Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nettihuijarit :mad:
50 euroa meni herrasmiehelle. Kiitos Suomen lakien saa odottaa hamaan tulevaan asti saadakseen rahansa, jos nyt ylipäänsä saa.
Varmaan pitää itsekkin seuraavan kerran kun rahaa tarvitsen napata joltain korottomat pikavipit myymällä ilmaa, kun tuntuu olevan helppoa ja seuraamukset mitättömiä ellei saa helvettilistä vyöryä rikosilmoituksia asian saralta.

YT:t minulla ja paremmalla puoliskolla käynnissä, eri firmoissa tosin ja 180k talolaina.
Narun jatkoks tää yhteiskunta tuntuu ihmisiä ajavan!

FIFA 13 otti ja jämähti n.4h manageroimisen jälkeen. West Ham nähtävästi kukoisti liikaa ja peli ei keksinyt muuta tapaa pysäyttää sitä tuhkimotarinaa, kuin huijaamalla! Prkl!

Voisi siinäkin olla tommonen autosavetus joka tässä tätä kirjoittaessa aina välillä tossa oikealla alhaalla vilkkuu...
Toivottavasti edes Benfica veisi Parcaa tässä oikean elämän palloilussa :)

Enpä nyt oikeen tiiä mikä siinä oli sit niin hauskaa. Tyttöystäväni jätti meikäläisen, ja tänään ku koitin hiukan puhua asiasta, niin yksi kavereistani alkoikin nauramaan. Lähdin koulusta puntille hakkaamaan siitä syystä nyrkkeilysäkkiä, kun muuten olisin varmaan piessyt kaverini. Tai eipä se siinä kohtaa kaverilta vaikuttanu. Se kuitenkin olisi johtanut henkilövahinkokorvauksiin. Myöhästyin seuraavalta tunnilta aikas paljonkin... ei vaan tehny mieli lakata sitä säkin hakkaamista.

Samalla tämän ''kaverin'' tyttöystävälle paljastui siitäkin heebosta hiukan uusia puolia.

Toiselle puolelle maapalloa on mukava saada uutista että sukulaisia tarvii kuopata, eipähän tuo auttaisi vaikka kotopuolessa olisi, vituttaa suunnattomasti.

Ketuttaa se pienikin ketutus ja nyt ketuttaa suunnattomasti se, ettei Dishonored kolahda sitten millään. Ei sitten millään. Muutamia tunteja nyt takana ja yritän vetää ninjailua ja ramboilua, mutta kumpikaan ei vaan toimi. Mikä mua vaivaa? Pitkään aikaan ei ole pelin pelaaminen tuntunut yhtä puuduttavalta. Viimeksi AC Revelations, joka poistuikin hyllystä hyvin nopsaan ja pahoin pelkään, että tätä tuotosta en loppuun kykene suorittamaan. Harmittaa niin vietävästi kun haluaisin tykätä, mutta kun ei! :o

Autokoulu kyllä vituttaa. Olisin voinut hankkia kortin jo kesällä, mutta tietenkin olen viivytellyt ja pitänyt parin kuukauden taukoja ajotunneissa. Tänään sainkin viimeisen pakollisen ajon suoritettua, mutta tuli sitten otettua vielä lisää, koska olen kuulemma vieläkin niin paska ajamaan. Rahaa palaa, mutta enemmän vituttaa se, että kortin saamiseen menee vielä niin helvetisti aikaa, kun ei tuntejakaan saa kuin noin kerran viikkoon. Toisaalta koko kortilla ei minulle edes juuri muuta virkaa ole, kuin toimia helvetin kalliina henkkareita. Ajaminen ei nimittäin enää kiinnosta yhtään.

Autokoulu kyllä vituttaa. Olisin voinut hankkia kortin jo kesällä, mutta tietenkin olen viivytellyt ja pitänyt parin kuukauden taukoja ajotunneissa. Tänään sainkin viimeisen pakollisen ajon suoritettua, mutta tuli sitten otettua vielä lisää, koska olen kuulemma vieläkin niin paska ajamaan. Rahaa palaa, mutta enemmän vituttaa se, että kortin saamiseen menee vielä niin helvetisti aikaa, kun ei tuntejakaan saa kuin noin kerran viikkoon. Toisaalta koko kortilla ei minulle edes juuri muuta virkaa ole, kuin toimia helvetin kalliina henkkareita. Ajaminen ei nimittäin enää kiinnosta yhtään.
Hahah :D Auton omistaminen se vasta kallista onkin.. bensat, verot, vakuutukset..Itellä oli tossa keväällä jo ikää mittarissa, tammikuun lopulla oli enää vain 10 ajotuntia ja teoriat käyty. Sitten vasta toukokuussa menin vasta suorittaa teoriakokeen ja sitten 10 ajotuntia sen jälkeen, niin ei menny kuin 2 viikkoa ja kortti on oli taskussa ku inssiki meni ekalla läpi. Meinas tosin failaa ku ajoin 50 alueella 40. :D Ei ollu hajuu mikä rajotus siin oli, pelasin varman päälle vaan.

Viikonloppu piti pyhittää AC3 pelaamiselle, muttä eivätpä ole gigantista sitä vielä tännepäin saaneet :mad:

Pah, koko viikon kotona kauheassa flunssassa. :mad: Jos sitä viikonlopun jälkeen olisi paremmassa kuosissa. Lohdutusta toi upouusi pöytäkone jolla ehtinyt vähän leikkimään. Pitäs kai joskus nukkuakkin mutta ei kun nenä ei vehdä edes yhtä happihiukkasta sisään. :mad:

Jos yhtään lohduttaa, niin AC3 on hemmetin hyvä peli ;)
Vähän veikkaan ettei, voisi miltei verrata veitsen kääntämiseen haavassa, kun kerta nyt hehkutetaan peliä, jonka oma kopio on jossain itellan haavissa tai gigantin keskusvarastossa.

Tjaa, eipä tässä oikeastaan mikään ärsytä juuri tällä hetkellä, tai sitten vain olen miettimättä niitä asioita jotka ärsyttää. Toimii.

Vähän veikkaan ettei, voisi miltei verrata veitsen kääntämiseen haavassa, kun kerta nyt hehkutetaan peliä, jonka oma kopio on jossain itellan haavissa tai gigantin keskusvarastossa.

Tjaa, eipä tässä oikeastaan mikään ärsytä juuri tällä hetkellä, tai sitten vain olen miettimättä niitä asioita jotka ärsyttää. Toimii.
Vähän sama kun joku kerto että osti sen UC trilogyn jostain halvalla, ja seuraava jätkä tuli sanoo et osti itte viel halvemmalla. :D
Ja sehän oli tietty ihan eri ketjusta...

Kyl nyt ottaa päähän kun on liikaa pelejä kesken mitä ei kerkeä pelata.

Vähän sama kun joku kerto että osti sen UC trilogyn jostain halvalla, ja seuraava jätkä tuli sanoo et osti itte viel halvemmalla. :D
Ja sehän oli tietty ihan eri ketjusta...

Kyl nyt ottaa päähän kun on liikaa pelejä kesken mitä ei kerkeä pelata.
Taisin olla minä, siis se jälkimmäisen postin lähettäjä :rolleyes:
Vähän samaa ongelmaa tuo liian ison pelaamattomien kasan kanssa. muoveissa vielä pleikalle kaikki unchartedit, boksille Fallout NV, Halo reach ja CE anniversary ja pari muuta mitä ei nyt muistu mieleen

Pah, koko viikon kotona kauheassa flunssassa. :mad: Jos sitä viikonlopun jälkeen olisi paremmassa kuosissa. Lohdutusta toi upouusi pöytäkone jolla ehtinyt vähän leikkimään. Pitäs kai joskus nukkuakkin mutta ei kun nenä ei vehdä edes yhtä happihiukkasta sisään. :mad:

Ja eikus flunssa jatkuu! Tänään lääkäri totesi poskiontelon tulehduksen ja antibiotin. :( Hitto kun on tylsää olla kipeenä.

Olemme saaneet tilaamanne tuotetta "Halo 4 - Limited Collector's Edition Xbox 360-peli" rajoitetusti varastoon.

Toimitusongelmien vuoksi peliä tuli meille vasta yksi pieni erä, eikä näistä riitä sinulle julkaisupäiväksi.

Tämän Halo-fanin huominen päivä pilalla.

EDIT: Myös huominen pilalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt ketuttaa. Tai oikeastaan suurin ketutus on jo mennyt ohitse, lähinnä olkia kohautellen naurattaa. Olen nimittäin aktiivinen työmatkapyöräilijä. Hommaan ainoat liikuntani päivittäin, kesin talvin ,20 kilometrin työmatkastani pyörällä polkien. No, tämä viikko alkoi maanantaina, kun eturenkaani oli tyhjänä työpaikan pihalla kotiin lähtiissä. Soitin tyttöystävän hakemaan ja lampsin ostamaan uuden sisäkumin. Asensin sen. Tuli tiistai. Poljin töihin podcastia kuunnellen omaan huolettomaan tyyliini. No, kotiin lähtiissä ja vähän matkaa ajettuani alkoi tyhjentyä takarengas. Puhkihan se. Pysäköin tien reunaan ja tilasin tilataksin, jolla hurruttelin kotiin ja läheiseen pyöräkauppaan ostamaan kalliin Dunlopin sisäkumin. Paikkasin takarenkaan ja tällä kertaa olin erityisen tarkka ja tarkistin myös ulkokumin ja vanteen kunnon. Hyvässä kunnossa olivat. Pistin myös palautetta teklille, joka hoitaa oulun kevyenliikenteenväylien hiekotusta. Sieltä sanottiin että kyseessä on terävä kalliosepeli, jonka käyttö on lopetettu, mutta viime vuoden loput varastot on heitetty teille syksyn ensimmäisten liukkaiden tultua lokakuussa. No, tänään lähdin töihin täysin varmana siitä, että sama ei voi enää toistua kolmatta kertaa. Huomioin myös ajolinjani tarkasti ja pyrin ajamaan pelkästään mahdollisimman paljailla tieosuuksilla. Tunsin itseni Kimi Räikköseksi, sillä ajoin niin tarkasti, mutta silti niin päättäväisesti. No, päästessäni hieman yli puolimatkan, takarengas alkoi taas tyhjentyä. Olin ottanut onneksi jalkapumpun mukaan ja viidellä pumppauskerralla pääsin perille työpaikalleni. Rengas oli taas puhki. Soitin vaimokkeeni jälleen hakemaan työpäivän päätteeksi ja marssin Puuiloon ostamaan mukamas pistosuojatun päälykumin ja nipun sisäkumeja. Sain äsken sen asennettua, vaikka päälykumi oli moitteettomassa kunnossa, eikä vanteessa todellakaan ollut mitään vikaa. Vanhasta päälykumista löytyi pirun terävä kivensäilä, joka myös pisti minua kynnen alle. Kyllä ketuttaa. Odotan enemmän kuin mielenkiinnolla huomista. Jee jee.

Suosittelen sijoittamaan kunnon pistosuojattuun renkaaseen. Itsellä ollut Contin 4Season ja nolla flättiä kahden vuoden aikana. Toinen hyvä myös on gatorskin.

Vastaus: Re: Ketutuskeskustelu

Suosittelen sijoittamaan kunnon pistosuojattuun renkaaseen. Itsellä ollut Contin 4Season ja nolla flättiä kahden vuoden aikana. Toinen hyvä myös on gatorskin.

Kyllä. Palkkapäivää odotellessa sijoitin tuommoiseen halvempaan, josta pyöräliikkeen miekkonenkin virkkoi että "Ei toimi, ei kannata ostaa." Nauroin että on siinä hyvä kauppamies :D Ostin silti.

Ylös Bottom