkin vähän sekavat valikot jossain määrin. ;)

Nyt tullut 2 tuntia pelattua eikä nyt kovin mahtavalta vaikuta, autot käyttäytyy miten sattuu ja kaupunki mallinnettu huonosti. :( plussaa ovat tietenkin kaiken krääsän ostaminen :) Eiköhän meno sitten parane kun pääsee eteenpäin.

Pari kuumaa vinkkiä mitä tuli huomattua kaverin kanssa pelatessa (koko pelin kampanja pelattu läpi cooppina).

1. Mayhem tehtäviin kannattaa hommata se bulldozer traktori (tuunata tietenkin nitrot ja vahvistukset siihen). Kahestaan niillä vetelee niin ei pitkään tartte ihmetellä ku vahinkoa tulee

2. Vakuutuspetoksissa kannattaa mennä kahestaan motarille hyppimään autojen eteen ja ottaa kimmoketta sitten autoihin.

3. Heliassaultit puolet helpompia kahdestaan kun toinen voi keskittyä ajamiseen ja toinen pelkästään ampumiseen.

4. Nekin missä pitää ajella palavalla mönkijällä (en muista nimeä) kaverin kanssa paljon helpompia. Toinen joutuu ajamaan ja toinen saa heitellä polttopulloja niin paljon ku sielu sietää.

Ylös Bottom