Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
DECAPITATIOOOOOOOOOOOOOONN![]()
Onko muut saannut koodia Tenacious D kitaraan? Jos on niin onko toiminut?
Minulla ja kaverilla on gamestopista saadut koodit ja molemmilla valittaa "invalid code" kun koittaa lunastaa.
Aika hilpeä peli ensimmäisen kahden tunnin jälkeen, ja 'brütal' vaikuttaa aika rennolta vaikeusasteelta - suosittelen sitä normalin sijaan. Pitää vain muistaa vääntää sivutehtäviä ettei juoni mene liian nopiaan läpi.
ReQ onkin kaverilistan mukaan hakannut Brutal Legendiä ihan kiitettävästi, niin kerropas onko PS3 versiossa näkynyt mitään nykimistä tai tökkimistä? Itselläni oli demossa jonkin verran hidastelua, mm. siinä kun kamera zuumaa kauemmas alun luurankokukkulasta josta demo alkaa. Myös kameraa pyörittelemällä joskus hidasteli, jotenkin kummallista kun peli ei kauhea graafinen tykitys ole niin taisi olla optimointipuutoksia PS3 versiossa. Pelottaa vähän että lopullisessakin pelissä on tuollaista...
Latasin tuon demon,mutta kun yritin asentaa niin tulee teksti että tapahtui virhe.
Mikäs tää nyt oli?
Demoa koitin ja en ymmärrä miten tekijät ovat saaneet päähänsä yhdistää musiikin ja hack n' slashin toistensa kanssa.
Kuuntelen metallia myös itse mutta ei paljon jaksa kiinnostaa pallinkuristusmetal aiheiset pelit.
Saisivat tehdä jonkun blackmetal teemaisen pelin, mutta ei riittäisi varmaan tarpeeksi pelaajia jotta tekijät saisivat voittoa.
Muutenkin grafiikka ja pelattavuus vaikutti kauhealta demon perusteella.
Demo oli pirun surkea vrt koko peliin.
Tätä mä oon oottanut, että joku sanoo noin. Vielä kun olis pari samaa mieltä, niin vois harkita hankkimista. Demo oli helvetin surkea minunkin mielestä.