Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Viisaudenhammas poistettu tiistaina... Kaikki niin puhuivat että on ohi viidessä minuutissa, eikä kivutkaan ole pahat sen jälkeen. Noh, operaatio kesti n. 45min koska hammas oli niin tiukassa, ja puuduttamisessa kesti hieman aikaa. Osissa se sitten piti poistaa kun ei muuten lähtenyt. Loppupäivä sitten menikin sössöttäessä... Ensimmäisenä yönä herään aivan järkyttävään kipuun ja huomaan että ien on turvonnut aivan järkyttävän isoksi. Tulehdushan siihen sitten tuli, ja päälle 38 kuumetta pari päivää. Takaisin lääkäriin ja resepti antibiooteille käteen. Vieläkin tekee kipeää, mutta pakko jaksaa painaa töitä... Ei tämän näin pitänyt mennä
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lontoon olympialaisten pallopelien yleisöt. On jostain syystä aivan pakko buuata ja vislata juuri esimerkiksi lentopallossa syötön aikaan. Eihän se ole millään tavalla "hyvähenkistä", niin kuin olympialaisissa pitäisi olla. Jossain puolalaispässien kutosdivarin paikallispeleissä saisivat sitä harjoitella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Soneran toiminta ja asiakaspalvelu pistää taas vituttamaan niin saatanan paljon ettei mitään järkeä.

Mulla on kohta kaksi vuotta ollut Soneralta 100Mbps kaapelinetti. Tässä kaupungissa tuon kanssa on aivan järkyttävän paljon ongelmia jokaisella ja tämä on varmasti Soneran tiedossa kun asentajatkin on sanoneet että ongelmat on tiedossa. Silti vaan niitä ei syystä tai toisesta viitsitä korjata. No, mulla meni kesällä totaalisesti hermot kun netti oli useamman päivän nurin ja soittelin sitten vikapalveluun, jossa vastannut henkilö sitten ehdotti että muutan liittymän ADSL:ksi. Tässä suurinpiirtein koko kaupungissa tosin on ADSL:lle uusmyyntikielto josta mainitsin puhelimessa, mutta sälli sitten päätti ottaa asiasta selvää ja sanoi soittavansa myöhemmin. Tyyppi sitten soitteli mulle sieltä pari kertaa takaisin, loppupeleissä kuitenkin hänen mukaansa tilanne oli se, että saan kyllä 24/1 ADSL:n mutta vain jos otan KotiTV-paketin. No, mullehan tämä olisi passannut vallan mainiosti joten tilasin sitten sen ja homman piti olla sillä selvä. Liittymä olisi vaihtunut ADSL:ään 9.9.2012 kun nykyinen määrä-aikainen sopimus loppuu.

Eilen tein Soneralle soittoaikavarauksen kun ei ole mitään kuulunut koko asiasta sen jälkeen, tilausvahvistuksia tai mitään ei ole tullut yms. No tossa 12 aikaan Soneralta sitten soitettiinkin, sanottiin että kaikki on kunnossa ja liittymä voidaan vaihtaa ja uudet laitteet toimittaa ensi viikon tiistaina. Hinta oli sama 39,90/kk joka oli heinäkuun alussakin sovittu ja homman piti olla ok. Heinäkuussa tosin ei oltu muistettu mainita että KotiTV-laitteiden toimitusmaksu on 29 euroa, mutta tämä ei olisi ollut mikään ongelma mulle vaikka toki noheva asiakaspalvelija olisi luvannut toimittaa noi ilmaiseksi kun siitä ei oltu mulle aiemmin mainittu. Puhelun jälkeen meni joku 5 minuuttia niin sähköpostiin tuli tilausvahvistukset sun muut, KotiTV-tunnukset yms. Ajattelin et asia kunnossa.

Tästä reilu tunti eteenpäin ja Soneralta soitetaan uudetaan. Nyt kuulemma enää ei voidakaan KotiTV:tä toimittaa koska uusmyyntikielto ja DSLAMille liikaa matkaa (mulla oli Saunalahdelta aiemmin ADSL, joka toimi noin 15Mbps vauhdilla joten en tuohon oikein usko...), ja jos soitan vikapalveluun niin siellä voidaan myydä 8Mbps ADSL sillä varjolla että kaapeli ei toimi kunnolla. Hintaa tuuheat yli 50 euroa kuukaudessa kuulemma tälle 8Mbps ADSL:lle. Ja kuulemma en ole edes vikailmoituksia tehnyt tai ainakaan niitä ei näkynyt tän henkilön systeemissä, vaikka olen tässä 2 vuoden aikana tehnyt varmasti vähintään toistakymmentä ilmoitusta pätkimisistä. Toi 8Mbps ADSL ei mulle missään nimessä ole riittävä, ei ainakaan tolla hinnalla, jos olisi jollain kympillä kuussa sen saanut niin sitten olisin jopa vakavasti harkinnut, mutta kun nyt maksaa 32,90€/kk 100/5 kaapelista niin onhan tuo nyt yksi ***** vitsi edes tarjota tuommoista vaihtoehtoa. Kyselin millaisia hintoja 10Mbps ja 100Mbps kaapeleilla on, ja 10 maksaa kuulemma 29,90€/kk ja 100 oli jotain 35€/kk pinnassa. 100Mbps kaapeli + joku mokkula oli taas 39,90€. Kattelin itse Soneran sivuilta noita hintoja ja siellä näkyy halvemmat hinnat, mutta selitys on kuulemma se että ne hinnat on vaan uusille asiakkaille.

Vaikka mulla on tää netti ollut käytössä, niin mun mielestäni tää ei missään vaiheessa ole ollut minun nimissä, vaan ex-avovaimon nimissä kokoajan, joten miks vitussa mä en saa sitten uuden asiakkaan hintoja? Selitys kuulemma se että liittymälle on tehty omistussuhteen muutos. Jaa, muuten hyvä, mutta sehän ei käsittääkseni voi tulla voimaan ennenkuin määräaikainen sopimus loppuu, näin mulla ainakin aikaisemmin sanottiin kun asiasta soittelin joskus viime talvena, että saisin omalla sosiaaliturvatunnuksella tehtyä vikailmoitukset kun tällä hetkellä joudun käyttämään exän sossutunnusta tuohonkin... Ai niin, ja hänelle oli kuulemma soitettu ja kysytty haluaako tehdä uuden sopparin uuden asiakkaan tarjouksilla, mutta hän oli luonnollisesti sanonut ettei edes enää asu tässä osoitteessa ja liittymä on ollut mun käytössä. Eivät sitten ***** ole voineet mulle soittaa jos minä se liittymän omistajakin nyt olen jo monta kuukautta heidän mielestään ollut?

Olis tehny niin kovasti mieli sanoa että pitäkää saatana tunkkinne ***** pellet, mutta kun tarvitsee kiinteää, nopeahkoa yhteyttä niin ei pelkän mokkulan varaan pysty jättäytymään vaikka mieli tekisikin. 8Mbps ADSL:stä en myöskään ole yli 50 euroa maksamassa vaikka aseella uhattaisi, aivan naurettava hinta. Pakon edessä siis Soneran ***** onnettomassa kaapelissa jumissa seuraavat 2 vuotta... Täällä kun ei kukaan muu myy kiinteitä liittymiä enää yksityisille :-(

Kiitti taas vitusti Soneralle ja sen tosi ***** hyvälle asiakaspalvelulle sekä niille kenen vastuulla kaapelinetin toiminta tässä kaupungissa on. Aivan mahtavaa että ette viitsi korjata tätä ***** paskaa mutta sitten ette muuta suostu myymään.

Tätä viestiä kirjoittaessa tuli tekstiviesti jossa luki jotain liittymän kytkemisestä, wtf? Mitähän ****** ne nyt on kytkemässä jos mulla on jo 100/5 kaapeli tässä ja nyt tehtiin vaan uusi sopimus siihen?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kanbelan aihetta sivuten, niin itselleni tuli turha reissu Gigantti Megastoreen ja Experttiin, kun kummassakaan ei myyty yhtä ainoaa kaapelimodeemia, vaikka erilaisia ADSL-purkkeja oli hyllykaupalla. Onko tämä kaapelilaajakaista niin outo asia? Minä kun luulin ettei kaupunkialueella juuri muuta saa ja kanbelan postaus vahvistaa tätä.

Tilasin sitten uuden purkin Soneralta ja siellä myyjä ei osannut edes kertoa minkä merkkinen purkki on kyseessä, kun tulevat kuulemma suoraan tukusta. Ihan käytännössä sikaa säkissä, kun vaihtoehtojakaan ei ole.

Ja miksi uusi purkki? No kaapelinetti pätkii harva se päivä, kuten kanbelakin on huomannut. Jos vika onkin omissa laitteissa, niin Sonera perii 100 euron tarkastusmaksun --> halvempaa siis ostaa summamutikassa uusi laite ja TOIVOA että sillä korjaantuu.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nettihuijarit :mad:
50 euroa meni herrasmiehelle. Kiitos Suomen lakien saa odottaa hamaan tulevaan asti saadakseen rahansa, jos nyt ylipäänsä saa.
Varmaan pitää itsekkin seuraavan kerran kun rahaa tarvitsen napata joltain korottomat pikavipit myymällä ilmaa, kun tuntuu olevan helppoa ja seuraamukset mitättömiä ellei saa helvettilistä vyöryä rikosilmoituksia asian saralta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

YT:t minulla ja paremmalla puoliskolla käynnissä, eri firmoissa tosin ja 180k talolaina.
Narun jatkoks tää yhteiskunta tuntuu ihmisiä ajavan!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

FIFA 13 otti ja jämähti n.4h manageroimisen jälkeen. West Ham nähtävästi kukoisti liikaa ja peli ei keksinyt muuta tapaa pysäyttää sitä tuhkimotarinaa, kuin huijaamalla! Prkl!

Voisi siinäkin olla tommonen autosavetus joka tässä tätä kirjoittaessa aina välillä tossa oikealla alhaalla vilkkuu...
Toivottavasti edes Benfica veisi Parcaa tässä oikean elämän palloilussa :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Enpä nyt oikeen tiiä mikä siinä oli sit niin hauskaa. Tyttöystäväni jätti meikäläisen, ja tänään ku koitin hiukan puhua asiasta, niin yksi kavereistani alkoikin nauramaan. Lähdin koulusta puntille hakkaamaan siitä syystä nyrkkeilysäkkiä, kun muuten olisin varmaan piessyt kaverini. Tai eipä se siinä kohtaa kaverilta vaikuttanu. Se kuitenkin olisi johtanut henkilövahinkokorvauksiin. Myöhästyin seuraavalta tunnilta aikas paljonkin... ei vaan tehny mieli lakata sitä säkin hakkaamista.

Samalla tämän ''kaverin'' tyttöystävälle paljastui siitäkin heebosta hiukan uusia puolia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Toiselle puolelle maapalloa on mukava saada uutista että sukulaisia tarvii kuopata, eipähän tuo auttaisi vaikka kotopuolessa olisi, vituttaa suunnattomasti.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa se pienikin ketutus ja nyt ketuttaa suunnattomasti se, ettei Dishonored kolahda sitten millään. Ei sitten millään. Muutamia tunteja nyt takana ja yritän vetää ninjailua ja ramboilua, mutta kumpikaan ei vaan toimi. Mikä mua vaivaa? Pitkään aikaan ei ole pelin pelaaminen tuntunut yhtä puuduttavalta. Viimeksi AC Revelations, joka poistuikin hyllystä hyvin nopsaan ja pahoin pelkään, että tätä tuotosta en loppuun kykene suorittamaan. Harmittaa niin vietävästi kun haluaisin tykätä, mutta kun ei! :eek:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Autokoulu kyllä vituttaa. Olisin voinut hankkia kortin jo kesällä, mutta tietenkin olen viivytellyt ja pitänyt parin kuukauden taukoja ajotunneissa. Tänään sainkin viimeisen pakollisen ajon suoritettua, mutta tuli sitten otettua vielä lisää, koska olen kuulemma vieläkin niin paska ajamaan. Rahaa palaa, mutta enemmän vituttaa se, että kortin saamiseen menee vielä niin helvetisti aikaa, kun ei tuntejakaan saa kuin noin kerran viikkoon. Toisaalta koko kortilla ei minulle edes juuri muuta virkaa ole, kuin toimia helvetin kalliina henkkareita. Ajaminen ei nimittäin enää kiinnosta yhtään.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Autokoulu kyllä vituttaa. Olisin voinut hankkia kortin jo kesällä, mutta tietenkin olen viivytellyt ja pitänyt parin kuukauden taukoja ajotunneissa. Tänään sainkin viimeisen pakollisen ajon suoritettua, mutta tuli sitten otettua vielä lisää, koska olen kuulemma vieläkin niin paska ajamaan. Rahaa palaa, mutta enemmän vituttaa se, että kortin saamiseen menee vielä niin helvetisti aikaa, kun ei tuntejakaan saa kuin noin kerran viikkoon. Toisaalta koko kortilla ei minulle edes juuri muuta virkaa ole, kuin toimia helvetin kalliina henkkareita. Ajaminen ei nimittäin enää kiinnosta yhtään.
Hahah :D Auton omistaminen se vasta kallista onkin.. bensat, verot, vakuutukset..Itellä oli tossa keväällä jo ikää mittarissa, tammikuun lopulla oli enää vain 10 ajotuntia ja teoriat käyty. Sitten vasta toukokuussa menin vasta suorittaa teoriakokeen ja sitten 10 ajotuntia sen jälkeen, niin ei menny kuin 2 viikkoa ja kortti on oli taskussa ku inssiki meni ekalla läpi. Meinas tosin failaa ku ajoin 50 alueella 40. :D Ei ollu hajuu mikä rajotus siin oli, pelasin varman päälle vaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Viikonloppu piti pyhittää AC3 pelaamiselle, muttä eivätpä ole gigantista sitä vielä tännepäin saaneet :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pah, koko viikon kotona kauheassa flunssassa. :mad: Jos sitä viikonlopun jälkeen olisi paremmassa kuosissa. Lohdutusta toi upouusi pöytäkone jolla ehtinyt vähän leikkimään. Pitäs kai joskus nukkuakkin mutta ei kun nenä ei vehdä edes yhtä happihiukkasta sisään. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jos yhtään lohduttaa, niin AC3 on hemmetin hyvä peli ;)
Vähän veikkaan ettei, voisi miltei verrata veitsen kääntämiseen haavassa, kun kerta nyt hehkutetaan peliä, jonka oma kopio on jossain itellan haavissa tai gigantin keskusvarastossa.


Tjaa, eipä tässä oikeastaan mikään ärsytä juuri tällä hetkellä, tai sitten vain olen miettimättä niitä asioita jotka ärsyttää. Toimii.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän veikkaan ettei, voisi miltei verrata veitsen kääntämiseen haavassa, kun kerta nyt hehkutetaan peliä, jonka oma kopio on jossain itellan haavissa tai gigantin keskusvarastossa.


Tjaa, eipä tässä oikeastaan mikään ärsytä juuri tällä hetkellä, tai sitten vain olen miettimättä niitä asioita jotka ärsyttää. Toimii.
Vähän sama kun joku kerto että osti sen UC trilogyn jostain halvalla, ja seuraava jätkä tuli sanoo et osti itte viel halvemmalla. :D
Ja sehän oli tietty ihan eri ketjusta...

Kyl nyt ottaa päähän kun on liikaa pelejä kesken mitä ei kerkeä pelata.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän sama kun joku kerto että osti sen UC trilogyn jostain halvalla, ja seuraava jätkä tuli sanoo et osti itte viel halvemmalla. :D
Ja sehän oli tietty ihan eri ketjusta...

Kyl nyt ottaa päähän kun on liikaa pelejä kesken mitä ei kerkeä pelata.
Taisin olla minä, siis se jälkimmäisen postin lähettäjä :rolleyes:
Vähän samaa ongelmaa tuo liian ison pelaamattomien kasan kanssa. muoveissa vielä pleikalle kaikki unchartedit, boksille Fallout NV, Halo reach ja CE anniversary ja pari muuta mitä ei nyt muistu mieleen
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Pah, koko viikon kotona kauheassa flunssassa. :mad: Jos sitä viikonlopun jälkeen olisi paremmassa kuosissa. Lohdutusta toi upouusi pöytäkone jolla ehtinyt vähän leikkimään. Pitäs kai joskus nukkuakkin mutta ei kun nenä ei vehdä edes yhtä happihiukkasta sisään. :mad:

Ja eikus flunssa jatkuu! Tänään lääkäri totesi poskiontelon tulehduksen ja antibiotin. :( Hitto kun on tylsää olla kipeenä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Olemme saaneet tilaamanne tuotetta "Halo 4 - Limited Collector's Edition Xbox 360-peli" rajoitetusti varastoon.

Toimitusongelmien vuoksi peliä tuli meille vasta yksi pieni erä, eikä näistä riitä sinulle julkaisupäiväksi.

Tämän Halo-fanin huominen päivä pilalla.

EDIT: Myös huominen pilalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom